Olipa mukavan lämmin sää kävellä Aavarannalla, jään päällä vain vähän lunta eikä hirveästi upottanu, tuuli oli tyyni ja kaikinpuolin oli mukavaa. Mutta...
Miksi koiranomistajat eivät käytä 50m päässä olevaa koiratarhaa vaan ne koirat pitää tuoda paskomaan siihen rantajäälle mitä kesällä kutsutaan uimarannaksi?
Eikö se koiran ulkoilutuskieltomerkki tehoa vai eikö se ole voimassa talvisin?
Ei tuossa nyt niin mitään pahaa olisi jos koira vaikka käytettäisiin siinä aitauksessa tarpeillaan ja sen jälkeen jäälle mennessä olisi kakkapussi mukana vahinkoja varten, mutta ei kun pitää päästä merkkaamaan reviisi ulosteella uimarannalle.
Kevät ja koiran kakat
56
337
Vastaukset
- kakkakikkareita
Ok, ymmärrän tuskasi...ja parempihan se olisi, että ne olisi muualla, vaan mietis mitä ihmisten jäljiltä löytyy aina, kun kevät tulee. Niin ne ei maadu toisin kuin koiranpaskat..
- Veli Veikkonen
On se kumma että koiraihmiset aina vetää asian ihmisiin vaikka kyse on nimenomaan koirien jätöksistä ei haluta uskoa että oman koiran annetaan tehdä jätöksensä minne sattuu, useimmiten juuri toisten postilaatikoille.
- koira oppii
Veli Veikkonen kirjoitti:
On se kumma että koiraihmiset aina vetää asian ihmisiin vaikka kyse on nimenomaan koirien jätöksistä ei haluta uskoa että oman koiran annetaan tehdä jätöksensä minne sattuu, useimmiten juuri toisten postilaatikoille.
Totta tuokin, mutta koira on oppivainen eläin ja kyllä oppii mihin saa kakata ja mihin ei. Jos vain omistajalla on järkeä sen verran että opettaisi.
Tai edes korjaisi sen kakan pois.
- ihmettelijä4
Tuo uimaranta on kyllä pysynyt todella siistinä kesäisin, myös koiranomisajat kiertävät paikan lumien sulettua.
Voi kun kakki koiranomistajat osaisivat vähän ajatella ja kävelyttäisivät koiraansa vaikka pienen lenkin ennen jäälle menoa. Jos koira käytetään aamulla ulkona ja on päivän sisällä, on se aivan satavarma että kakka tulee kun koira pääsee lämpimästä autosta, parkkipaikalle ei yksikään sisäsiisti koira tee jätöksiä mutta varmasti muutaman kymmenen metrin alkumatkalla. Siinä kun tekis pienen lenkin viereiseen metsään ennenkuin menee uimarannalle...
Maatuminen alkaa vasta kun lämpötila nousee riittävän ylös, eivät siis maadu ennen kesän alkua. Ja siinä ne sitten maatuvat pikkuhiljaa kun innokkaimat jo uivat ja haukkaavat kenties kakkaa suuhunsa. Tai ainakin kalat saavat ravintoa, ja tämä ravintohan ei kuulu luontoon. Perustelut: Koirilla on yksilölliset ruokavaliot ja monet syövät lääkkeitä ja jopa antibiootteja, lääkkeistä kaikki ei päädy elimistöön vaan sitä riittää myös ulosteisiin. Kalat tuossa järvessä, josta myös monet lapset onkivat niitä aivan viereiseltä rannalta, saavat siis koiran antibiootit ja matolääkkeet suoraan elimistöönsä. Itse ruokakin on teollisesti tuotettua ja maatuu todella hitaasti, keväällä tien reunalla olevat kikkareet eivät häviä ihan ensimmäisellä sateella vaan häipyvät vasta kolmen viikon jälkeen.
Suosittelen että ette päästä lapsia uimaan tuolle rannalle ennenkuin terveystarkastaja on sen joskus kesäkuussa julistanut turvalliseksi. - Näih on
Taasko kakka keskustelua! Kyllä
Se ihminen itse on se pahin roskaaja! Koiran kakat maatuu- opettakaa koiratkin
Maatuuhan se mutta ei niin nopeasti ettei sotkisi paikkoja ja olisi epäsiistin näköistä.
Ihminenhän sen koiran ulkoiluttaa joten voi sanoa että ihminen roskaa sen koiran kakalla. ;)
- luppakorva1
koiravero joensuuhun. Paskattajille 100 e sakko jos ei kerää taskuun kakkaa. Koiraveroksi ehdottaisin n. 400 euroa vuodessa ja tämä vero kulkisi nimellä "haittavero". Vero määräytyisi koiran koon ja äänekkyyden mukaan. Pieni ja vittumainen rakki= 300e ja iso ja hiljainen koira =300e.
- Töppöaivo?
Jos tulisi tyhmyysvero, joutuisit velkavankeuteen.
- ihmettelijä4
Lisäksi koirantaluttajan "ajokortti" pakolliseksi, voisi olla 3-vaiheinen jossa noukitaan kakkoja parikymmentä tuntia. Tulisi tutuksi se homma eikä jäisi epäselväksi miten kakat hävitetään.
Samalla oppisivat koirien kiinnipitoajat, tämän kuun alusta alkaen koiran ei pitäisi voida päästä karkuun hyppimään vieraiden ihmisten päälle, mutta kaikilla ei näytä olevan hihnaa mukana siltä varalta että koira ei tottelekkaan. Tosin oli niin pieni ja söpö koira että en valita vaikka vähän kävi tutustumassa minuun, mutta noin periaatteessa oli lainvastaisesti toimittu = omistaja on rikollinen :) - ikujyhgtrfe
ihmettelijä4 kirjoitti:
Lisäksi koirantaluttajan "ajokortti" pakolliseksi, voisi olla 3-vaiheinen jossa noukitaan kakkoja parikymmentä tuntia. Tulisi tutuksi se homma eikä jäisi epäselväksi miten kakat hävitetään.
Samalla oppisivat koirien kiinnipitoajat, tämän kuun alusta alkaen koiran ei pitäisi voida päästä karkuun hyppimään vieraiden ihmisten päälle, mutta kaikilla ei näytä olevan hihnaa mukana siltä varalta että koira ei tottelekkaan. Tosin oli niin pieni ja söpö koira että en valita vaikka vähän kävi tutustumassa minuun, mutta noin periaatteessa oli lainvastaisesti toimittu = omistaja on rikollinen :)Koirat on pidettävä kaupunkialueella kiinni aina.
Ei ole kiva kun koiria kusetetaan pihalla parkkipaikoilla olevien autojen renkaille ja kylkiin.
Kun tietäisin koiran ja omistajan kuka näin tekee laitan seuraavan auton pesetys maksun hänelle.
Rajansa kaikella. - pystykorva
Ihanko taskuun pitäisi kerätä koiran kakat? Oletkos vähän tyhmä vai koiranvihaaja. Veikkaan molempia :D
- koirallinen
pystykorva kirjoitti:
Ihanko taskuun pitäisi kerätä koiran kakat? Oletkos vähän tyhmä vai koiranvihaaja. Veikkaan molempia :D
No jos koiran omistat ja sitä ulkoilutat niin tiedät kyllä mihin ne kakat kerätään jos et aivan tyhmä ole.
Fiksu tietää kyselemättäkin/ihmettelemättäkin.
- Vero vero
Juuh ja ihmisvero... Mitä enemmän räkytät sen suurempi vero
- tyhmät ihmiset
Koirilla ei ole kiinnipitoaikaa...niitä saa pitää ihan läpi vuoden irti, tietyin edellytyksi, että se siitä.
Järjestyslaki velvoittaa pitämään taajamassa aina koiran kiinni paitsi koirapuistossa tai muulla vastaavalla rajatulla alueella.
Metsästyslaki(jota sovelletaan kaikkiin koiriin) taasen vaatii kiinnipitoa maaliskuusta elokuun paikkeille, tai sinne päin...paitsi tuosta saadaan poiketa tietyin edellytyksin joita on mm. koira on välittömästi kytkettävissä, se ei ole metsästyskoira, sitä koulutetaan palveluskoiratehtäviin tms. yms.
Eli toisinsanoen Jos sinulla on koirasi hanskassa ja se ei ole metsästyskoira niin sinä saat ihan LAILLISESTI pitää koiraa irti, paitsi taajamassa.
En ymmärrä miten ihmiset jupittavat jostain kiinnipitoajasta, ottaisivat selvää laista ennenkuin alkavat muita opettaa. Faktat voi tarkastaa järjestyslaista ja metsästyslaista jos nyt vielä pitää alkaa vänkäämään ja suosittelen myös luetunymmärtämistä, kun lakitekstiä plärää... - koirallinen
Lukekaa tuolta ja noudattakaa niin kaikilla parempi mieli.
http://www.kennelliitto.fi/koirat/koiran-omistaminen/koiriin-liittyva-lainsaadanto Haloo eiköhän suurempi ongelma oo ihmisten heittämät tupakannatsat,tölkit,pullot jne ku muutama maatuva koiranpaska:DD V..u et osaa jotkut olla ahdasmielisiä.. Eihän se tietysti kiva oo kävellä koiranpaskaan mut silti tuntuu et joka kevät samat narisijat vauhdissa:DD
- hau ja mau
Ne on nää iänikuiset koiranvihaajat jotka eivät siedä ja suvaitse minkäänlaista lemmikkiä.
Itselläni on juuri sellainen naapuri-akka joka aivan silminähden vihaa kaikkia koiria ja kissoja ja on heti valittamassa jos näkee irtaalla olevan koiran tai kissan vaikkei ne olisi edes hänen reviirillään. ja minä taas en voi ymmärtää heidänlaisiaan kovasydämisiä ihmisiä, tekisi mieli haistattaa semmoisille kunnon pitkät paskat. - koira ja kissa
hau ja mau kirjoitti:
Ne on nää iänikuiset koiranvihaajat jotka eivät siedä ja suvaitse minkäänlaista lemmikkiä.
Itselläni on juuri sellainen naapuri-akka joka aivan silminähden vihaa kaikkia koiria ja kissoja ja on heti valittamassa jos näkee irtaalla olevan koiran tai kissan vaikkei ne olisi edes hänen reviirillään. ja minä taas en voi ymmärtää heidänlaisiaan kovasydämisiä ihmisiä, tekisi mieli haistattaa semmoisille kunnon pitkät paskat.Eläimet on pidettävä kiinni joten ei se naapurisi nainen suotta sano asiasta.
Ei välttämättä vihaa eläimiä vaan itse haluaa noudattaa laikia ja toivoisi että toisetkin tekisivät niin.
Kaikilla kun ei tuota älliä niin paljoa riitä että tietäisi mitä laki sanaa mistäkin.
Eiköhän tuo nainen ole jo haistellut sitä paskaa kun on kulkenut tuolla ulkona missä vieläkin on noita koirien kakkakasoja vaikka siitäkin on säädetty laki. ;) - hau ja mau
koira ja kissa kirjoitti:
Eläimet on pidettävä kiinni joten ei se naapurisi nainen suotta sano asiasta.
Ei välttämättä vihaa eläimiä vaan itse haluaa noudattaa laikia ja toivoisi että toisetkin tekisivät niin.
Kaikilla kun ei tuota älliä niin paljoa riitä että tietäisi mitä laki sanaa mistäkin.
Eiköhän tuo nainen ole jo haistellut sitä paskaa kun on kulkenut tuolla ulkona missä vieläkin on noita koirien kakkakasoja vaikka siitäkin on säädetty laki. ;)Taidat olla itsekin samanlainen valittaja. Toki se ymmärretään, ettei lemmikkejään saa pitää vapaana missä vaan ja niiden jätökset on siivottava pois mutta kun se valittaminen menee nipottamiseksi pienimmästäkin syystä (jopa vastaan tulevan koiran nähdessään hänen pitää ääneen kauhistellen arvuutella mitenköhän paljon tuokin koira mahtaa paskoa talven mittaan) Tuollainen käytös kertoo tarkoituksellisesta *ittuilusta ja ettei ole sietokykyä mitään eläintä kohtaan
Turhan nipottajille jotka ette sopeudu elämään kaupunkiyhteisöissä: muuttakaa tarpeeksi kauas korpeen jossa ei asu muita ihmisiä lemmikkeineen, siellä saatte ollla omassa ylhäisessä yksinäisyydessänne ja nuuhkia oman paskanne tuoksuja. - kimujnhybgv
hau ja mau kirjoitti:
Itselläni on juuri sellainen naapuri-akka joka aivan silminähden vihaa kaikkia koiria ja kissoja ja on heti valittamassa jos näkee irtaalla olevan koiran tai kissan vaikkei ne olisi edes hänen reviirillään. ja minä taas en voi ymmärtää heidänlaisiaan kovasydämisiä ihmisiä, tekisi mieli haistattaa semmoisille kunnon pitkät paskat.Kirjoituksen perusteella voisimme ajatella että se kuvailemasi naapurin akka onkin kyllästynyt sinuun.
Nimittäin jos naista akaksi kutsut niin en ihmettele yhtään.
- Buhaah
asun keskustassa ja enkä kerää ikinä paskoja enkä tuu keräämään! ihan pienenä vinkinä et kannattaa myös kattoo mihin astuu niin ei mee kakkaa kenkään :)
- ihana kevät....
Ahdasmieliset valittaa kaikesta, eivät pidä edes omasta elämästään. Itsevarmat ja tyytyväiset ei viitsi olla pikkumaisia natisijoita, koirat ja koirankakat kaiken vähiten valituksen aiheena.
- lkjhgfdsatttt
Puhutko itsestäsi kun tänne valitat?
- avustava panos
Koiran hankkiminen kaupunkiin kertoo jo psyykkisistä ongelmista mistä tuollainen käytös on vain yksi ilmenemismuoto.
- Paskamaisteri
Meillä paskatettiin asunnon eteen koiraa. Vein taas paskattajan asunnon eteen paskat niin kysy miksi teet noin. Että näin meillä utrassa.
- Yksi koiranpa...
Moini koiran paskattaja ei taida ymmärtää, että se tontin rajan ja kadun/kevyen liikenteen väylän välisen kaistaleen siistinäpito kuuluu kiinteistön omistajan tehtäviin. Älkää siis antako koirienne paskoa edes aidan kadun puolelle.
Itsekin ole joutunut koiranpaskattajan rooliin ja tiedän, että koira tekee tarpeensa mieluiten metsään jos sille vain antaa siihen mahdollisuuden. Fleksi toimii hyvin kunhan osaa vain käyttä fleksin lukkoa silloin kun kuljetaan siellä missä on muitakin kulkijoita. - koiruus
Kyllä mielestäni koiran voi antaa tehdä tarpeensa tien varteen ojaan/pusikkoon ei pitäisi ketään haitata ja tuolla on melkein ympäri vuoden tien varret täynnä kaikenlaista muutakin roskaa.
- joensuussa asuva
Justiinsa joo, samalla logiikallasi voisimme kaikki lähteä ja murhata kenet tahansa, "kun sitä muutenkin tehdään" ja heittää kaikki maailman roskat sinne sun tänne, "kun sitä muutenkin tehdään". Miettikää vaikka niitä lapsia, joita aina kaikissa keskusteluissa huudatetaan, nuo kun tietääkseni tykkäävät välillä kävellä muuallakin kuin asfaltoidulla tiellä. Samaten kaikenlaiset juoksijat suosivat usein pehmeää maastoa kovan sijaan, minkä vuoksi monesti näkee ihmisiä ulkoilemassa asfaltin sivussa.
Mielestäni etenkin joensuulaisten koiranomistajien ylitsepääsemättömästä tyhmyydestä, ajattelemattomuudesta ja pelkästään omaa itseä koskevasta maailmankuvasta viestii se, että missään muualla kuin täällä en ole nähnyt koirien jätöksiä kävelytiellä, asfaltilla, keskustassa. Jos se elukka pitää hankkia, pitää mielestäni myös huolehtia siitä, ettei se tuota muille ihmisille harmia missään muodossa. Sen vuoksi koirankakkapusseja valmistetaan ja näitä keskusteluja alati käydään. Älä hanki koiraa, ellet ole valmis keräämään kakkaa. - ikujhygtfr
Kun ne kakat olisivatkin siellä ojassa tai pusikossa/metsässä, mutta turhan usein ne on siinä tienpenkalla tai jopa pyörä/kävelytiellä.
- kkoiruus
joensuussa asuva kirjoitti:
Justiinsa joo, samalla logiikallasi voisimme kaikki lähteä ja murhata kenet tahansa, "kun sitä muutenkin tehdään" ja heittää kaikki maailman roskat sinne sun tänne, "kun sitä muutenkin tehdään". Miettikää vaikka niitä lapsia, joita aina kaikissa keskusteluissa huudatetaan, nuo kun tietääkseni tykkäävät välillä kävellä muuallakin kuin asfaltoidulla tiellä. Samaten kaikenlaiset juoksijat suosivat usein pehmeää maastoa kovan sijaan, minkä vuoksi monesti näkee ihmisiä ulkoilemassa asfaltin sivussa.
Mielestäni etenkin joensuulaisten koiranomistajien ylitsepääsemättömästä tyhmyydestä, ajattelemattomuudesta ja pelkästään omaa itseä koskevasta maailmankuvasta viestii se, että missään muualla kuin täällä en ole nähnyt koirien jätöksiä kävelytiellä, asfaltilla, keskustassa. Jos se elukka pitää hankkia, pitää mielestäni myös huolehtia siitä, ettei se tuota muille ihmisille harmia missään muodossa. Sen vuoksi koirankakkapusseja valmistetaan ja näitä keskusteluja alati käydään. Älä hanki koiraa, ellet ole valmis keräämään kakkaa.olen opettanut pienen kääpiökokoisen lemmikkini tekemään kakat juuri sinne ojaan jotta ne eivät ole siellä kenellekkään haitaksi ja maatuvat sinne..sellaisten ihmisten jotka ovat välinpitämättömiä kun antavat tehdä koiriensa jätökset esim lasten leikkipaikoille niin ei pitäisi hankkia mitään eläimiä.
- Jo on huolet !
Kun ihmisillä alkaa olemaan luppoaikaa, keskustelu siirtyy pa*ska-asioihin.
- lkhujngfv
Kun ihmisillä on luppoaikaa niin tulevat tänne vinoilemaan keskustelijoille ilman että olisi jotain järkevää sanomista.
- Jo on huolet !
lkhujngfv kirjoitti:
Kun ihmisillä on luppoaikaa niin tulevat tänne vinoilemaan keskustelijoille ilman että olisi jotain järkevää sanomista.
lkhujngfv
Yritätkös opettaa ihmisiä kirjoittamaan oikein, vai miksi väännät lähestulkoon
samanlaisen viestin kuin minun?
Kattoppas minä kirjoittelen niinkuin ajattelen, mutta sinä kirjoittelet, miten pitäisi
oikein kirjoittaa. - voi voi
Jo on huolet ! kirjoitti:
lkhujngfv
Yritätkös opettaa ihmisiä kirjoittamaan oikein, vai miksi väännät lähestulkoon
samanlaisen viestin kuin minun?
Kattoppas minä kirjoittelen niinkuin ajattelen, mutta sinä kirjoittelet, miten pitäisi
oikein kirjoittaa.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaa!
- Huhuuuu
voi voi kirjoitti:
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaa!
Ei mulle vaan ole koskaan metsä vastannut yhtään mitään, vaan kaiku.
- voi voi
Huhuuuu kirjoitti:
Ei mulle vaan ole koskaan metsä vastannut yhtään mitään, vaan kaiku.
Ja sen kyllä huomaa. ;D
Eikö ole muuta tekemistä kuin vinoilla?
- Niin5
Itsellä koiranomistajana on aina kakkapussit mukana. Ärsyttää minuakin pienen lapsen äitinä läjät jokapuolella. Tosin noita kakkaroskiksia soisi sitten olevan paljon paljon enemmän matkan varsilla...Voit myös huomioida asiallisesti koiranomistajia, laittamalla pihasi roskikseen tarran, joka ilmoittaa, että tiputa paskat suljetussa pussissa tänne mieluummin, kuin jätät portin pieleen maatumaan :)
- Koira tieteilijä
Onhan käsittääkseni aivan tieteellisesti todistettu, että paskahan putkahtaa koiran persereijästä. Tämä on monella palstalaisella jäänyt huomioimatta. Kyseessä on siis aivan selvästi uloste.
- jmhnbgfvd
Koira tieteilijä kirjoitti:
Onhan käsittääkseni aivan tieteellisesti todistettu, että paskahan putkahtaa koiran persereijästä. Tämä on monella palstalaisella jäänyt huomioimatta. Kyseessä on siis aivan selvästi uloste.
Miten tuohon johtopäätökseen tulit?
- Jo on huolet !
Sinä jklihfgytr, mikä lie, kerää vain pluspeukutukset, en edes välitä sinulle
miinusta painaa, kun noin raukkamainen olet ja käännät asian väärinpäin.- kuka lie
jklihfgytr???
Mielikuvituskaverilleko kirjoittelet? - Jo on huolet !
Lisäys: olen hesasta ja oli kiva yrittää jutella kanssanne, mutta eihän se
onnistunut.
Täällä sitä pa*skaa on varmasti paljon, paljon enemmän, siksi se ei enää
tunnu mitenkään tärkeältä, on mitä on. - Koiran peet
onnistunut.
tunnu mitenkään tärkeältä, on mitä on.Haist sin v
- lkhujngfv
onnistunut.
tunnu mitenkään tärkeältä, on mitä on.Jos tuo oli juttelua niin olet ihan hakoteillä.
Parempi kun pysyy siellä oman kaupungin palstoilla niin ehkä joku osaa tuon sinun tyylisi "keskustella". - Älä vouhkaa !
lkhujngfv kirjoitti:
Jos tuo oli juttelua niin olet ihan hakoteillä.
Parempi kun pysyy siellä oman kaupungin palstoilla niin ehkä joku osaa tuon sinun tyylisi "keskustella".Älä leiki viisaampaa mitä oletkaan! Minä tiedän oikein hyvin kuinka Karjalassa
kiroillaan, katsos kun äitini oli sieltä kotoisin. Niin minä tyttönen opin kiroilemaan
jo kolmen vanhana, että tuttua on ja sillä olen pitkälle pärjännyt.
Sanot: sinun tyylisi keskustella, voihan veet, että jätkäpoika lossaa olla ja antaa
ymmärtää muiden, ettei sielläpäin tällä tyylillä jutella! Sanotaan se nyt vielä
kerran, että sieltä minä olen oppini saanut !
Pidä sinä " professori " pää kiinni, äläkä pörhöstele pas* kaa ! - kukahan se....
Älä vouhkaa ! kirjoitti:
Älä leiki viisaampaa mitä oletkaan! Minä tiedän oikein hyvin kuinka Karjalassa
kiroillaan, katsos kun äitini oli sieltä kotoisin. Niin minä tyttönen opin kiroilemaan
Sanot: sinun tyylisi keskustella, voihan veet, että jätkäpoika lossaa olla ja antaa
Pidä sinä " professori " pää kiinni, äläkä pörhöstele pas* kaa !Ja jatkat vain samaa "keskusteluasi" HAHHAAAA
Kiroilemisellahan sitä pitkälle pääseekin elämässä.
Ei ole oppi kauaksi kantanut sinua kun täällä noin kirjoittelet. ;D
Täällä osataan muutakin kuin kiroilla ja sillä mennä eteenpäin.
Osataan keskustella asioista jos on se toinen osapuoli fiksu tyyppi jonka kanssa keskustella.
Piste! - T. TUOMARINNA
kukahan se.... kirjoitti:
Ja jatkat vain samaa "keskusteluasi" HAHHAAAA
Kiroilemisellahan sitä pitkälle pääseekin elämässä.
Ei ole oppi kauaksi kantanut sinua kun täällä noin kirjoittelet. ;D
Täällä osataan muutakin kuin kiroilla ja sillä mennä eteenpäin.
Osataan keskustella asioista jos on se toinen osapuoli fiksu tyyppi jonka kanssa keskustella.
Piste!Höpö, höpö olenpahan sitä mieltä, että hyvä kiroilemisen taito oikeassa paikassa
ehkäisee hulluudelta!
Eikö tunnu hyvältä sanoa p...le, jos isket vaikka varpaasi johonkin?
Edelleen sanon, nyt tuot : osataan keskustella jos toinen fiksu jne. mikä
kuvittelet olevasi? Luuletko että me täällä kiroilemme yhtenään,tai ettei täällä ole fiksuja ainakaan minun piirissäni?
Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni käytän vanhaa, minulle kuuluvaa titteliä, mikä
alkaa naurattamaan nykypäivänä, mutta teen sen nyt piruuttani, koska tunnut
olevan niin hel * vetin tyhmä. Kyllä me mieheni kanssa kiroilemme sillointällöin. - Hyvä olla oma itseni
T. TUOMARINNA kirjoitti:
Höpö, höpö olenpahan sitä mieltä, että hyvä kiroilemisen taito oikeassa paikassa
ehkäisee hulluudelta!
Eikö tunnu hyvältä sanoa p...le, jos isket vaikka varpaasi johonkin?
Edelleen sanon, nyt tuot : osataan keskustella jos toinen fiksu jne. mikä
kuvittelet olevasi? Luuletko että me täällä kiroilemme yhtenään,tai ettei täällä ole fiksuja ainakaan minun piirissäni?
Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni käytän vanhaa, minulle kuuluvaa titteliä, mikä
alkaa naurattamaan nykypäivänä, mutta teen sen nyt piruuttani, koska tunnut
olevan niin hel * vetin tyhmä. Kyllä me mieheni kanssa kiroilemme sillointällöin.Ps. Sanot että kiromisellahan sitä pitkälle pääsee elämässä. No, näin
pitkälle ainakin mieheni on päässyt; ja minustahan et tiedä mitään, kuinka,
tai mistä olen isäni puolelta tullut ja elämässäni päässyt.
Ole sinä ihminen tavallinen, inhimillinen ihminen niinkuin me muutkin, välittämättä
kuinka pitkälle kukin on päässyt. Loppujenlopuksi me kaikki " samassa palttoossa "
lähdetään, eikä silloin ole enää väliä mitä oli, mistä tuli. - huhuhuhuhuhhhhhuuuu
Älä vouhkaa ! kirjoitti:
Älä leiki viisaampaa mitä oletkaan! Minä tiedän oikein hyvin kuinka Karjalassa
Pidä sinä " professori " pää kiinni, äläkä pörhöstele pas* kaa !Jos tämä on sinun mielestäsi keskustelua niin huhhu.
Minä sanon soromnoo ja lähden keskustelemaan fiksumpien kanssa muualle.
- hämmästelijä8
Hei,
ymmärrän tuohtuneisuuteni...Mutta...
etkö ole ikinä itse kakkinut uimarannalle? Ei se enää kesällä millekään haise, eihän?- Kåirapuistå
Paska tulee ja me hukutaan siihen kaikki.
- kåiruus
Kåirapuistå kirjoitti:
Paska tulee ja me hukutaan siihen kaikki.
Ja se o ihan oikein koiranvihaajille :D
- jmhnbgfv
kåiruus kirjoitti:
Ja se o ihan oikein koiranvihaajille :D
Ei tarvitse olla koiranvihaaja jos haluaa että ne koirien kakat siivottaisiin pois.
Mutta aina jonkun mielestä vihataan kun joku ottaa asian puheeksi.
Ja jos olet sitä mieltä että viha on parempi, niin vihaa vaan rauhassa mutta älä tule tänne sitä toistelemaan, ymmärretään että sinulla sellainen ongelma ja toivotaan että osaat elää sen kanssa sovussa.
- juopot
Tule kakittaa meidän eteen saat palkinnon....
- sakemanni
Kerropa vaan osoitteesi?
- kopolopo
Kakka tuli jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955