meille..
miks sä nainen
25
648
Vastaukset
- Susi.
susinainen ?
- typerä hän
olkoon vaikka susi... kertoo kyllä sen minkälaista kuolonmarssia nykynainen kulkee..
- mitä??minkä??
mitään en oo tehny..enkä tee!
- tuhosi kaiken
mitä??minkä?? kirjoitti:
mitään en oo tehny..enkä tee!
kauniin ja vilpittömän tästä koko hommasta.. ei ole enää mitään aitoa tässä. pelkkä normi luonnoton kohtaaminen ja sit niks naks jos ees sitäkään..
- millä lailla
tuhosi kaiken kirjoitti:
kauniin ja vilpittömän tästä koko hommasta.. ei ole enää mitään aitoa tässä. pelkkä normi luonnoton kohtaaminen ja sit niks naks jos ees sitäkään..
hän tuhosi?
- päässäsikö naks
tuhosi kaiken kirjoitti:
Taitaa luulot taas sanella sun päätelmiäsi koska kirjoitat tänne etkä puhu hänen itsensä kanssa. Niin, elä sitten sen varassa vaikka asia saattaa olla aivan toisin, oma on valintasi.
- milläkö lailla
millä lailla kirjoitti:
hän tuhosi?
juurihan itse kerrot sen. tuolla tyylillä juuri että te ette ota vastuuta siitä mitä sanotte täällä. jossain vaiheessa se kopsahtaa vielä omaan nilkkaan.
- typerältä kuulostaa
milläkö lailla kirjoitti:
juurihan itse kerrot sen. tuolla tyylillä juuri että te ette ota vastuuta siitä mitä sanotte täällä. jossain vaiheessa se kopsahtaa vielä omaan nilkkaan.
Otatko sä itse vastuun kaikista palstakirjoituksistA?
Niistä, mitä muut kuin sinä kirjoittelevat palstoille?
- Tein mä just
jauhelihakastiketta ja spakettia. Muusta en tiedä mittään.
- mä aion tehdä
janssonin kiusausta. ja punajuurisalaattia.
- ihmetyttää
miten tää palsta on menny pelkäks syyttelyks?
- jatkoja teille:)
Näin on syyttelyä, haukkuja, uhkailua ja alentamista. Onneksi ei ole pakko lukea. Tietynlaista tekstiä ku joutuisi puhelimitse kuunnella. Loppasisin luurin taatusti korvaan.
Siksi poistunkin palstalta. Lopullisesti.
miehille vinkiksi että naisten päivä tulossa. Hyvä päivä tehdä jotain naista huomioivaa. Siitä nainen pitää;)
- onneks se_
onneks sää oot sit niin hyvä miäs et sussa ei oo syytä mihkään. vamaan kuulut siihen miäsjoukoon?
- No kerros nyt
mitä teki, miten tuhosi. Turha tänne tommosta ympäripyöreetä haukkua on laittaa.
- Taitaa olla vain nii
Että syy on aika harvoin vain toisessa.
- silloinko kun
miehellä on liian pieni nakki? sekö oikeuttaa naista toimimaan mielenvaltaisesti ja huijaamaan viattomia ihmisiä palstatsätissä?
- sulle nauretaan
silloinko kun kirjoitti:
miehellä on liian pieni nakki? sekö oikeuttaa naista toimimaan mielenvaltaisesti ja huijaamaan viattomia ihmisiä palstatsätissä?
Miten sun nakki näkyy jossain palstatsätissä? Vai haluatko itse viedä nakkisi keskusteluun?
- ei nää hommat
vaan mene näin. sitä otetaan se joka saadaan eikä mitenkään säädellä sitä kenet ottaa. pöyristyttävää! eihän sellainen edes voi mitään oikeaa rakkautta olla. valikoitte jonkun kuoren itsellenne ja sitten olette olevinaan niin onnellisia.. eikö edes hävetä? miten miehet voivat sallia tämän tapahtuvaksi?? varmaan siksi että naiset hankkivat jotai lähestymiskieltoja jos mies vähän ääntään korottaa..
- PÖYRISTYTTÄVÄÄ!
Se ei tosiaan ole oikeaa rakkautta, että otetaan jokainen joka saadaan.
- eiiiii sitä
PÖYRISTYTTÄVÄÄ! kirjoitti:
Se ei tosiaan ole oikeaa rakkautta, että otetaan jokainen joka saadaan.
tarkoittanut vaan että se henkilö joka halutaan niin hänet saadaan eikä oteta. nyt täällä tuntuisi olevan sellainen meininki että te vain otatte jonkun toistaiseksi ja paremman puutteessa. siksihän tämä koko tsätti on että peli pysyy avoinna. nojoo enpä jaksa enää aiheesta jankuttaa enkä edes ehdikään nyt.. kai se on vain alettava elämään tosiasioiden kanssa vaikka kuinka kipeää tekee...
- realiteetit on
eiiiii sitä kirjoitti:
tarkoittanut vaan että se henkilö joka halutaan niin hänet saadaan eikä oteta. nyt täällä tuntuisi olevan sellainen meininki että te vain otatte jonkun toistaiseksi ja paremman puutteessa. siksihän tämä koko tsätti on että peli pysyy avoinna. nojoo enpä jaksa enää aiheesta jankuttaa enkä edes ehdikään nyt.. kai se on vain alettava elämään tosiasioiden kanssa vaikka kuinka kipeää tekee...
ollut hänen silmien edessä jo pari vuotta..jos olisin ollut kiinnostunut,olisin toiminut,varmasti.en edelleenkään halua varattuja.ei muuta tänne enää..
- mitä minkä
en mä oo tehny muutaku rakastunut, onks se väärin?
- voi se olla väärin
Mut on jätetty sen takia...
- sydämen menettänyt
voi se olla väärin kirjoitti:
Mut on jätetty sen takia...
Ei sille mitään voi jos rakastuu, tunteet vaan tulle ilman että niille mitään voi.
- rakas ei välittänyt
Ihan kuule juurikin siksi että just MUN piti hoitaa koko homma. Se tunne oli NIIIN oikea mulle. Ajattelin että tämä se on just nyt. Mutta hän ei selvästikään ajatellut niin. Otti jonkun muun. Ei huomannut mua.
Annoin seksin muille miehille, rakkauden lapsilleni. Ehkä tarkoitus oli niin, varmaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064