Eteenpäin. Joko minunkin olisi aika. Minä sentään yritin tehdä jotain. Ei nämä tunteet minnekään katoa, sinä et vaan halunnut tarpeeksi, eli et ilmeisesti tunne samalla tavalla.
Sinä menit jo aikoja sitten
17
496
Vastaukset
- mitä yhteistä
minulla olisi varatun kanssa? _ei mitään..mee eteenpäin.
- ärsyttävä
Oletkos vähän
- tuo mies se jaksaa
jauhaa katkeraa tarinaa varatustaan
- hei, ei pahalla
mut mitä jos kerrot ton ihan sille itelleen niin ei tarvii vittuilla kaikille naisille?
- niin no
miten ottaa, melkosen ajan oot kuiteskin sen takia täällä läppää heittäny. joskus vähän toisensuuntastakin ku toi.
- Miksi parjata ketään
Miksi olla niin halpamainen ja ilkeä. Onko hän vaatinut sinulta jotakin vai mikä ajatus tuossa oli?
- miksi sitten hoet
tätä koko ajan ja näet hänet joka viestissä? mikä mättää?
- uskoisin että hän
on jo kaukana, noin kaiken kattavaa ilkeyttä ei taatusti kukaan kestä.
- hyvää vkl sulle
silti.
- siin meni terskut
ämmälle ). niin sit pittää.
- hyvää päivää
siin meni terskut kirjoitti:
ämmälle ). niin sit pittää.
Hienoo kun täysin tuntemattomat tietää kelle kirjottelee.
- osan tunnistaa
hyvää päivää kirjoitti:
Hienoo kun täysin tuntemattomat tietää kelle kirjottelee.
tekstistä.
- 18+18=36
Minä kyllä ainakin ajattelin katsoa tän homman loppuun asti, viikonloppuna saattaa tapahtua jotain joka muuttaa kaiken.
- [nainen]
Oli mahdollisuus katsoa homma loppuun asti.
- ed.
[nainen] kirjoitti:
No hyvä niin, sitten on helpompi jatkaa eteenpäin kun ei jää epätietoisuuteen asiat.
Itsellä vielä jutut kesken valitettavasti. - sieluton : )
[nainen] kirjoitti:
oli
on aika olennainen : )
olematon; )
sieltä tulee taas uusi oleminen
mitä onkaan tai ei
meni tai ei
mitä onkaan ? : )
paras sinulle...
- Mitenhän tästä
voi päätellä onko aloittaja varattu vai ei, itse en ainakaan löydä yhtään johtolankaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699