Miks kaikki koneet on niin pieniä.

eimahu

Miulla on suunnittelilla reisu pattajalle ens jouluksi. Viime reisulla kävi niin, et en ees vessaa päässy kuin peruuttamalla ja toisen piti olla auttamassa veskistä pois ku en it päässy. Miks kaikki koneet on nii pieniä et meiläpäin normaalikokonen ei mahdu istumaan omalla penkillä eikä mahdu ees veskiin. kamut sano et vaiha sortsit sitten vessassa menomatkal mut eihä siitä mitää tullu vaik ovikin oli auki. Verkkareis tuli mentyy ees sun taas. Lisäks miulla oli äiteen mukaanantama hihaton paita ja lippis, mutta kylmähä suomepääs tuli vaan ne päälä. Perillä kyllä tarkeni. kaks viikko kuljin samois vaatteis mut sortsit tietty jalas. En mie voinu niit pesettää ku sit ei ois ollu mittään vaatteit. paikalliset koot ei oo nimittäi tehty meikäläisille. Ja juu voisin laihuttaa, mut piän äiteen ruuist joten se siittä. Ens kerralla,jouluna, laitan sortsit jalkaa jo koton vaik ois kui kylymää.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kingkong

Toi on kyllä ikävän totta omien kokemuksieni mukaankin. En mä pidä itseäni mitenkään ylipainoisena. Olen vaan raamikas ÄIJÄ jolla kunniottevasti massaa. Joku ihme kukkkakeppi ituhippi valittti mulle, kun lähes rusensin sen hengiltä kun rojahdin penkkiini. Mulkkasin sitä kerran ja loppui sen säälittävän rääpäleen ruikutus. Vessoihin nyt sentään mahdun mutta ne pöntöt on tehty joillekkin kitukasvusille hobbiteille, No lentoemot tajus kunniottaa tällästä körilästä senvarran että hyvin juomapalvelu pelas hyvin...

• halman-karju

Minulla on samanlaisia ongelmia, käyn muutaman kerran vuodessa pattajalla, painan ainoastaan 120 kg ja olen sentään 178 cm pitkä, on vaikeuksia mahtua istumaan koneessa.
      Kuitenkin kelpaan pattajalla tytöille, vaikka peräkammarissa siatkin juoksee karkuun hajuani. Istun suomikuppiloissa morsiameni kanssa, no ei meillä mitään asiaa ole toisillemme mutta kaljaa ja lihapullia menee alas minulla. ja kivaa on vaikka vähän eritettä valuu sieltä sun täältä .

• pattayan porsasko

Eihän sun tarvii vessaan päästä kun muutenkin valuu paska lahkeesta ja
        räkä leukapuolista.

• Paksu lompakko
        pattayan porsasko kirjoitti:

Eihän sun tarvii vessaan päästä kun muutenkin valuu paska lahkeesta ja
        räkä leukapuolista.

Tyypillinen Pattayan matkaaja , Tätähän se porukka tosiaan on.
        Kyllä ke- le-paa. Paksu lompakko , helppo lempeä pyytää !

• jäbä

Mulla on kyllä paksu lomakko, mutta myös paksut haiuslihakset. Kyllä tällänen isokokoinen atleetti saa ongelmitta tytön kuin tytön sänkyyn ilmaiseksi. Toki mä vähän voin vipata jollekin kivalle typsylle kun on siihen varallisuutta enemmän kuin tarpeeksi...

• Miss bmi 17

Ne on pieniä koska valtaosa maapallon väestöstä on pikkuruisia aasialaisia. Niillä alkaa olla ennemmän ja enmmän rahaa matkailuun. MIksi tuhlata tilaa että joku länsimainen jabba hut mahtuisi kunnolla koneeseen, kun kohta niillä ei oo enää varaa edes lippuun, kun varakkaammat aasilaiset on suurinosa matkustajista...joten ehkä niitä penkkejä pienennetään vielä lisää ja se sopii mulle, koska noilta ihrakasoilta kielletään lentomatkustus..ne voi sit ostaa tiketin johonkin rahtiproomuun..

• 28x...

Voihan saata'nan kuustoista kun on mukavata aloittaa lauantai- aamu lukiessa poikien virkeitä juttuja. Aivan loistavaa tekstinkäsittelyä, ennenvanhaan sitä sanottiin vain kirjoitukseksi. Opettajani alakoulussa piteli ainekirjoitustunteja; siksi niitä silloin sanottiin. Yleensä antoi 3 otsikkoa mistä piti kirjoitella. Sanoi sitten aina että 28x... saa kirjoittaa vapaa- aineen. Tykkäsi jo sillloin lukea juttujani ja tiesi että on aivan samantekevää mitä aineeni otsikkona on koska jutut lähtivät aina pomppimaan. Jos aineen otsikko oli vaikka päiväni lintulaudalla niin jo kolmannessa virkkeessä olin Amazonin viidakossa tai jotain.... Antoi kyllä sitten aina kympit äidinkielessä ja kirjoituksesta.
      Sanoi että tosta 28x... tulee joku uutistoimittaja kun on niin vilkas. Ei se nyt paljon erehtynyt.

Kukkakeppi ituhippi on loistava kuvaelma joka naurattaa niin ettei meinaa sormet näppäimistöä tavoittaa....Juu ja helppo on Lempeä pyytää lauloi Hra Tuomari Nurmio. En tiiä oliko Pattiksella käynyt mutta totta puhui. Paksut lompakot, hauikset ja mahat ovat suuri etu ulkomaanmatkailussa; turhaa niitä on väheksyä.

Totta on myöskin että kohta vatsakkailta matkustajilta peritään kahden lipun hinta, mutta mitä väliä? Hih, pieniä aasialaisia voi vahingossa vetää koneen vessanpöntöstä alas jos siellä pyörivät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      240
      2734
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1111
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      42
      839
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      825
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      820
    Aihe