kun olin juuri laukeamassa jytkytappi sankkireijässäni. arvatkaa harmittoko minua persua sillä joutusin jatkamaan käsin
soitin soinitoimistoon ja vaadin uutta isä-timo gummie barbaraa räjähtäneen tilalle. eivät antaneet. myyvät kyllä minulle uuden ja minun pitää olla kuulema onnellin kun saan kasvattaa soinisäätiön kassavarantoa. ongelma on että ei ole rahaa koska ostin niillä marinolia juotavakseni. kuulin että sossu voi jossain tapauksissa maksaa minulle uuden isä-timo gummie barbaran mutta ei oo kuulema varmaa.
minun persun isä-timo gummie barbara
räjähti äsken
2
<50
Vastaukset
- satkun suttura
Voi hyvänen aika!
- Uppblåsbar
Vahinko oli todella valitettava. Tuli mieleeni takavuosien laivasiivoojan juttu hytin vessan ovea aukaistaessa syliin tullut pumpattava barbara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731