Olen rekkasimo ja pöllyytän

rrrrrrrekkkasssimo

Jiiiiihaaa. Katupölykausi on alkanut, jepajepajepajeeeeeeee. Olen rekkasimo ja ajan rekallani tahallani moottoritien pölyisellä pientareella. Saan orgasmin kun näen miten takana tulevat autot peittyvät infernaalisen pölypilven taakse. Ja astmaatikot joutuvat rykimään. Saan nautintoa siitä. Harrastan sitä joka päivä, rrunkkailen sotkuisessa rekkakopissani, ja PÖLLLLLLYYYYYTÄN PÖLYÄ. Sitten menen huoltikselle säikyttelemään naisia, ja työnnän tarjottimella edessä olevan tarjotinta kuin alakoulussa, pitää tietää valmiiksi minkä pullan ottaa ettei tarvi jäädä arpomaan, saahelin korkeakoulunysvärit. Mä otan aina sen hillomunkin sekä sämpylän rahtarialennuksella. Sitten käyn turauttamassa P A S K A T vessaan, ja sotken tahallani hieman pyttyä, jotta korkeakoulupellet saisivat haistella vähän sitä itseään. Sylkäisen seinälle ja kirjoitan tussilla rekkaterveisiä vessanseinään. Heitän osan p askaisista papereista lattialle, ihan terveisiksi seuraavalle. Olen RRRREKKASIMO ja en väistä ketään.

11

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älytöntä

On lääkkeet jäänyt ottamatta

• Osaan pyyhkiä

Minä taas pudotan nopeuteni selvästi alle 80 mäen alla ajaessani sinun edelläsi.
      Mäen päällä kiihdytän suurimpaan sallittuun. Sinnehän jäit kuin pask.n liekki
      haisemaan, kun et muistanut pyyhkiä persettäsi.

• Rekkamiehen pastilli

Onko Rekka-Pena sulle jotain sukua?

• Konttorityöt

Rekka vähän kiemurtelee, kun pitää ohjata puukengillä sillä välin kun tekee paperihommia apparin puolelle nojaten.

• qwsxqzsxszsz

Maansiirtoautoille pitäisi olla jokin pesu ennen kuin lähtevät työmaalta ajoon,
      hirveessä kunnossa työmaiden ympäristöt kun maansiirtot levittää kurat ja
      paskat teille. Isoja kiviäkin on monen kilometrin matkalla näissä paikoissa keskellä kaistoja.

• Amatööri vain

Minä ajan joskus henkilöautolla pientareella, ja kyllä siitäkin nousee pölyä.

• ....,,,,

Näin tulee tehtyä joskus, kun takana ajava on vain parin metrin päässä.

• Kumma ilmiö
        ....,,,, kirjoitti:

Näin tulee tehtyä joskus, kun takana ajava on vain parin metrin päässä.

Sadekelillä minun autoni hakeutuu kuin automaattisesti tuollaisessa tilanteessa rapakoihin. Onkohan siinä jokin vika?

• Hierarchie
        Kumma ilmiö kirjoitti:

Sadekelillä minun autoni hakeutuu kuin automaattisesti tuollaisessa tilanteessa rapakoihin. Onkohan siinä jokin vika?

Ei siinä mitään vikaa ole, Suomessa vaan kaikki kusettavat pienempiään, se kuuluu kansanluonteeseen. Pahnan pohjimmaisina ovat lastenvaunuja työntävät naiset ja alle kouluikäiset.

• Jallu jumis
        Kumma ilmiö kirjoitti:

tai liian hidas olet,eli autosi on rik ei muut ku korjaamol!paskan möivät laulo aikoinaa ss!

• osaa ne

Busatkin, kaupungeissa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe