Anime ja manga

berserk96

Monikos ihmisistä katsoo animee ja lukee mangaa? Itse paljonkin mutta ärsyttävää on että moni paska vihaa niitä.

Berserk on rautaa.

9

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välillä, en mikään suurkuluttaja ole, mutta jotkut noista menee. Useimmiten tosin tylsistyn kun yritän jotain uutta lukee :D Ite en pahemmin ole törmännyt manganvihaajiin, mutta kaverieni mielestä mulla on huono mangamaku :D Sen sijaan mulla on paljon ghibli-leffoja ja siitäkös ne on kateellisia. Mwah.

• fnfnfn

Mä luin ja katoin mangaa ennen aika paljon, nykyään myös, mutta paljon harvemmin. Luin ja katoin Narutoa, mutta Bleachia ja Death Notea luin vaan :)

Naruto on vähän sellanen naaaah, siis se on ihan hyvä, mutta se on NIIN pitkitetty! Ja samoin Bleach. Ja mua kun ei ne taistelut paljoa kiinnosta, ainoastaan sillon kun ne pysähtyy juttelemaan jostain tärkeästä.

Death Note sitten onkin vähän laadukkaampi manga ja kyllähän sen huomasi :D Ja se on ihanan lyhyt.

Japanilaisia anime-elokuvia on myös tullut katsottua.

En ole koskaan ollut silti mikään sen erikoisempi japani-fani tai mikään manga-tyyppi, en lue mitään sen erikoisempia mangoja tai keräile figuureja tai mitään muutakaan (tosin omistan kyllä Sasuke-figuurin). Olen käynyt muutamissa coneissa, mutta sain melkein syövän siitä kaikesta "AAH DESU KAWAIII MANGA ON ELÄMÄNTAPA!!"- hömpästä.

- fnfn

• entinen korppi™

''luin ja katoin mangaa''
        tarkoitit kai animea

• fnfnfn
        entinen korppi™ kirjoitti:

''luin ja katoin mangaa''
        tarkoitit kai animea

Joo, siis piti kirjottaa luin mangaa ja katoin animea :)

- fnfn

• Kyllähän sitä animea aina välillä tulee katsottua. Studio ghiblin elokuvat ovat hyviä. Samoin Vampire hunter D- leffat.

• Eiks se oo vissiin c:llä. Studio Chibli? En ole varma...

• Studio Chiblistä ei löydy mitään, joten se on G:llä.
        Minäkään en ole mikään suurkuluttaja animessa ja mangassa. Niin joo, Studio Ghiblin elokuvat tosiaankin ovat hyviä. Pienenä tuli pidettyä yhdestä sarjasta. Viimeksi, kun katsoin sarjan kaikki jaksot, se oli silloin joskus vuonna 2013 koulun viimeisiä päiviä, ja sitten kesäloma. :D Pitkään olen Pokemoniakin fanittanut. Kerran pakotin jopa itseni opettelemaan kaikki pokemonit, mutta ei se vieläkään ole onnistunut. Muistakin erilaisista olen pitänyt, mutta tuossa muutama.

• Chronicles

Allday everyday. Joka päivä katon animee ja luen mangaa. Olen suuri fani.
      En oo kyl figuja keränny ku en haluu kuunnella paskaa vanhemmilta/ystäviltä.
      Mut muutama jjuliste on seinällä.

• chiyo

Minä katson ja luen. Animea tulee jokapäivä katsottua vähintään yksi jakso ja mangaa luen joka ilta. Lempisarjoja tällähetkellä ovat higurashi no naku koro ni, naruto, bleach, mirai nikki, rozen maiden ja f/s night.

Kaipaan juttuseuraa joten tulkaahan kaikki mangasta ja animesta kiinnostuneet kikkaamaan ChiyoRawr (;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4740
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4099
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      167
      4077
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      136
      2623
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2187
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1860
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1727
    Aihe