Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen seksuaalisuus vaimon raskausaikana

18+14

Samanlainen aloitus löytyy myös "raskaus"-osiosta, jolloin tämä tavoittaa ehkä hieman enemmän naisia kertomaan omista kokemuksistaan, mutta täältä voisi taas löytyä miehisiä näkökulmia.

Olen nyt jo 8:lla kuulla raskaana ja mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä koko raskausaikana karkeasti arvioiden vain 10-15 kertaa yhteensä. Tämä kaivertaa minua, sillä itse olisin halukas petipuuhiin eikä raskaus ole mitenkään rajoittanut näitä ajatuksia/haluja. Pidän kovasti nykyisestä ulkomuodostani, tykkään kumpuvatsasta ja muutenkin voin todella hyvin ja haluaisin pystyä nauttimaan täysillä raskausajasta vaikkei sitä nyt enää paljon olekaan jäljellä.

Mietin vain, mikä voi olla syynä, että mies ei nyt raskausaikana ole ollut halukas petipuuhiin. Sanoo kuitenkin joka päivä rakastavansa minua ja vatsassani kasvavaa pikkuista, kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi, halailee paljon ja pitää hyvin huolta. Muistaa muutenkin kehua kaikkea mitä teen, esim. jos tulen kampaajalta niin kertoo saman tien,miten hyvältä näytän ja aina kun olen tehnyt ruokaa niin väittää maailman parhaaksi sapuskaksi yms yms. Parisuhteessa pintapäällisesti siis kaikki aivan mainiosti. SILTI ei osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun seksuaalisesti.

Olen ihan suoraan kysynytkin mieheltä, että viehätänkö häntä enää seksuaalisesti ja väittää että joo, enemmän kuin koskaan. Eipä ole silti asiat muuttunut mihinkään suuntaan.

Eli nyt vähän neuvoja miehet, jotka olette kokeneet vaimon raskausajan, millaisia ajatuksia se teissä herätti ja muuttuiko jokin? Kärsitkö sinä haluttomuudesta, vaikka kaikki olisi ollut muuten hyvin?Miksi? Naisetkin saavat vastata jos ovat joutuneet olemaan samanlaisessa tilanteessa raskausaikana.

3

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Meillä ainakin sekstailtiin koko raskausajan ja paljon ja kun lapsi syntyi lauantaipäivana niin tortai-iltana sekstailtiin ja kivaa oli ja se siitä. Kun nainen on raskaana niin ei tarvitse pelätä että tuleekovahinkoraskauksia ja muutekin monet naiset ovat halukkaita raskauaikana seksiin.

    • joku muu syy

      Mies voi olla stressaantunut joko raskaudesta tai jostain ihan muusta ja se vaukuttaa seksihaluihin jos on huolia mielessä. Ei tarvitse tarkoittaa ettei hän pitäisi sinua haluttavana, vaan että hän ei vaan jaksa. Kun muut paineet helpottavat jossain vaiheessa, seksihalutkin palaavat. Älä siis ota itseesi äläkä henkilökohtaisena loukkauksena sitä että hänellä on jotain omia ongelmia.

    • Tausk

      Ei mulla ainakaan seksihalut kadonneet minnekään,
      hyppäsin vieraissa ihan samaan tahtiin kuin ennenkin jollen vähän
      enemmänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe