rumat ei rakasta..

oon ruma..

8

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harasoo

Höpö. Rumia ihmisiä ei olekaan. Kaikilla on tunteet ja kaikki rakastavat.

• psykopaatit on aika tunteettomia.. melkei ku narsistit mutei ihan..

• L.P
        hartsa.85 kirjoitti:

psykopaatit on aika tunteettomia.. melkei ku narsistit mutei ihan..

narsisti on psykopaatti pohjimmiltaan, esityksen lomassa.

• ei välittänyt

Ei niin. Rakkauteni ei kelvannut. Tai olisi pitänyt kerjätä ja madella .

• pistin tunteet piilo

Kyllä rumillakin on tunteet, ainakin itselläni on. Rumana naisena en ole saanut vastakaikua tunteisiini, ei kukaan mies näin rumasta millään tavalla kiinnostunut. Nykyään olen onnistunut jäädyttämään tunteeni, en ole vuosiin ollut kiinnostunut kenestäkään. Miks olisin, kun koskaan ennenkään ei kukaan mies kiinnostunut minusta. Koin paremmaksi pistää tunteeni piiloon, etten enempää satuttaisi turhaan itseäni.

• en vaan jaksa enää

Miten sä olet onnistunut jäädyttämään tunteesi ja pistämään ne piiloon?
        Mä haluisin pystyä tekemään niin, en jaksa enää tätä ainaista tunteiden yksipuolisuutta. En halua enää ihastua enkä rakastua kehenkään.

• pistin tunteet piilo
        en vaan jaksa enää kirjoitti:

Miten sä olet onnistunut jäädyttämään tunteesi ja pistämään ne piiloon?
        Mä haluisin pystyä tekemään niin, en jaksa enää tätä ainaista tunteiden yksipuolisuutta. En halua enää ihastua enkä rakastua kehenkään.

Mä hyväksyin faktan eli ei näin ruma nainen kellekään kelpaa. Ja joka päivä näen rumuuteni vessan peilistä, ei pääse asia unohtumaan. Mitä sitä turhia tunteilemaan, kun tietää jo varmasti ettei vastakaikua tule ikinä saamaan. Ja kun aikaa kuluu, niin sitä on jo turtunut sisältä. Sain mä aikamoisia opetuksia siitä ettei näin ruma kelpaa, kun tarpeeksi kauan toistettiin, niin menihän se jakeluun, piirtyi iäks kovalevylle, ei enää pyyhkiydy muistista pois. Hyvähän se oli ett asia tehtiin selväksi, enpä enää elä turhissa kuvitelmissa, ett mullekin muka löytyisi joku.

• pistin tunteet piilo kirjoitti:

Mä hyväksyin faktan eli ei näin ruma nainen kellekään kelpaa. Ja joka päivä näen rumuuteni vessan peilistä, ei pääse asia unohtumaan. Mitä sitä turhia tunteilemaan, kun tietää jo varmasti ettei vastakaikua tule ikinä saamaan. Ja kun aikaa kuluu, niin sitä on jo turtunut sisältä. Sain mä aikamoisia opetuksia siitä ettei näin ruma kelpaa, kun tarpeeksi kauan toistettiin, niin menihän se jakeluun, piirtyi iäks kovalevylle, ei enää pyyhkiydy muistista pois. Hyvähän se oli ett asia tehtiin selväksi, enpä enää elä turhissa kuvitelmissa, ett mullekin muka löytyisi joku.

munki täytyy mut se on aika vaikeeta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe