Hei. Tätäkin on varmasti useasti kysytty mutta olen laiska kusipää niin alotanpa uuden keskustelun.
Elikkä mulla on nyt ollut kauan silleen että tää tietokone ei tunnista tota korttia kun tökkää sen tonne kortinlukijaan. Eli sitä ei löydy tuolta "tietokoneesta" eikä tule mitään ilmoitusta.
Kortista se ei johdu, koska olen koittanut monilla muillakin ja kortit toimii kameroissa ja muissa tietokoneissa.
Tässä on toki mahdollisuus että kortinlukija on rikki, mutta jostain syystä epäilen. Onko mitään vinkkiä että mitä voisin tehdä tämän eteen? Onko mahdollisuus, että kortinlukija on lukittu? Vai meneekö se automaattisesti kiinni jos lataa jonkun ohjelman tai jotain?
Ja mulla on Windows 8 käyttöjärjestelmänä ja tietokone on Lenovo B590.
(Toki pystyn käyttämään USBia kameran ja muiden laitteiden kanssa. Muttaniin.)
SD - kortti ei tunnistu tai jotain
Crowley
1
151
Vastaukset
- Crowley
Korjaan: Mulla on Windows 8.1 ja sen takia ei toiminut tuo kortinlukija. Piti päivittää tuo ohjelmisto tuolta Lenovon sivuilta.
Eli en tarvitse enään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927