Jiiiiihaaa. Katupölykausi on alkanut, jepajepajepajeeeeeeee. Olen rekkasimo ja ajan rekallani tahallani moottoritien pölyisellä pientareella. Saan orgasmin kun näen miten takana tulevat autot peittyvät infernaalisen pölypilven taakse. Ja astmaatikot joutuvat rykimään. Saan nautintoa siitä. Harrastan sitä joka päivä, rrunkkailen sotkuisessa rekkakopissani, ja PÖLLLLLLYYYYYTÄN PÖLYÄ. Sitten menen huoltikselle säikyttelemään naisia, ja työnnän tarjottimella edessä olevan tarjotinta kuin alakoulussa, pitää tietää valmiiksi minkä pullan ottaa ettei tarvi jäädä arpomaan, saahelin korkeakoulunysvärit. Mä otan aina sen hillomunkin sekä sämpylän rahtarialennuksella. Sitten käyn turauttamassa P A S K A T vessaan, ja sotken tahallani hieman pyttyä, jotta korkeakoulupellet saisivat haistella vähän sitä itseään. Sylkäisen seinälle ja kirjoitan tussilla rekkaterveisiä vessanseinään. Heitän osan p askaisista papereista lattialle, ihan terveisiksi seuraavalle. Olen RRRREKKASIMO ja en väistä ketään.
Olen rekkasimo ja pöllyytän
11
111
Vastaukset
- älytöntä
On lääkkeet jäänyt ottamatta
- Osaan pyyhkiä
Minä taas pudotan nopeuteni selvästi alle 80 mäen alla ajaessani sinun edelläsi.
Mäen päällä kiihdytän suurimpaan sallittuun. Sinnehän jäit kuin pask.n liekki
haisemaan, kun et muistanut pyyhkiä persettäsi. - Rekkamiehen pastilli
Onko Rekka-Pena sulle jotain sukua?
- Konttorityöt
Rekka vähän kiemurtelee, kun pitää ohjata puukengillä sillä välin kun tekee paperihommia apparin puolelle nojaten.
- qwsxqzsxszsz
Maansiirtoautoille pitäisi olla jokin pesu ennen kuin lähtevät työmaalta ajoon,
hirveessä kunnossa työmaiden ympäristöt kun maansiirtot levittää kurat ja
paskat teille. Isoja kiviäkin on monen kilometrin matkalla näissä paikoissa keskellä kaistoja. - Amatööri vain
Minä ajan joskus henkilöautolla pientareella, ja kyllä siitäkin nousee pölyä.
- ....,,,,
Näin tulee tehtyä joskus, kun takana ajava on vain parin metrin päässä.
- Kumma ilmiö
....,,,, kirjoitti:
Näin tulee tehtyä joskus, kun takana ajava on vain parin metrin päässä.
Sadekelillä minun autoni hakeutuu kuin automaattisesti tuollaisessa tilanteessa rapakoihin. Onkohan siinä jokin vika?
- Hierarchie
Kumma ilmiö kirjoitti:
Sadekelillä minun autoni hakeutuu kuin automaattisesti tuollaisessa tilanteessa rapakoihin. Onkohan siinä jokin vika?
Ei siinä mitään vikaa ole, Suomessa vaan kaikki kusettavat pienempiään, se kuuluu kansanluonteeseen. Pahnan pohjimmaisina ovat lastenvaunuja työntävät naiset ja alle kouluikäiset.
- Jallu jumis
Kumma ilmiö kirjoitti:
tai liian hidas olet,eli autosi on rik ei muut ku korjaamol!paskan möivät laulo aikoinaa ss!
- osaa ne
Busatkin, kaupungeissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741