Kysykää ihan mitä mieleen tulee, vastaan täysin rehellisesti kaikkiin ja autan parhaani mukaan! Jos haluutte jutella enemmän ni laittakaa kikkinne ni tuun juttelee(:
oon siis -98 syntyny tyttö pohjois.savosta, 165cm pitkä, kauniskin kai, ja ihan oikeasti normaalipainoinen. en siis laiha enkä lihava:D
kysy mitä vain 98 tytöltä! saa myös kikata!
16
463
Vastaukset
- savonpoika;)
Mistä päin Pohjois-Savost oot? :) itekkin asun pohjois-savos ja oon siis 98-syntyny poika ;)
- Alottaja
Kuopiost:)
- jjjake
Jos satut lukasemaan tätä niin pistä kikkis [email protected] niin lisäilen sut? ei viittis kaikille tänne pistellä :D et laita tonne jos haluut jutella. Ite oon -97 jätkä
- joku tyyppi
Kik:jokutyyp
- esko15
Kik:eskopetteri
- 97boaayh
kikkaa mua! @miksumal
- henri67
Oletko neitsyt?
Onko poikaystävää?
Kuppikoko?- noorajoh
En
On
75C/D noorajoh kirjoitti:
En
On
75C/DMinkäikäisenä menetit neitsyytesi?
Oliko yhden illan juttu vai suhteessa?
Sheivaatko?
Minkälaiset häpypuulet?- Noorajoh
jussi_3 kirjoitti:
Minkäikäisenä menetit neitsyytesi?
Oliko yhden illan juttu vai suhteessa?
Sheivaatko?
Minkälaiset häpypuulet?15
Suhteessa
Kyllä
- rikunen
kikkaa toki
- minavaaaaaa
hheeei saatana tietää sut, joskus puhuinkii sulle mut ei tainnu meidän jutusta tulla mitään D: Alkaako sukunimes P:llä?
- 213123123123
öööh? en tiiä että mistä toi saatana tohon lasuseeseen tuli =_= siis pitäis olla minä taidan tietää sut jne... wtf
- Noorajoh
213123123123 kirjoitti:
öööh? en tiiä että mistä toi saatana tohon lasuseeseen tuli =_= siis pitäis olla minä taidan tietää sut jne... wtf
Haha kuka oot?:D
- ohDoge
Noorajoh kirjoitti:
Haha kuka oot?:D
Ööööööh.... se juho? x __x
- 44443253563cfbdfn
ei sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2743431Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67983Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.87825Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706