Varsinkin kirjoittajien hulluksi haukkuminen vailla perusteita! Ette te ole mitään psykologeja ettekä tunne kirjoittajia ihan sama millaista paskaa tai huuhaata kirjoittaisivat!
Lopettakaa mustamaalaaminen sairaat!
4
148
Vastaukset
- HULLU MIKÄ HULLU!
Perusteita on,kukaan ei täällä saa haukkua nimeltä KETÄÄN,tajua se hullu,jos pystyt tajuamaan!
- Laillinen pilkkaaja
Lakivaatii "KOKONIMEN" jotta kunnian loukkaus peruste täyttyy!
Pelkästään se että ihmiset arvaa kenestä on kyse ei oikeuta nostamaan kunnianloukkaus syytettä!
Ainut kokonimen haukkuminen täällä on tuo maija kirjoitusten mustamaalaus muiden syytteet on pelkkää potaskaa kun ei ole kokonimeä samassa viestissä samasta liittymästä lähetettynä eikä osissa esim. että poimii etunimen toisesta ketjusta ja sukunimen toisesta ketjusta koska se ei lain mukaan ole yhtä ja samaa nimeä ihan sama sitten mitä kukakin arvaa kirjoitetun henkilön olevan!
- asfdasfd
Jos minua syytettäisiin Bedofiiliasta toimisinko
A. Järjestäisin nettikampanjan, jossa uhria huoritellaan ja syytellään mielen sairauksista.
B. Järjestäisin netti ja huhu kampanjan, jossa syyttelisin vähän kaikkea mikä liikkuu ja eniten viereistä kiinteistönvälitystoimistoa.
C.Tulisin julkisuuteen ja puolustaisin itseäni.
D.Tulisin julkisuuteen, pyytäisin anteeksi tekoani ja toivoisin Jumalalta ja ihmisiltä anteeksiantoa.- aloittaja1
Aloittaja ei ole maija-kirjoittelija eikä täällä ole muita bedofiiliksi jatkuvasti haukkujia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181