Hei. Tätäkin on varmasti useasti kysytty mutta olen laiska kusipää niin alotanpa uuden keskustelun.
Elikkä mulla on nyt ollut kauan silleen että tää tietokone ei tunnista tota korttia kun tökkää sen tonne kortinlukijaan. Eli sitä ei löydy tuolta "tietokoneesta" eikä tule mitään ilmoitusta.
Kortista se ei johdu, koska olen koittanut monilla muillakin ja kortit toimii kameroissa ja muissa tietokoneissa.
Tässä on toki mahdollisuus että kortinlukija on rikki, mutta jostain syystä epäilen. Onko mitään vinkkiä että mitä voisin tehdä tämän eteen? Onko mahdollisuus, että kortinlukija on lukittu? Vai meneekö se automaattisesti kiinni jos lataa jonkun ohjelman tai jotain?
Ja mulla on Windows 8 käyttöjärjestelmänä ja tietokone on Lenovo B590.
(Toki pystyn käyttämään USBia kameran ja muiden laitteiden kanssa. Muttaniin.)
SD - kortti ei tunnistu tai jotain
Crowley
1
132
Vastaukset
- Crowley
Korjaan: Mulla on Windows 8.1 ja sen takia ei toiminut tuo kortinlukija. Piti päivittää tuo ohjelmisto tuolta Lenovon sivuilta.
Eli en tarvitse enään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446