Mamuja oli töissä!

vuonna 2012

22

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somalilta somalille

Just niin! Kulttuuritulkkina toisilleen.

• kylänlahti mies

Töitä demarilta demarille !

• Maamiina

Minäkin luulin,jotta somaalit on vaan elintaso pakolaisia.Karisi suomut silmistä,kun katsoin,you tubesta.Pulkkinen,ruusu show,somaali.Ne on tullut Suomeen töihin!

• tämä on oikein

on hyvä, että työllistetään.

• Ainainen työtön

Somalialaiset ovat ahkeria työpakolaisia. Ennätystyöttömyydessä kituva Lieksa on työpakolaisen paratiisi. Varma paikka pysyä työtä paossa.

• Pitkäaikaisterve

Mamuilla on tilipäivä tiliotteineen joka päivä ja meillä on palkkapäivä joka toinen viikko, jos on.

• On ne

Kototoimistossa yksi somali töissä passaamassa toisia somaleita.

• Lekottelija55

Työttömänä valovuosija.. kyllä on ollu lokosat oltavat ja nyt nuo somalit tuli minun apajille...!!!

• 1 800 €

Sillä erolla että mamu vetää sossusta kelan korvauksen lisäksi tuplaboonuksia.

• Taattu työttömyys

Älä ole huolissasi! Jatka vain lokoisia lekotteluja. Eivät somalit vie sinun työttömyyttäsi. Kaupunki on varannut heille kaikille omat työttömyydet ainakin kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Pääkaupunkiseudulla somaleille luvattu työttömyys on kestänyt jo neljännesvuosisadan.

• torvaalt

Saavutettua etua ei helposti oteta pois.

• Olisipa hauskaa

Siinäpä oiva aprillipila Lieksan Lehteen 1.4.: Mamu nähty töissä Lieksassa!

• on se sen arvoista

Ja minusta vielä liputuspäivän paikka,, mamun työnpäivä,, aina 1.4. vietettävä ja liputettava!

• huru ukko

Tulkit tekevät arvokasta työtä auttaessaan heimoveljiä ja -sisaria mm. lomakkeiden täytössä. Somalinkieliset kouluavustajat ja kulttuuritulkit osallistuvat innolla uuden koneinsinöörisukupolven kouluttamiseen.

• Jomppe2

Heitä on liian paljon Suomessa yhteiskunnan rasitteina.

• Bampers

Ja lisää tulee koko ajan. Somalinainen tekee uusia kakkakoneita suomalaisten elätettäviksi.

• mymmelitar1

En puolustele somaleita ollenkaan,,koska en tunne heitä kohtaan mitään sympatiaa.Mutta onkai miehilläkin osansa siihen et niitä kakkakoneita syntyy.
        Alkaa mun mitta olla täysi tai on jo somaleita kohtaan.Niin hiton ylimielisiä pas....a kaikki,,lapsista lähtien.
        Ja se et kun saavat toimeentulotukea joka kuukausi niin heille se on normaalia.
        Minä satuin saamaan yks kuuakusi hieman avustusta ja seuraavassa kuussa tuli yllättävä menoerä,suuri menoerä (josta en ole vieläkään selviytyny) koetin saada soskusta apua,,,en saanu koska olin saanu edellisenä kuukautena tukea.
        Ei ihme et depressio on seuranani,,, epätoivo ja ahdistus,itsetuhot kulkee mukana.
        Onko tämä tasa-arvoa . ???Elelen pienillä tuloilla lasteni kanssa(kuukaudessa käteen n1100 euroa josta maksan vuokran,ruokamme jne jne.
        Tuleeko somalit samalla smmalla toimeen kuukaudessa ???

• soslander
        mymmelitar1 kirjoitti:

En puolustele somaleita ollenkaan,,koska en tunne heitä kohtaan mitään sympatiaa.Mutta onkai miehilläkin osansa siihen et niitä kakkakoneita syntyy.
        Alkaa mun mitta olla täysi tai on jo somaleita kohtaan.Niin hiton ylimielisiä pas....a kaikki,,lapsista lähtien.
        Ja se et kun saavat toimeentulotukea joka kuukausi niin heille se on normaalia.
        Minä satuin saamaan yks kuuakusi hieman avustusta ja seuraavassa kuussa tuli yllättävä menoerä,suuri menoerä (josta en ole vieläkään selviytyny) koetin saada soskusta apua,,,en saanu koska olin saanu edellisenä kuukautena tukea.
        Ei ihme et depressio on seuranani,,, epätoivo ja ahdistus,itsetuhot kulkee mukana.
        Onko tämä tasa-arvoa . ???Elelen pienillä tuloilla lasteni kanssa(kuukaudessa käteen n1100 euroa josta maksan vuokran,ruokamme jne jne.
        Tuleeko somalit samalla smmalla toimeen kuukaudessa ???

Mikä oli tämä yllättäv menoerä?

• mymmelitar1
        soslander kirjoitti:

Mikä oli tämä yllättäv menoerä?

soslanderille.Rikki mennyt kodinkone.

• Vaipat loppuu

Kun syyrialaiset ja perheidenyhdistämissomalit tulevat alkaa tummia pikku kakkakoneita tulemaan jatkuvalla syötöllä.

• kystö

Laittelin soilelle postia että kyllä palli tutisee siihen malliin alla että ei enää ole asiaa lieksan hommiin

• pikku c

Kellä ei ole enää asiaa lieksan hommiin ? Soilella vai kellä ?Soilella vakivirka häntä ei ainakaan vähällä irti sanota.Varsinkin jos on hoitanu työnsä ja asiansa moitteettomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      56
      4054
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      117
      3247
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2296
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      316
      1143
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      943
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      19
      913
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe