Pitäiskö tohon helvetin

facebookkiin liittyä

?

31

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deftones

joo tervetuloa vaan

• Älä ihmees

face on jo vanhanaikainen sosiaalinen yhteydenpitopaikka. Uutta kehiin.

• Tee valeprofiili

mullakin on, voisin ottaa ihastukseeni yhteyttä sillä valeprofiililla mutta se varmaan pitäisi mua helvetin pimeenä koska olen luonut valeprofiilin sinne, joten en ota yhteyttä ainakaan facebookin kautta.

• jhlgkdjsjrtfgöiujåyi

mulla kans valeprofiili. On jees.

• Oletko valhe vain ?
        jhlgkdjsjrtfgöiujåyi kirjoitti:

mulla kans valeprofiili. On jees.

Mistä valheellinen profiili kertoo? Sisäisestä kieroutuneisuudestako? Vai pelosta? Häpeästä? Onko oma itse niin huono ja olematon, että sille ei voi perustaa ihan omaa, oikeaa ja rehellistä kuvausta luonteestaan ja piirteistään. - Itse en tiedä mitään niin typerää kuin itsensä narraaminen on.

• ai on vaihtoehtoja

Helvetin, taivaan vai maalliseen?

• jep..

Tuohon Helvetin facebookkiin ei varmaan kannata liittyä.. voi saada tosi HOTin kaverikutsun josta ei voi kieltäytyä..

• en liity ikinä

Fiksuimmat ihmiset eivät ole siellä.

• ai on vaihtoehtoja

Hän on (kai) vaikka on ihan tajuttoman fiksu...

• Do it!

No liity, ei siinä ole mitään pelättävää. Do it, doooo it!

• Vähänkö noloa

jos muilla on joku 500 kaveria ja itsellä joku 50-60. Mun pitää saada lisää kavereita.

• pelättävää

Suurin pelko: laitan hänelle kaveripyynnön, eikä hän hyväksy sitä.

Toiseksi suurin pelko: hän hyväksyy kaveriksi, ja tulee ihan helvetinmoinen soppa.

• some itsetunto?
        Vähänkö noloa kirjoitti:

jos muilla on joku 500 kaveria ja itsellä joku 50-60. Mun pitää saada lisää kavereita.

No voi voi, 500 "kaveria"... siis ihan kaveria.
        Mä en ole ikinä välittänyt kaverilistan numeroista, ei mitään merkitystä. Toiset ihmiset sosialisoivat ja pyytävät jokaisin "kaveriksi" jolle ovat jossain tilanteessa hein sanoneet.

• No monta kamua sulla
        some itsetunto? kirjoitti:

No voi voi, 500 "kaveria"... siis ihan kaveria.
        Mä en ole ikinä välittänyt kaverilistan numeroista, ei mitään merkitystä. Toiset ihmiset sosialisoivat ja pyytävät jokaisin "kaveriksi" jolle ovat jossain tilanteessa hein sanoneet.

on böökissä? Sano lukema jos se osuu liityn joukkoon sankkaan.

• Some itsetunto
        pelättävää kirjoitti:

Toiseksi suurin pelko: hän hyväksyy kaveriksi, ja tulee ihan helvetinmoinen soppa.

No valitse siis kahdesta, tai no kolmesta, hän hyväksyy kaveripyyntösi ja kaikki menee hyvin.

Ei kannata nostaa kaveripyynnön lähettämistä niin suureen asemaan, mitä välii, ei kaveripyyntö tarkoita mitään. Tai tarkoittaa ilmeisen paljon pyytäjälle, joka pelkää ettei hyväksytä.

Facebook on luotu yhdistämään ihmisiä, sen tarkoituksena on seurailla ihmisten profiileja, lähetettää kaveripyyntöjä, kommentoida, julkaista. En ymmärrä miksi näitä asioita hävetään. Se on sama kun menisi parturiin ja häpeäisi pyytää hiusten leikkuuta..!!

• some itsetunto
        No monta kamua sulla kirjoitti:

on böökissä? Sano lukema jos se osuu liityn joukkoon sankkaan.

245

Kaverini eivät näy, mikäli et ole kaverini.

• ed.
        Some itsetunto kirjoitti:

No valitse siis kahdesta, tai no kolmesta, hän hyväksyy kaveripyyntösi ja kaikki menee hyvin.

Ei kannata nostaa kaveripyynnön lähettämistä niin suureen asemaan, mitä välii, ei kaveripyyntö tarkoita mitään. Tai tarkoittaa ilmeisen paljon pyytäjälle, joka pelkää ettei hyväksytä.

Facebook on luotu yhdistämään ihmisiä, sen tarkoituksena on seurailla ihmisten profiileja, lähetettää kaveripyyntöjä, kommentoida, julkaista. En ymmärrä miksi näitä asioita hävetään. Se on sama kun menisi parturiin ja häpeäisi pyytää hiusten leikkuuta..!!

Muuten hyvä vertaus, mutta en ikinä ole ollut ihastunut parturiini :D

• Sopakas
        pelättävää kirjoitti:

Miten niin helvetinmoinen soppa? Fb-kaveruus on vain fb-kaveruutta. Ei kai siinä mitään sopan aineksia ole?

• Buukin
        Vähänkö noloa kirjoitti:

Mulla on vaan 28 kaveria feisbookissa :) Ja siinäkin on liikaa kun juttelen vain muutaman kanssa.

• vaalea karkulainen

Oli mullakin facessa valeprofiili kun yritin etsiä sitä yhtä miestä. Mut poistin sen sit kun ei tullut mistään mitään tuloksia.
      Nyt mulla on vaan oma oikea profiili siellä.

On se ihan kiva tapa pitää yhteyttä ihmisiin. Kavereita ja sukulaisia asuu ulkomailla joihin ei muuten tule pidettyä yhteyttä.
      Ja muutenkin ihan kiva kun ihmiset ottaa siellä yhteyttä esim. erilaisten ryhmien kautta,

• Kyllä

Face on kätevä tapa seurata omia kiinnostuksen kohteita, tarkoitan asioita joista on kiinnostunut ja tietysti tuttuhin hyvä yhteydenpitoväline, jotka asuvat vaikka eri paikkakunnalla. Kyllä se minun mielestäni on hyvä osa tätä sosiaalisen median aikaa ja sehän on erityisesti yli kolmekymppisten suosiossa, eikö se näin ollu tai jotain sinnepäin? Nuoret ovat siellä kyllä myös mutta eivät kait aivan niin aktiivisia kuin vanhemmat. Some nyt vaan on tätä aikaa.

• M.... Mies

Ainahan siihen voi liittyä ja lopettaa tilin jos haluaa.
      Kunhan muistat että kaiken minkä sinne kirjoitat ja kuvia laitat jää sinne pysyvästi. Eli älä laita mitään arkaluontoista.

• Uunotäysin

Minä olen ollut siellä jo monta vuotta, mutta ei mulla oo kavereita yhtään,eikä ketään tuttujakaan,miten niitä saa :(

• vaalea karkulainen

No etkö sä tunne ketään muka?
        Etsi sukulaisia, vanhoja luokkakavereita, lapsuuden ystäviä. Jos oot sinkku, niin liity johinkin sinkkusivuun ja tutustu ihmisiin...
        Harasteporukoilla on omat sivut, yrityksillä on omat sivut...
        Mahdollisuuksia on kun vaan viitsii kokeilla.

• 12+16

Älä ole laumasielu, en ole liittynyt. En halua jakaa eläämääni puolituttujen kanssa ja vaivaantuisin jos juoruämmät töissä alkaisivat kaveripyyntöjä lähettämään.

• Ylläri pylläri

Mietin täällä ihan samaa asiaa. Minä en haluaisi, mutta 'sivupersoonani' hyväksi ja tueksi liittyminen voisi olla.

• mullakaan ei ole

profiilia, kun en ole niin kovasti netissä viihtyvä, että viitsisin päivitellä sivujani ja lukea muiden tekemisistä.
      Sen verran olen kuitenkin päässyt tutustumaan facebookin ihmeelliseen maailmaan, että olen ihmeissäni ihmisten halukkuudesta laittaa sinne kaikkia hölmöjä kuvia. En tiedä mitä pitäisi ajatella henkilöstä, joka on otattanut itsestään valokuvan takaapäin kuvattuna yllään pelkät pikkarit, joissa lukee "perfekt". :I

• En tiedä hmmm

mutta voisitko laittaa linkin tohon kuvaan, voisin analysoida sitä ;D?

• ei uskalla
        En tiedä hmmm kirjoitti:

ihmettelen todellakin tuota tekstiä..

• utelias.

oliko se? 8-P

• ehdotus sivusta
        En tiedä hmmm kirjoitti:

olikohan se tämä:
        http://kuvat.kaleva.fi/13222/7e8b382e-a5f5-11e3-b7ee-12313b053908/large-ilves.JPG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe