Pitäisi saada n. 20 kakkua suuriin juhliin ensi kesälle... Kattelin kuvia tuotteista ja minusta aika mitättömän näköisiä. Siis ihan kauniita mutta sellaisia joita voi ihan kotileipurikin tehdä. Tietääkö kukaan onko tuolla kyseisessä paikassa yhtään ammattikondiittoria töissä. Kaverini sanoi, että työntekijät vain pomon kavereita, joilla ei edes alan koulutusta??? Läheltä kun pitäisi kakut kuitenki saada. Ja millainen laatu muuten tuolla Pyhtään kotileivässä? Ja mitä muita laadukkaita leipomoja on Kotka/Pyhtää akselilla?
Pyhtään kotileipä
19
814
Vastaukset
- sinuu haluun.lissukk
Voi kuule lissukka teeppäs itse kakkusi ja tortun mallihan sulla jo on pöksyissäsi oikee iso ronttonen.terv. naapurisi.
- paakari?
Et sitte päässy sinne töihin vaikka hakemuksen laitoit, pitää nyt täällä provoilla ja valittaa.
Jos ne on niin mitättömän näköisiä että kotileipurikin osaa niitä tehdä, miksi asiasta pitää täällä valittaa, osta muualta kakkusi tai tee itse, kun kotileipuri olet. - Malli torttu
Ei se vielä tee leipuria jos omaa kakkuaan vatvoo
- 8855
juu läheltä pitäis saada ja mitään ei sais maksaa.
- kuntalainen1
Pyhtään Kotileivän tuotteet silkkaa paskaa...
- Karmeaa jauhomoskaa
Katsokaas huviksenne Lapinjärven leipomon tuotteiden sisältö.
Uskomaton litania Lisäaineita !
Ja maku sen mukainen. - saatanan hyvää
reittisen ruisleipä on parasta
- heitämpä vielä resep
sekotetaan puolilitraa vettä ja puolilitraa kaurajauhoja , päälle heitetään puolenkymmentä siivuu reittisen ruisleipää , annetaan olla päivän pari , siivilöidään , heitetään siivilään jääneet töhnät pois ja neste keitetään niin että se paksunee , sitten vaan lautaselle , iso voisilmä keskelle ja annetaan jäähtyy , sitten syödään
- niinjane kakut
heitämpä vielä resep kirjoitti:
sekotetaan puolilitraa vettä ja puolilitraa kaurajauhoja , päälle heitetään puolenkymmentä siivuu reittisen ruisleipää , annetaan olla päivän pari , siivilöidään , heitetään siivilään jääneet töhnät pois ja neste keitetään niin että se paksunee , sitten vaan lautaselle , iso voisilmä keskelle ja annetaan jäähtyy , sitten syödään
huovilainen on ehdoittomasti paras täälläpäin sieltä kannattaa kakut
- siinon linkkii
niinjane kakut kirjoitti:
huovilainen on ehdoittomasti paras täälläpäin sieltä kannattaa kakut
tätä minä aina käytän
http://www.elisanet.fi/konditoria.huovila.oy/ - KHYLLÄ
Jokisen leipä on parempaa. Ei pieretä niin saatanast.
- 436346363
Turkian leivät ja lihikset (possoja unohtamatta!) on parasta tämän maanpäällä.
- Suolinnan severi
Olisikohan tämä aloittajan postaus kotikakkulijan provo.Koirat ja kakut samasta osoitteesta... Konditorioista viis...
- kuokkimaan
20 ntä kakkua kukaan tilaa kuin unissaan tai möyhöissään.. Pienimmästä paikkaa vielä. Kaveri on vissiin järjestässä linnanjuhlia. Tommosiin juhliin tarvittaisiin vielä 30 kymmentä leipäkakkua ja kahvia 100-150 litraa ja kekseja säkillinen ,kalaa paljon, viinat yms.. Mikäs siinä noissa bileissähän ois ihan kivaa..
- ei leipoja
Eipä ole valittamista tuotteista olen eräissä hautajaisissa maistanut maku oli kohdallaan itse en osaisi. omasta puolesta en voi arvostella jos en osaa itse tehdä parempaa.
- pullaperhe
Jännää on se, että tiukkoina aikoina tai ison voiton tavoittelun vuoksi ollaan valmiita luopumaan hyvästä palvelusta ja työllistetään ammattitaidottomia hölösuita, joilla ei ole käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta. Onko kaveripohjalta vai työllistämistuki periaatteella?
Hyvällä asiakaspalvelulla ja hyvillä tuotteilla erottuu kilpailijoista. Ammattitaitoa! - Kermapersii
Jos ihan oikeesti tarvitse kakkuja niin pitopalvelu ja ravintola fellmanni ruotsinpyhtään ruukki/Annika fellman on oikea paikka. Komeita ja maukkaita.
- 53252523523525
Reittinen ja Turkia ainat oikeat Kotkassa. (ja koko suomessa!)
- simo-sacher
Aloittajan kakut on syöty jo toissa kesänä vai peruttiinko häät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064