minä haluan seksiä
ystävyys menee päin persettä
21
386
Vastaukset
- passaa
ei muuta kun kylään ;)
- mä haluan
kans. Mutta nyt nukkumaan.
- maybe you want to be
friends with benefits?
- kukin tyylillään
Voihan ystävätkin harrastaa keskenään seksiä. Jos sovittu, että suhde pidetään vain ystävyyspohjalla.
- Hanna...........
Niin minäkin haluan seksiä.
- kokemustaon
Ystävyyden ei tarvi mennä päinb persettä. Siinä on aina kaksi ihmistä ja asiat yleensä kannattaa yrittää ees sopia. Varsinkin jos on ystävyys kyseessä...
- Ei mene
Ystävyys ei mene koskaan päin persettä, ehkä sinun kohdalla ei ole kyse ystävyydestä.
- Oikea ystävyys
Ei koskaan.
- epätoivoinen
Minä yritän korjata jos se vaan enää onnistuu :(
- Vaalikaa ihmiset
ystävyyttä, se on niin kallisarvoinen asia elämässä että älkää kirjottako tämmöstä.
- typerys10
aina kun tuon muistaisi. olen liian tulisieluinen persoona ja sanon asioita joita en tarkoita :/
- väärin sanottu-
kyseessä on yksi elämän kalleimmista asioista, ystävyys, jos se on oikeaa ystävyyttä niin se ei koskaan mene perseelleen. ystävyyden rikkominen on rikos.
- tulkinta..
ilmeisesti pelkkä peppu ystävien kesken ei riittänyt aloittajalle
- Ehkä se ei ole
teillä oikeaa ystävyyttä.
- Nykyihmiset ei taida
antaa paljoakaan arvoa kyseiselle asialle.
- ikuinen pentu
Ja minä mokasin oikein 100 nolla
- 6+11
Ystävyys ei sisällä seksiä.
Jos sisältää, kyseessä on seksisuhde.- 5+6
ystävyys aina yhdessä seksi rakkaus
- käsitteet sulla
5+6 kirjoitti:
ystävyys aina yhdessä seksi rakkaus
sekaisin.
- tolla tavalla
se vamaan niin tekeekin.
- vain huoraus
menee päinpersett.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634