Miehen seksuaalisuus vaimon raskausaikana

18+14

Samanlainen aloitus löytyy myös "raskaus"-osiosta, jolloin tämä tavoittaa ehkä hieman enemmän naisia kertomaan omista kokemuksistaan, mutta täältä voisi taas löytyä miehisiä näkökulmia.

Olen nyt jo 8:lla kuulla raskaana ja mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä koko raskausaikana karkeasti arvioiden vain 10-15 kertaa yhteensä. Tämä kaivertaa minua, sillä itse olisin halukas petipuuhiin eikä raskaus ole mitenkään rajoittanut näitä ajatuksia/haluja. Pidän kovasti nykyisestä ulkomuodostani, tykkään kumpuvatsasta ja muutenkin voin todella hyvin ja haluaisin pystyä nauttimaan täysillä raskausajasta vaikkei sitä nyt enää paljon olekaan jäljellä.

Mietin vain, mikä voi olla syynä, että mies ei nyt raskausaikana ole ollut halukas petipuuhiin. Sanoo kuitenkin joka päivä rakastavansa minua ja vatsassani kasvavaa pikkuista, kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi, halailee paljon ja pitää hyvin huolta. Muistaa muutenkin kehua kaikkea mitä teen, esim. jos tulen kampaajalta niin kertoo saman tien,miten hyvältä näytän ja aina kun olen tehnyt ruokaa niin väittää maailman parhaaksi sapuskaksi yms yms. Parisuhteessa pintapäällisesti siis kaikki aivan mainiosti. SILTI ei osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun seksuaalisesti.

Olen ihan suoraan kysynytkin mieheltä, että viehätänkö häntä enää seksuaalisesti ja väittää että joo, enemmän kuin koskaan. Eipä ole silti asiat muuttunut mihinkään suuntaan.

Eli nyt vähän neuvoja miehet, jotka olette kokeneet vaimon raskausajan, millaisia ajatuksia se teissä herätti ja muuttuiko jokin? Kärsitkö sinä haluttomuudesta, vaikka kaikki olisi ollut muuten hyvin?Miksi? Naisetkin saavat vastata jos ovat joutuneet olemaan samanlaisessa tilanteessa raskausaikana.

3

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

Meillä ainakin sekstailtiin koko raskausajan ja paljon ja kun lapsi syntyi lauantaipäivana niin tortai-iltana sekstailtiin ja kivaa oli ja se siitä. Kun nainen on raskaana niin ei tarvitse pelätä että tuleekovahinkoraskauksia ja muutekin monet naiset ovat halukkaita raskauaikana seksiin.

• joku muu syy

Mies voi olla stressaantunut joko raskaudesta tai jostain ihan muusta ja se vaukuttaa seksihaluihin jos on huolia mielessä. Ei tarvitse tarkoittaa ettei hän pitäisi sinua haluttavana, vaan että hän ei vaan jaksa. Kun muut paineet helpottavat jossain vaiheessa, seksihalutkin palaavat. Älä siis ota itseesi äläkä henkilökohtaisena loukkauksena sitä että hänellä on jotain omia ongelmia.

• Tausk

Ei mulla ainakaan seksihalut kadonneet minnekään,
      hyppäsin vieraissa ihan samaan tahtiin kuin ennenkin jollen vähän
      enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe