heittämään moraalit sun mut rajoittimet nurkkaan edes yhdeksi yöksi, jos sut saan!
Haluaisin sua mies, niin paljon!
17
352
Vastaukset
- minäkin tahtoisin
päästä pumppaamaan häntä himo on himoa mutta tämä taisi nyt olla jotain naimisissa olevien haaveita moraaleineen.. no moraalista puheenollen kyllä näistä saa juuri sen kuvan että kun "edes kerran..." on sama kuin koeajo. ollaanpa sitä taas dramaattisia..
- no mene pumppaan
mitä täällä märiset.
- naista haluan...
Minkälaista miestä haluat?
- Olen valmis
Itseäni huomattavasti vanhempi on hän, ketä himoitsen.
- jospa tössäytän
Olen valmis kirjoitti:
Itseäni huomattavasti vanhempi on hän, ketä himoitsen.
itseni sinne niin hoidetaan sitten yhdessä jouluhedelmää
- Olen valmis
jospa tössäytän kirjoitti:
itseni sinne niin hoidetaan sitten yhdessä jouluhedelmää
En toivo hedelmiä ;) vain nautintoja, mieluimmin useastikkin kk:ssa hänen kanssaan, salaisesti.
- Oi, älä hukkaan
heitä mineraaleja, niitä voi vielä tarvita
- Itse asiaan...
Samat sanat nainen.Ei jaksais oikein kauaa kissa-hiiri-leikkiä.Miksi ihmisillä pitää mennä aina perinteisen tutustumis-kaavan mukaan? Paljon helpompaa olisi,kun saisi aloittaa suoraan itse asiasta.Jos molemmat aistii,että tykkää toisesta,niin...
- Tunnisteita
No niin sitten tunnisteita odotamme malttamattomana aloittajalta...
- Olen valmis
Samaa mieltä kanssasi. Jos kummatkin haluaa, ja on seksin puutteessa syystä tai toisesta, niin tekee mieli jättää tutustumisvaiheet vähemmälle, ja mennä suoraan asiaan. Luulen, että se jopa tekee seksistäkin nautittavamman, kun rakastelee ihmisen kanssa, jota ei juurikaan tunne, mutta himoaa ihan "sikana" ;)
- Olen valmis
Tunnisteita kirjoitti:
No niin sitten tunnisteita odotamme malttamattomana aloittajalta...
En tyhmä ole, ja tänne laita sen kummempia tunnisteita hänestä, ja itsestäni. Mutta, hän on vanhempi, komea, salskea, nuorekas, ja kaikkea sitä, mitä miehessä arvostan, ja tietenkin SEKSIKÄS! :) Hyvää aurinkoista torstaita komeille, seksyille miehille ;) vasta illalla katselen uudelleen palstalle.
- Kysymyksiä
Olen valmis kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi. Jos kummatkin haluaa, ja on seksin puutteessa syystä tai toisesta, niin tekee mieli jättää tutustumisvaiheet vähemmälle, ja mennä suoraan asiaan. Luulen, että se jopa tekee seksistäkin nautittavamman, kun rakastelee ihmisen kanssa, jota ei juurikaan tunne, mutta himoaa ihan "sikana" ;)
Kauanko olet tuntenut miehen? Missäpäin Suomea?Onko teillä jokin juttu,jonka molemmat tietää,mistä voisitte tunnistaa toisenne?
- Valmis.
kahta miestä.
- Olen valmis
Tähän vielä vastaan, kateelliset, mustikset palstapirkot tulee heti nälvimään ketjuun, kun eivät muutakaan osaa:
Sisäluku taito on palstapirkoilla pahasti hakusessa; en ole maininnut sanallakaan viestissäni, että mulla olisi oma mies!! Jos pirkot yrittävät tulkita viestistäni jotain sellaista, jota siinä ei sanota, niin kertokoon se jotain palstapirkkojen tyhmyydestä.
Moraalisia syitä on lukuisia, eikä ne välttämättä liity parisuhde juttuihin. Pirkoille tämän enempää en asiasta avaudu, aloitukseni kun oli osoitettu MIESpuoliselle henkilölle! - kyllä se nautinto
Olen valmis kirjoitti:
Tähän vielä vastaan, kateelliset, mustikset palstapirkot tulee heti nälvimään ketjuun, kun eivät muutakaan osaa:
Sisäluku taito on palstapirkoilla pahasti hakusessa; en ole maininnut sanallakaan viestissäni, että mulla olisi oma mies!! Jos pirkot yrittävät tulkita viestistäni jotain sellaista, jota siinä ei sanota, niin kertokoon se jotain palstapirkkojen tyhmyydestä.
Moraalisia syitä on lukuisia, eikä ne välttämättä liity parisuhde juttuihin. Pirkoille tämän enempää en asiasta avaudu, aloitukseni kun oli osoitettu MIESpuoliselle henkilölle!kun tuntee toisen ja tulee juttuun
aah! - Oletkin sitten
Olen valmis kirjoitti:
Moraalisia syitä on lukuisia, eikä ne välttämättä liity parisuhde juttuihin. Pirkoille tämän enempää en asiasta avaudu, aloitukseni kun oli osoitettu MIESpuoliselle henkilölle!kertakäyttöastia, joka käytön jälkeen nakataan roskikseen, tai paremman puutteessa käytetään uudestaan.
- jassåå ...
Oletkin sitten kirjoitti:
kertakäyttöastia, joka käytön jälkeen nakataan roskikseen, tai paremman puutteessa käytetään uudestaan.
se on ilkiömieskin heräännyt uuteen päivään puhtia täynnään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910