Olen 30v täyttävä nainen ja tiedän mitä on olla yksin. Haluankin että juuri sinulla olisi ystävä vaikka sähköpostin kautta. Minulle voit kirjoittaa ihan mistä vaan, keskustelen kanssasi vaikka säästä. Onhan sekin parempi kuin ei mitään. [email protected] ja kyllä, tuo on oikea sähköposti osoite.
Haluan olla ystäväsi!
19
801
Vastaukset
- tiinuli84
Kiitos mutta ei kiitos!
- not smart move....
Eipä kannata naisten sähköpostejaan paljon ilmoitella täällä. Saat vain palstan narsistin ja muut pillunpuutteiset luuserit spämmäämään mailiasi ruinausviesteillään.
- onnea vaan
Saatat tarkoittaa hyvää, mutta sähköpostin antaminen tällaisessa paikassa on huono idea. Saat ties mitä sekopäitä kimppuusi...
- Tabubue
Kyllä tuolla on hyvän tarkoittaminen melko kaukana tässä jutussa...
- x771
Älkää höpsikö. Häiriköt voi aina laittaa estolistalle. Tämähän oli tiinuli84:ltä kiva idea.
- kolme kasi
Oot liian nuori, muuten kyllä voisin jutella.
- Tabubue
Kyllä ne sinukin rahat tuolle kelpaa siinä missä nuorempienkin...
- Tabubue
Anna kun arvaan?
Annat ymmärrystä ja tukea jokaiselle, tunnet mitä suurinta empatiaa heidän ongelmia kohtaan, kerrot kuinka itse olet kokenut saman, aluksi juttelet ihan niitä näitä, sitten alat pikkuhiljaa kertoa pieniä asioita itsestäsi.
Sitten kun olet "ystävystynyt" jonku epätoivoisen yksinäisen sielun kanssa ja saavuttanut hänen luottamuksen niin alat pikkuhiljaa vihjailla kuinka äitisi tarvisi kallista leikkausta, joku uhkailee sinua ja vaatii rahaa, lapsesi on kipeänä ja tarvitsisi kalliita lääkkeitä tai muuta vastaavaa?
VAROKAAHAN YKSINÄISET SIELUT TÄTÄ ANSAA ETTEI KÄY HUONOSTI!- EIKÄ
OIKEASTI VAI,LUULIN,ETTÄ KAVERI
- finper
Kuinka monta kertaa sinua on tuolla tavalla huijattu tällä tai muulla palstalla, kun tiedät niin varmasti sen olevan huijaus? Teoriasi kuulostaa huvittavalta.
- Tabubue
finper kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sinua on tuolla tavalla huijattu tällä tai muulla palstalla, kun tiedät niin varmasti sen olevan huijaus? Teoriasi kuulostaa huvittavalta.
Huvittavalta?
Ei minua ole huijattu, minua korkeintaan huvitti tuo että joku viitsii vielä yrittää noin vanhaa huijausta :D
Ensin tuumin että kyllähän kaikki ymmärtää tuon mutta ajattelin kuitenkin varoittaa koska tiedän mitä ihminen on valmis uskomaan päästäkseen pois jatkuvasta ahdistuksesta.
mutta nähtävästi varoitukseni oli kuitenkin ihan aiheellinen... - sytän
Tabubue kirjoitti:
Huvittavalta?
Ei minua ole huijattu, minua korkeintaan huvitti tuo että joku viitsii vielä yrittää noin vanhaa huijausta :D
Ensin tuumin että kyllähän kaikki ymmärtää tuon mutta ajattelin kuitenkin varoittaa koska tiedän mitä ihminen on valmis uskomaan päästäkseen pois jatkuvasta ahdistuksesta.
mutta nähtävästi varoitukseni oli kuitenkin ihan aiheellinen...Onkohan se TODELLA aiheellinen Tabu?? Kyseenalaistat ! Mistä muuten tiedät että huijaus? Väität ettei sinua!!!!! Tiedät kuitenkin että VANHA huijauskeino !!!!
Ahdistus pistää SINUT epäilemään.
Itse uskon vielä ihmisen hyvyyteen. - Tabubue
sytän kirjoitti:
Onkohan se TODELLA aiheellinen Tabu?? Kyseenalaistat ! Mistä muuten tiedät että huijaus? Väität ettei sinua!!!!! Tiedät kuitenkin että VANHA huijauskeino !!!!
Ahdistus pistää SINUT epäilemään.
Itse uskon vielä ihmisen hyvyyteen.Juuri sinunlaisia ihmisiä nämä nettihuijarit etsiikin.
Vähän väliähän tuota saa lukea juttuja kuinka yksinäiseltä ihmiseltä on viety tuhkatkin pesästä kun tämä on halunnut auttaa "rakastaan".
Ihmettelen että miten ihmiset voikin olla niin herkkäuskoisia että "lainaavat" rahaa jollekkin tyypille jonka kanssa on jutellut ainoastaan netissä mutta sitä tapahtuu uskomattoman paljon.
Nämä julkisuuteen tulleet tapauksethan ovat vain jäävuoren huippu, yleensä huijattua hävettää oma herkkäuskoisuutensa niin ettei tee siitä edes mitään juttua vaan ripustautuu kaikessa rauhassa männynoksaan roikkumaan...
En satavarmasti tiedäkkään että kyseessä on huijaus, mutta kyllä se tälläisessa tapauksessa on valitettavasti hyvin todennäköistä.
- mikä mainos tää?
Aloittaja tietää, mitä on olla yksin, mutta ei ole itse yksinäinen, vai? Tuo sanamuoto "haluan sinulla olevan ystävän" tjsp on jotenkin hmm..-epäilyttävä? Me yksinäiset kun yleensä halutaan vastavuoroista ystävyyttä. (Vrt. prostituoidut mainostaa maksullisia palveluja tyyliin "haluan sinun nauttivan", vastavuoroista ilmaissuhdetta etsivät hakevat vastavuoroista nautintoa jne)
- panemista vaan
miehet eivät osaa ajatella muuta kuin alapäässään, mielessä on vaan panettaako, pannaanko, ovat kuin uros kanit, aina vaan panemista, ei mitään muuta. eivät osaa olla pelkkiä ystäviä, vaan panemista vaan.
- huorrah
Niin ja kaikki naiset on pelkkiä huoria, jotka saisivat milloin tahansa seuraa, mutta eivät kelpuuta ketään koska ovat tyhmiä huoria ja sitten itkevät yksinäisyyttään.
- Pike7
Ehkäpä sulle on muodustunut käsityksesi joka 68 % Koska Olet upea nainen hieman hiljainen kännipäissäsi riehahakas tai sitten et yritäkään olla inhimillinen ja huomioida ympärilläsi olevia henkilotä PLESCE jätä toi marttuurin rooli ja naitata joskus itseltäsi aivot kattoon ilman mitään funtsailuja CIAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- aleksa88
Hei!
Mitä kuuluu? Minä katson ystävä.Olen Virosta kotoisin. Opiskelen suomi kieli.
Odotan vastausta :) kirjoitin sinulle yksinäinen, mutten vielä saanut
vastausta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311335Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1103036Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252391Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143745- 53699