On selvää, että jos Suomi joutuu sotaan ja me tarvitsemme miinaraivaajia on meillä etujoukko tähän omassa eduskunnassamme;
Poimin muutaman " isänmaallisen " miehen esikuvan, tässä he ovat;
Mikko Alatalo, Jörn Donner ,Paavo Arhimäki, Jussi Halla-aho, Veltto Virtanen, Oras Tynkkynen, Pekka Haavisto, Timo Juurikkala
Näin ollen Suomi voi levätä rauhassa ja kun tähän em. porukkaan pyydämme lisää Seta ry:stä on Suomen " mieskunto" täydellinen
EI Suomi tunne
11
52
Vastaukset
- Tätä maata ei
myydä tai mitä siinä mustassa paidassa lukee ?
On yleensä vaikea lukea kun se on monta kertaa semmosen " pallovartalon " ympärillä ja varsinaisesti T- paita ei ole siihen sopiva peite.
No kun eduskunnassa on monta sivilipalvelusmiestä , kansamme keskuudessa paljon sellaisia miehen-kuvia, joiden pää ei kestä armeijaa tai yksinkertaisesti peruskunto on niin huono,
niin mitäpä luulette,
pitääkö naisten hoitaa tämäkin asia? ( no hehän elättävät monta miestä )
Kun katselee katukuvaa niin ei pojat millään pahalla,
mutta on surkian näkösiä vätyksiä osa nyky-miehestä- selvitettävä
Mitä sinä kerrot ? Onko sulla jotain asiaa?
Eduskunta , armeija , katukuva, pallovartalo. nykymiehet. Häh . Kerro mitä puoluetta edustat? - Sivusta vain
selvitettävä kirjoitti:
Mitä sinä kerrot ? Onko sulla jotain asiaa?
Eduskunta , armeija , katukuva, pallovartalo. nykymiehet. Häh . Kerro mitä puoluetta edustat?Olen muutamia kertoja kulkenut Perussuomalaisten vaaliteltan ohi ja eripuolilla Suomea ja tunnistin, että edellä kirjoittanut on n.99.9 % varmuudella Perussuomalainen.
Kaikki mikä siinä on sanottu on tunnistettavaa.
Niin nuo mainitut kansanedustajat ovat sivareita, joitakin siitä voi ehkä uupua,
mutta sittenkin, anteeksi jos sanon suoraan " mies joka on sivari tai muun syyn kuin fyysisen vamman tai sairauden takia ei käy armeijaa on rääpäle ja miehen kuvatus",
ai niin ylipaino, huono kunto ja sopeutumattomuus eivät ole sairauksia vaan tapauksissa pitäisi soveltaa kovennettua palvelua.
Selventiköhän tämä Sinulle asiaa hiukan ja jos ei niin äiti on sitä varten, että häneltä kysytään. - Naisten päivänä 2014
Jos Suomi joutuu vaikeuksiin niin luulen tai voisin sanoa tiedän, että naiset joutuu kantamaan monenkin Perussuomalaisen miehen puolesta vastuun ( en tarkoita pelkästään puoluemiehiä) ja tämän näkee tämän päivän elämästä.
Osa suomalaisista miehistä vain on semmoisia, että kun aamulla vetävät housut jalkaan, häpäisevät tuon miehelle tarkoitetun vaatekappaleen.
Mutta suomalisille naisille;
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ
Samoin teille miehille jotka ette ole pystynyt määrittelemään omaa sukupuoltanne. - pekka lieksasta
Naisten päivänä 2014 kirjoitti:
Jos Suomi joutuu vaikeuksiin niin luulen tai voisin sanoa tiedän, että naiset joutuu kantamaan monenkin Perussuomalaisen miehen puolesta vastuun ( en tarkoita pelkästään puoluemiehiä) ja tämän näkee tämän päivän elämästä.
Osa suomalaisista miehistä vain on semmoisia, että kun aamulla vetävät housut jalkaan, häpäisevät tuon miehelle tarkoitetun vaatekappaleen.
Mutta suomalisille naisille;
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ
Samoin teille miehille jotka ette ole pystynyt määrittelemään omaa sukupuoltanne.no ainahhii meijän kylän persujen puolesta akat joutuu vastuun kantammaan tai ainahhii minä luulen niin
sen evrran on ouvon olosta porukkoo
ja hyvvee naisten päivve kaikille naisille ympär suommee - keskisormi on
Sivusta vain kirjoitti:
Olen muutamia kertoja kulkenut Perussuomalaisten vaaliteltan ohi ja eripuolilla Suomea ja tunnistin, että edellä kirjoittanut on n.99.9 % varmuudella Perussuomalainen.
Kaikki mikä siinä on sanottu on tunnistettavaa.
Niin nuo mainitut kansanedustajat ovat sivareita, joitakin siitä voi ehkä uupua,
mutta sittenkin, anteeksi jos sanon suoraan " mies joka on sivari tai muun syyn kuin fyysisen vamman tai sairauden takia ei käy armeijaa on rääpäle ja miehen kuvatus",
ai niin ylipaino, huono kunto ja sopeutumattomuus eivät ole sairauksia vaan tapauksissa pitäisi soveltaa kovennettua palvelua.
Selventiköhän tämä Sinulle asiaa hiukan ja jos ei niin äiti on sitä varten, että häneltä kysytään.pystyssä sinua, niin juuri sinua varten.
Sinä et ota huomioon sitä tosiasiaa, että minua ei ole koskaan komenettu ja minua ei tuulla koskaan komentamaan. Luuletko sinä, että minä lähden jonkun sotahullun komennettavaksi ja vietä nuoruuteni parhaat kuukaudet intissä ?.
Minusta miehet jotka käy armeijan on " pikkupoikia ", jotka haluaa leikkiä kovaa miestä, säälittävää:
Minä mieluummin opiskelen ja tutkin vaikka luontoa sen ajan.
Peter
Pietasaari
- Nyt tulee kesä
ja shortsikausi ja kaunis suomalaisen miehen vartalo pääsee hyvin esiin
T-paita jossa lukee isänmaa teksti, shortsit, lenkkikengät, Suomi- lippis,
n. 1, 5 promillee ja kesä kauneimillaan, ah sitä ihanaa turvallisuuden tunnetta
Olen pannut silloin aina merkille miten nainen luo tuohon isänmaalliseen urokseen anovan katseen- muuta jatkin on
on tehtävä ja voi halavattuu, näinikkään sannoo mon tuttu joka persuja iänestää.
No mie oon sanonna niille, jotta se nyt on sama heittääkö satasen kaivoon vai anttaako persulle iänen, tulos on sama, suap tyhjee.
Mutta niihän se ol taistolaisillai sininen paita aatteen merkiks ja nyt musta toisen aatteen.
Isänmaallisuus on hyvä ja silleen, mutta jotenni se myös herättää hilipeyttä, sillee positiivisessä merkityksessä.
- iel
Uutisissa tuli tieto että armeeja tulee pakolliseksi naisillekkin tai sitten kuulin väärin. Jotain tässä nyt tapahtuu. Kaarina suuri olisi jo ajat sitten halunut koko euroopan itselleen. Pojille pitää järjestää sinne eduskuntaan ja koko eurooppaan kertausharjoitus niin kaikki pääsevät mihin maahan tahtovat eu:uun sisällä kertaushorjoitusta suorittamaan. Olis hyvä idea tutustua muiden eu-maiden kertausharjoituksiin, ehkä meillä on toisistamme jotakin opittavaa jota voimme hyödyntää.
- taistele suomalainen
SUOMALAINEN TAISTELE KULTTUURISI PUOLESTA
ÄLÄ ANNA KATAISEN PORUKAN PÄÄTTÄÄ
(tiedäthän selittelyt kun on tuhottu: emme voineet tietää, ei kukaan voinut ...
Aivan kuin Kreikan ottaminen euroon -selittely)
Tässä on meidän pieni sukukulaiskielemme
Finnish-Livonian on tunnettu käsite
LIIVI
Tämän kielen venäläiset rysivät ja hävittivät kokonaan
Siksi äänestämme nyt perussuomalaisia, että heikot hallituksemme
eivät
hanki tänne Fennovoimaa (ydinvoima ok Fennovoima ei ole)
ja muuta venäläistä intressiä joka tuhoaa maamme itsenäisyyden
ja antaa venäläisille painoskeinon
Ja pitkällä tähtäimellä eristää meidät kansojen vankilaan
Venäjään
kuten aikanaan liiviläiset.
Eli suomalaisten sukulaiskieli LIIVI, jonka venäläiset tuhosivat,
veivät Siperiaan tuhomisleireille asukkaat noin 1949
eli
samaan aikaan kun pilkkasivat suomalaisia "avunannolla" eli YYA-sopimuksella
(sopimus 1948)
Urho ja monet muut kuten Veikko Vennamo onnistuivat pelastamaan meidät,
älä anna nyt Kataisen porukan nöyryyttää meitä
http://en.wikipedia.org/wiki/
Livonians
In the Soviet era, the Livonians were hard-hit by repressive measures from Moscow.
For one thing, they were not allowed to sail far enough from shore to continue their fishery.
For another, like the Estonians, Latvians, and Lithuanians, large numbers of them were deported to Siberia between 1945 and 1952, with a clear peak in 1949, when agriculture was collectivised in the Baltic states.
Also, in 1955 a Soviet military base was constructed in the middle of the Livonian Coast. To accomplish this, some Livonians were forcibly relocated to villages farther from the coast. Subsequently, the western villages of the Livonian Coast had to be almost completely evacuated when the Soviet Union made its Baltic coastline (its western border) a "closed border area" where no one was allowed to live.
Livonian culture was repressed during the Soviet period. For example, the Livonian Society was banned and the Livonian Community Centre expropriated and given to others. Within the Latvian SSR, the Livonians were not recognised as a separate ethnic group. - Mestarillista
Atleettinen Halla-aho pysäyttää jousipysyllä venäläisten panssarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603