Nänni-Henna yrittää mainostaa keikkojaan seiskalivessä

Kovat on luulot

Kohukeikka!
Käyttäjältä Henna Peltonen
06.03.2014 13:01
Viimeaikaiset otsikoinnit herättää suurta hilpeyttä varmasti jo muissakin kuin itsessäni.
Esiinnyn tulevana lauantaina Helsingin Circuksessa Culture Beatin kanssa ja tapahtumassa esiintyy lämppärinämme myös ex-aviomieheni.
Muut näköjään tekevät asiasta suurenkin numeron, mikä jaksaa ihmetyttää.
Olemme eronneet jo ajat sitten, eikä minulla ole tarvetta enää edes riidellä kyseisen ihmisen kanssa, sillä olen antanut aikoinani nämä riita-asiatkin juristini sekä oikeuden harteille, jotta voin jatkaa elämääni jättäen nämä asiat kauas taakseni.
Meillä on toki yhteinen lapsi, mutta kaikkihan tietää, että olen lapsemme huoltaja, eikä toinen osapuoli ole tekemisissä poikamme kanssa, joten meillä ei ole toisillemme mitään asiaa ja tämä asia ei tule vastaisuudessakaan muuttumaan.
Suomi on pieni maa ja oli toisaalta odotettavissa, että ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan tapahtuma, jossa esiinnymme molemmat.
Itselleni lauantain keikka on keikka muiden joukossa, minkä hoidan ainakin omasta puolestani kuten aina, parhain päin.
Culture Beat/Tania Evans on todella ihana ja sydämellinen ihminen, joten tuskin edes omalta porukaltamme ehdin huomata ketä muita esiintyjiä tapahtumassa on.
Olen itse jo hieman kyllästynyt koko aiheeseen enkä jaksa lähteä muiden tavoin ylidramatisoimaan tätäkin.
"Kohukeikka, turvamiehet, henkivartijat, varatoimenpiteet.."
Herää kysymys katseleeko jotkut liikaa kauniita ja rohkeita:)
Huomenna Culture Beatin kanssa siis Seinäjoella ja lauantaina Helsingin Circuksessa "kohukeikalla"!
Aurinkoista torstaita ihan kaikille:)❤❤

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jassu apajilla:

tunti, 27 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä

Ihmiset rakastavat ylireagoida asioihin! Ihanaa paivaa ja tsemppia keikalle

• hevosnaama

Peltosen touhu on niin väsynyttä ja niin nähty,ketään tuskin kiinnostaa yli kolmekymppisen yksinhuoltajan pepun pyöritys ysäribändin taustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3232
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1291
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      177
      1220
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      971
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      849
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      835
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      827
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    Aihe