Onko eurajoen puskajusseilla muita harrastuksia kuin naapurien vahtaaminen.Ja mikä lie se nillittäjälauma joka kyylää keskustan marketeissa viikonloppuisin kuka hakee bissee ja lenkkimakkaraa .Vittu miten on vetänyt paskanlevittäjiltä elämä kapeeksi. Armokuolemaa suosittelisin nutipäille kun aivokuolema on jo tosiasia.
halloojata puskajussit
22
352
Vastaukset
- Jimbo the Man
Täyttä asiaa puhut. Itse muutin paikkakunnalle aikoja sitten ja kadun mokomaa erehdystä aamusta iltaan. Yksityiselämä on näille natseille täysin tuntematon käsite eikä niillä seksielämäkään kyllä pelaa kun miettii miten ne vahtaavat yleisillä teillä kulkevia sen sijaan että hoitelisivat parisuhteen velvoitteita.Kirkonkylän vekkuleista on ensi käden kokemuksia kun olin rakentamassa kerrostaloa ja Mikki Hiiret akkoineen jaksoivat vahdata ja arvostella projektin etenemistä yötä päivää eurajokilaisen valppaudella. HÄPEÄISIVÄT EDES AIKUISET IHMISET, vaan turha toive.PS. Onko sukurutsa vielä rikoslain mukaan rankaistava teko. Eurajoella alkaa käräjät kunhan saan haulikon ladattua...
- Vassari
Susihauleja halvalla ja porvarit kesannolle.
- himmeä logiikka
EURAJOKILAISILLE TIEDOKSI- SALALIITTOA PUKKAA. EI VALMISTU OLKIMALUOTO IKUNA - KANSAINVÄLINEN SALAPERÄISYYDEN VERHOAMA MYSTINEN SALALITTO ESTEENÄ JA PUTINILLA LUSIKKA SOPASSA.VAROKEE HUNNUTETTUJA PUTKIHITSAREITA OLKIMALUODOSSA - EI OO LIITON VÄKEÄ.BUSSITKI AJAA VÄÄRÄLLÄ KAISTALLA KUIN JOSSAIN MISSÄ AJATETAAN VÄÄRÄLLÄKAISTALLA ELI KAUKANA.TÄSTÄ ON TOKUMENTIT JA SUOPON OAPERIT MULLA KOTONA PATJ AN ALLA SALAISESSA PAIKASSA TODISTEENA. JOS MUN VÄITETÄÄN HUKKUNEEN MUNAKARIN EDUSTALLA KALAREISSULLA ELKEE USOKO- MURHANTEKOSIA SE OMPI KANSAINVÄLISTEN TAHOJEN.
- HIMMEÄ LOGIIKKA
ÖÖ EI SUATANA KU MUL KERTO ENNUSEUKKO ETTEI SUOPI SELLAST AKTIISISIRADIOJUTTUU SUUA KOSKAAN KÄYNNISTÄÄ KOSKA HOBITIT MÖLYÄÄ AKKAUNAN ALLA JA VAATII POLKEMAAN KENERAATTORIA JOTTA UKRAINAN OPPOSIITTIO TUNTIS OLONSA TURVA,LISEKS. PS, OLIN MUUTEN KALAS MÄNNÄ
SUVEN SUSIKARIN EDUSTAL EIKÄ HAUKEE TULLU MJUT TUL HELVETINMOINEN KRAPULA. - juu-u sano
HIMMEÄ LOGIIKKA kirjoitti:
ÖÖ EI SUATANA KU MUL KERTO ENNUSEUKKO ETTEI SUOPI SELLAST AKTIISISIRADIOJUTTUU SUUA KOSKAAN KÄYNNISTÄÄ KOSKA HOBITIT MÖLYÄÄ AKKAUNAN ALLA JA VAATII POLKEMAAN KENERAATTORIA JOTTA UKRAINAN OPPOSIITTIO TUNTIS OLONSA TURVA,LISEKS. PS, OLIN MUUTEN KALAS MÄNNÄ
SUVEN SUSIKARIN EDUSTAL EIKÄ HAUKEE TULLU MJUT TUL HELVETINMOINEN KRAPULA.sulla on ainakin säteilyarvot kohdallaan, honey.
- HIMMENEVÄLOGIIKKA
HIMMEÄ LOGIIKKA kirjoitti:
SUVEN SUSIKARIN EDUSTAL EIKÄ HAUKEE TULLU MJUT TUL HELVETINMOINEN KRAPULA.TIETTKÖ KUKKA MITEN NIIT LEIJAKONEIT LENNÄTETÄ NATON TOIMEST ULKIMAPLUODON TAIVASOSUUDESSA YÖTÄ JA PÄIVÄÄ. VASTAAKO PUOLUSTELEVA MINISTERIVAII KUKA ONKAAN POLIITTISES VASTUUS ETTEI MUL UNI TUL POLLAAN VAIK VEROT O MAKSETTU JA LUOTTAMUS SOVIET UNIOONIIN O IHAN TAPIS . NY TUL MUUTE SELLANEN ONKELMA ET ALKAA SIVISTYSSANAT LOPPU JOTEN KELLARIIN PITTÄÄ VETÄYTYWÄ AKAN JA KERSOJEN KANSA MAAILMANLOPUN ODOTTELUUYN. SIEL O ÄSSÄMARKETIST - PAIKALLISEST -OSTETTUI SÄILYKKEIT, VAIPPOI, ILTALEHTEI,HAMMASHARJOI - TEROTETTUIN VAARALLISI ASEI - CEEDEIT JA HIUSHOITOAINEIT AINAKI ARMAGEDDONIN PLÄYKSEN TULOON ASTI . SALAILULIITTOTERVEHDYKDIIN.
- keikistelijä
älkää nyt hyvät ihmiset mollatko k-supermarketin parlamenttia, "yksinkertaisia raasut ovat" mä ainakin naisena teen niille tarkoituksella kiusaa, hymyilen ja vilkuttelen, käyn alkossa ja syön lounaani rauhassa.. Annetaan kylän hoopot olla, joka kylässähän noita on :)
Ja ei ne ole tehneet mulle ainakaan mitään pahaa.
Ja olen sentään antanut niille ainakin puhumisen aihetta, raasuille :)- toriparlamentti
Keikistelijä hei - kunpa ne olisivatkin vain raasuja ja hoopoja mutta kun ne ovat osittain tosi vittumaisia selän takana juoruajia jotka ilkeämielisyyttään pilaavat toisten ihmisten maineen ja päivän.En ole enää aikoihin asioinut kirkonkylillä ja rahani ovat kelvanneet kyllä muualla .Siinä mielessä toi Jimbo on kyllä oikeassa ja olen tätä samaa kyllä muiltakin kuullut.No ei muistella pahalla mut ei kyllä hyvälläkään.
- kilu kilu
toriparlamentti kirjoitti:
Keikistelijä hei - kunpa ne olisivatkin vain raasuja ja hoopoja mutta kun ne ovat osittain tosi vittumaisia selän takana juoruajia jotka ilkeämielisyyttään pilaavat toisten ihmisten maineen ja päivän.En ole enää aikoihin asioinut kirkonkylillä ja rahani ovat kelvanneet kyllä muualla .Siinä mielessä toi Jimbo on kyllä oikeassa ja olen tätä samaa kyllä muiltakin kuullut.No ei muistella pahalla mut ei kyllä hyvälläkään.
Turvat tukkoon toivottaa emersense ab oy- suomalaisen työmiehen asialla
- luuvitonen1
joo, on ne kylän suurimpia juoruakkoja, vaikka munat niilläkin vissiin kuulemma on.
ei taida mennä niillä hyvin.
mut ei teilläkään, jos niistä välitätte.
Kannattaa ottaa oma elämä haltuun, ja unohtaa tommoiset
raasuliinit.
Tai antaa samalla mitalla takaisin :)
se on parasta - Kilulilu
Turvat tukkoon toivottaa emersense Oy Ab-suomalaisen työmiehen asialla!
- Tattispala
Kilulilulle suosittelisin ulkomaan matkailua. Saattaisi avartaa maailmankuvaasi sen sijaan että istuskelisit huomiotakki harteilla marketin terassilla arvioimassa muiden ihmisten elämää. Tuskin sullakaan niin kovin hyvin pyyhkii jos siinä on ainoa harrastuksesi . Kasva ihmiseksi, ressukka.
- Äidin tissiä
Eurajokilaiset on kakkapyllyjä joilla ei oo paperia millä pyyhkiä oman elämän paskat pakaroista. Ei kestä henkinen kantti vaikka penkistä nousis ydinvoimalaitoksen verran vituiks asennettua harjaterästä.
- Hansalankari
Muistan sellasen tapauksen kun muuttokuormaa olin purkamassa uuteen osoitteeseen Suomen sähköisimpään kuntaan niin autoilevat pariskunnat pysähtyivät pällistelemään tapahtumaa kaulat pitkällä. Voi vittu. Olis pitänyt alkaa myydä pääsylippuja ja kustantaa niillä muutto Espooseen.Että näin EORJOELLA.
- Kaupunkilainen
Ei ole. Runkkareita koko sakki ja jostain kumman syystä ihan vitun leuhkoja. Rauman satama ja paperitehdas täynnä näitä kyrvinkäisiä kehumassa itseään ja tyhmiä muijiaan. Vittu mitä asuntovelkaisia luusereita koko keskitysleiri täynnä.Puskissa asutaan ja sit ei viihdytä pöpelikössä vaan turpeet naamat ja akat ja kersat romuautossa hääritään Rauman ABCeellä ja muissa sivistyskohteissa kuin kuninkaat. Yksi neuvo- PYSYKÄÄ PUSKISSA PUSKAJUSSIT ettei tarvitse kuunnella omahyväisiä juttujanne saatanan apinarotuinen sukurutsasaasta kaupunkien keskustoissa.
- TOTTA MOOSES
Tallikedon ja Kortelan ABCEET toisiaan täysin eurajokilaisten juorukerhoja.Kas kumma kun täytyy kaupunkiin lähteä kun muuten ollaan nii maalaista että .Piikkilanka-aita Eurajoen ympärille niin saisivat puupäät juonia keskenään perittyjen metsiensä ja vitun autonrassaamishankkeidensa kanssa. PS. Onko KIIKOLA EURAJOELTA - NO EN IHMETTELE YHTÄÄN.
- Eläkööt sitten
Valitettavasti täältä e.joelt löytyy juuri nuo mainitsemanne tyypit, Ja lisäksi muutama muukin, joita ette maininneet, hassua.
Täällä on pitkätukkia, rasvalettejä, 80-luvun-naistenmiehiä (yäk) ym.
Mutta varmaan niitä on joka kylässä.
Mua naurattaa.
Kaikille meille kun ei olla annettu samalla lusikalla.
Pakko niidenkin on vissiin sitten olla ja elää. - Jimbo the Man
No niin rakkaat eurajokilaiset.Olen tuo ainoa ja alkuperäinen nimimerkki Jimbo the Man. Keskusteluni avauksen tarkoituksena ei ollut mollata kuntalaisia sinänsä vaan kiinnittää huomio siihen tosiseikkaan, etteivät kaikki kaupungista maaseudulle muuttavat kaipaa välttämättä erityishuomiota vaan sitä paljon mainostettua hiljaisuutta ja luonnon rauhaa. Ette te välttämättä pahantahtoisuuttanne tunkeutuneet yksityiselämääni vaan korkeintaan ymmärtämättömyyttännne niitä ihmisiä kohtaan,joille oman reviirin säilyttäminen merkitsi samaa kuin mielenrauha.Kiitos kaikille kirjoitukseni saamasta uskomattomasta huomiosta - 141 lukukertaa tätä kirjottaessani. Olen tavannut monet teistä kasvotusten ilman että teillä on aavistustakaan kuka nimimerkin takana sanan säilää heiluttaa. Siinäpä Teille seuraavan uuden keskustelun avausaihe. Itse vetäydyn palstalta tämän kirjoituksen myötä pitkäperjantaina 18. 4. 2014 kun säätila Eurajoella on sateisen lauha ja kaunista kesää enteilevä. Pitäkää hyvää huolta omaisistanne , naapureistanne, siitä bissenostajasta keskustan marketissa ja kaikista Luojan luomista elävistä olennoista maan päällä nyt ja tästä eteenpäin.God Bless Your Lucky Souls.
- NYMFFI YKKÖNEN
Mä tiedän kuka sä Jimbo oot. Mut en aio paljastaa. Kiitti viimeisestä.
- sun oma
hiano homma. oot tosi rakas mul ja ihku kans.Tavataan jossain. missä.
- puskis
Ne on niitä puskajusseja.
- juupajokilainen
On - eu-tukiaisten nostaminen ja kylillä rehvastelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188