olet aikas nuori ja sulla on musta takki, olet ilmeisesti kaverisi kanssa kahvilla. Se on mun suosikkikuva susta nainen ;).
Vaihtaisit sen profiilikuvasi
13
264
Vastaukset
- Armoa :)
Eih, en pysty pistää sitä kuvaa, se on ihan kaamee! :)
- Eikä oo!
Semmosena mä sut muistan, voisin tatuoida sen rintalihakseeni ;D
Eikä oo! kirjoitti:
Semmosena mä sut muistan, voisin tatuoida sen rintalihakseeni ;D
Tuo on ehkä kauneinta mitä kukaan on ikinäikinäikinä sanonut, mutta saanks mä silti pistää jonkun muun kuvan? :) En vaan kestä sitä kuvaa! :)
- Et tietenkään
Armoa :) kirjoitti:
Tuo on ehkä kauneinta mitä kukaan on ikinäikinäikinä sanonut, mutta saanks mä silti pistää jonkun muun kuvan? :) En vaan kestä sitä kuvaa! :)
;D
Et tietenkään kirjoitti:
;D
Eiiiiii! :D :D Mä en ihan oikeesti pysty pistämään sitä. Se ööööh... hukkui muutossa. :D Siis ihan törkeetä sanoa maailman kauneimpia juttuja että saisit mut laittamaan sen hirveen kuvan sinne. Oon ihan jumissa! :D
- Onneksi ehdin
Eiiiiii! :D :D Mä en ihan oikeesti pysty pistämään sitä. Se ööööh... hukkui muutossa. :D Siis ihan törkeetä sanoa maailman kauneimpia juttuja että saisit mut laittamaan sen hirveen kuvan sinne. Oon ihan jumissa! :D
tallentaa sen, saat sen sitten multa niin voit laittaa sen sinne ;D
Heti kun laitat tekstiviestiä ja tavataan. - Armoa :)
Onneksi ehdin kirjoitti:
tallentaa sen, saat sen sitten multa niin voit laittaa sen sinne ;D
Heti kun laitat tekstiviestiä ja tavataan.Repeilen täällä, kun sä oot ihan mahdoton! :D Nii ja vaikka tuo on ihan superkaunista mitä sanoit, niin jos oisit menny tatuoimaan sen hemmetin ruman kuvan itsees etkä hyvää kuvaa, niin mä saisin niin kilarit! :D :D Pusipusi :)
Sit ehkä voisin pistää sen sinne jos sen sulta saisin mut max. 5 pvä. En neuvottele siitä hirveestä kuvasta enempää! :) - Kai siihen joku
Repeilen täällä, kun sä oot ihan mahdoton! :D Nii ja vaikka tuo on ihan superkaunista mitä sanoit, niin jos oisit menny tatuoimaan sen hemmetin ruman kuvan itsees etkä hyvää kuvaa, niin mä saisin niin kilarit! :D :D Pusipusi :)
Sit ehkä voisin pistää sen sinne jos sen sulta saisin mut max. 5 pvä. En neuvottele siitä hirveestä kuvasta enempää! :)syy on miksi käytän aina peittäviä paitoja ;D
Kai siihen joku kirjoitti:
syy on miksi käytän aina peittäviä paitoja ;D
:D :D En kestä! :D Nyt menee sinne sun peittotatuointikuva.
- Ei sulla tietääkseni
:D :D En kestä! :D Nyt menee sinne sun peittotatuointikuva.
ole kuvaa siitä, eikä musta, eikä mun peitosta, enkä tietenkään peitä kuvaani kuvalla se on ikuista ;D
Ei sulla tietääkseni kirjoitti:
ole kuvaa siitä, eikä musta, eikä mun peitosta, enkä tietenkään peitä kuvaani kuvalla se on ikuista ;D
Sä oot niin hulvaton! :D Mun piti lopettaa jo nauraminen, älä kiusaa enää! :) Siel on, vaikka valitettavasti se toivomasi kuva hukkuikin muutossa. :)
- Ei oo musta kuvia
Sä oot niin hulvaton! :D Mun piti lopettaa jo nauraminen, älä kiusaa enää! :) Siel on, vaikka valitettavasti se toivomasi kuva hukkuikin muutossa. :)
valitettavasti en taida olla kaipaamasi henkilö? ;D
Ei oo musta kuvia kirjoitti:
valitettavasti en taida olla kaipaamasi henkilö? ;D
No voi hitsi, mä jo mietin miten sitä sun tatuointia sit näytetään kaikille sukulaismummoille :D Onneksesi otit sen vaan rintaan etkä alemmas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133070Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin822080Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709