Miehen seksuaalisuus vaimon raskausaikana

18+14

Samanlainen aloitus löytyy myös "raskaus"-osiosta, jolloin tämä tavoittaa ehkä hieman enemmän naisia kertomaan omista kokemuksistaan, mutta täältä voisi taas löytyä miehisiä näkökulmia.

Olen nyt jo 8:lla kuulla raskaana ja mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä koko raskausaikana karkeasti arvioiden vain 10-15 kertaa yhteensä. Tämä kaivertaa minua, sillä itse olisin halukas petipuuhiin eikä raskaus ole mitenkään rajoittanut näitä ajatuksia/haluja. Pidän kovasti nykyisestä ulkomuodostani, tykkään kumpuvatsasta ja muutenkin voin todella hyvin ja haluaisin pystyä nauttimaan täysillä raskausajasta vaikkei sitä nyt enää paljon olekaan jäljellä.

Mietin vain, mikä voi olla syynä, että mies ei nyt raskausaikana ole ollut halukas petipuuhiin. Sanoo kuitenkin joka päivä rakastavansa minua ja vatsassani kasvavaa pikkuista, kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi, halailee paljon ja pitää hyvin huolta. Muistaa muutenkin kehua kaikkea mitä teen, esim. jos tulen kampaajalta niin kertoo saman tien,miten hyvältä näytän ja aina kun olen tehnyt ruokaa niin väittää maailman parhaaksi sapuskaksi yms yms. Parisuhteessa pintapäällisesti siis kaikki aivan mainiosti. SILTI ei osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun seksuaalisesti.

Olen ihan suoraan kysynytkin mieheltä, että viehätänkö häntä enää seksuaalisesti ja väittää että joo, enemmän kuin koskaan. Eipä ole silti asiat muuttunut mihinkään suuntaan.

Eli nyt vähän neuvoja miehet, jotka olette kokeneet vaimon raskausajan, millaisia ajatuksia se teissä herätti ja muuttuiko jokin? Kärsitkö sinä haluttomuudesta, vaikka kaikki olisi ollut muuten hyvin?Miksi? Naisetkin saavat vastata jos ovat joutuneet olemaan samanlaisessa tilanteessa raskausaikana.

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

Meillä ainakin sekstailtiin koko raskausajan ja paljon ja kun lapsi syntyi lauantaipäivana niin tortai-iltana sekstailtiin ja kivaa oli ja se siitä. Kun nainen on raskaana niin ei tarvitse pelätä että tuleekovahinkoraskauksia ja muutekin monet naiset ovat halukkaita raskauaikana seksiin.

• joku muu syy

Mies voi olla stressaantunut joko raskaudesta tai jostain ihan muusta ja se vaukuttaa seksihaluihin jos on huolia mielessä. Ei tarvitse tarkoittaa ettei hän pitäisi sinua haluttavana, vaan että hän ei vaan jaksa. Kun muut paineet helpottavat jossain vaiheessa, seksihalutkin palaavat. Älä siis ota itseesi äläkä henkilökohtaisena loukkauksena sitä että hänellä on jotain omia ongelmia.

• Tausk

Ei mulla ainakaan seksihalut kadonneet minnekään,
      hyppäsin vieraissa ihan samaan tahtiin kuin ennenkin jollen vähän
      enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2605
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      396
      2107
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1862
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      120
      1593
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1521
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1103
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1009
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe