Tyypillinen koulukiusaajatyyppi tuo Sarasvuo:
"- En ole pilkannut ketään, eikä kukaan ole kiusannut ketään. Eilen syntyi sellainen todella nolo vahinko, että sinne syntyi eräänlainen hahmo, pipopää hahmo, josta me kaikki innostuimme, se oli meistä, noh, siinä oli kulttiominaisuuksia, me halusimme sitä nostaa ja halusimme ruutuun, ja syntyi tällainen karnevaalitunnelma, Sarasvuo selitti tekemänsä twiitin taustoja."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288662071559.html?pos=ok-nln
SARASVUO SAA SIIS KARNEVAALITUNNELMAA SIITÄ ETTÄ ISOLLA JOUKOLLA PILKATAAN SAIRASTA IHMISTÄ.
Kertoo ihmisestä aika paljon. Olis hirveää olla Sarasvuon lasten tilanteessa. Heitä kiusataan takuulla koulussa noin nolon isän takia...
Mutta Jari sai mitä halusi: julkisuutta. Hinnalla millä hyvänsä.
"Huomatkaa mut, huomatkaa mut!"
Jari Sarasvuo - koulukiusaaja
11
331
Vastaukset
- Suuri nauraja
Jari Sarasvuo = Jari Heinonen = vi-tun kamala ku-sipäinen pas-kakasa! :-D :-D :-D
- typeryyttä
ermir
Älä valita, itse olet nettikiusaaja.- ihmettelevää
Mikä ihme ap:n viestissä on nettikiusaamista? perustele vähän, ihan oikeaanhan tuo teksti osuu
- Fersteher
Hyökkäys on ilmeisesti paras puolustus?
Jari oli selvästi päättänyt jyrätä koulutetun Ylen toimittajan takertumalla sanoihin ja väittämällä vastaan. Toimittajan kysymysten fundamentaalinen sisältö tuskin edes meni Jarin ymmärrykseen... - Hermovauriot jaloiss
Jari vois jo sulkea suunsa sillä tuo ei enää auta että yritetään EPÄTOIVOISESTI "myöntää" virhe että lähti kiusaamiseen mukaan. Se kertoo ihmisestä että ENNAKKOAAVISTUKSET ovat ja vaikuttavat enenkuin saa sanottua kunnollista lausetta suusta ulos. Kuka edes tekee niin?!
Jari on näyttänyt todelliset kasvot ja kyllä täytyy sanoa että hävettää ison miehen puolesta .
Tämä Jari itse ei ole mitenkään merkittävä mediapersoona ja on tähänkin asti ollut huonoimmassa kategoriassa. Jari otti nyt niin pohjanoteerauksen että hos joskun hänet nään niin kyllä tahtoisin tulisella hiilitangolla poltella.
Se että hän mukamas soitteli ystävileen ja yritti suojata selustaa että ei se nyt niiiiiiin paha moka ollut?! ANTEEKSI NYT VAAN mut kadut on täynä #pipopää tyyppisiä MUKAVIA ihmisiä ja he elävät siinä oikeassa maailmassa missä jari itse eli sen 5minuuttia kun syntyi.
Jos on mediapersoona niin kyllä pitäisi kahteen kertaan miettiä mitä suustansa päästää ulos, se että on joku oma talkShow joka on itseasiassa niiiin h u o n o että .. Ei edes sanat riitä, hänen oma puheensaanti ohjelmassa on öh, om..joo. Ja niitä HELVETIN PITKIÄ TAUKOJA puheessa..jari, sulla ei ole varaa arvostella muita.
Hito miten ruma ihminen jari on sisältä.. Hyi että miten ärsyttävä!
Puhelut #pipopäälle ei taatusti tule muuttamaan sen miehen kantaa vaikka saattaa hymyillä. Jos on joutunut kuuntelemaan vuosia jarin tapaisten ihmiseten ennakkoaavistuksia ja kiusaamista osaa myös sulkea korvat anteksipyynnölle.
Tiedän itse omasta kokemuksesta .. Hymyn takana on aina jotain muuta jos joku vanha kiusaaja on tullut tekemään aikuisiällä sovintoa..
Mä todellakin toivon että jari ei enää jatkossa avaa suuta mediassa. Vaimo vois takavarikoida sen puhelimen jatkossa. - konsultti x
"Sarasvuo voisi lopettaa omat ohjelmansa, koska ne alkaa muistuttaa päivä päivältä enemmän, siitä että onko normaalia mennä joka asiassa äärimmäisyyksiin ja onko se normaalia toimintaa että "rahastetaan" vielä sillä."
- hannuhanneli
Toimittaja yritti kyseenalaistaa Jarin tapaa pilkata ja kommentoida henkilöä pelkän ulkonäköön liittyvän ennakko-oletuksen perusteella. Siis ylipäätään kyseenalaisti, miksi pipopäistä ja kalvakkaa miestä saisi pilkata, oli hän sitten kuinka terve tai kuinka sairas tahansa. Olisiko kiusaaminen ollut ok, jos tämä ko. mies ei olisikaan ollut sairas? Jari ei halunnut tätä jostakin syystä ymmärtää.
Ihan perustavanlaatuinen koulukiusausmentaliteettihan tuossa vallitsi. Jos poikkeat ulkonäöllisesti muista ja sinussa on joku jostakin syystä huomiotaherättävä piirre, Sarasvuon ja muiden julkkistwiittaajien on näkökään oikeus v***uilla ja huvitella ilkeilemällä sun kustannuksellasi. Surullista. :( - Hoppari
Haista sinä Sarasvuo pitkä .... Ime Sarasvuo ...... ps. voit keksiä itse puuttuvat sanat jotka twiittaavat lähinnä omaa älykkyyttäsi.
- Terveesiä
Huomasitteko jo aikasemmin että se käyttäytyy alentuvasti yleisöään kohtaan!
Mokoma illuminaatti oikeen valopää!
Sun salaisuus ON paljastunut! - life is great
Sarasvuo/Heinonen on "esittänyt" jotain älykköä ja pitänyt muka joitain koulutusjuttujakin.... ei jumalauta sentään..... nyt sitten viimein paljastui ihmisille millaisesta älyköstä ja kouluttajasta on kysymys!!! Tämän episodin jälkeen hänen on omissa ohjelmissaan enään ihan turhaa moralisoida toisia ihmisiä...... vaikka tuskin hän itse sitä tajuaa!
- Psykiatrilla la la
Kertoisi Sarasvuo omat traumansa ohjelmassaan, voikohan olla kaappi täynnä luurankoja" = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718