takana, jossa vidduillaan riutuneelle naiselle?? Pahimman oloista henkistä nujertamista, jos irl:ssä sanoisi jollekkin naiselle noita juttujaan!!
En ymmärrä, millaiset on henkiset kantimet ihmisellä, joka viittii harrastaa moista kiusaamista, vaikkakin täällä palstalla. Ja mistäpä tietää, millaista kiusaamista hän vetää naista kohtaan irl:ssä! Toivottavasti sillä naisella on kaikki oikeasti hyvin, eikä suo ajatustakaan tolle pösilölle!
(Vai onko tuo "huolestunut mies" oikeasti kuitenkin nainen,,,,,taitaa olla kateellinen, mustasukkanen "pirkko".)
Toivottavasti sä mies J et ole
11
293
Vastaukset
- Joku J nyt ainaski
Ei ole kyl mitään tarvetta vittuilla tai kiusata naisia (kiusoittelu on eri juttu), varsinkaan sellaista joka mun takia riutuisi. Mulkkua toimintaa sellainen
Hellisin ja rakastaisin jos tunteet olis molemminpuolisia, kohteliaasti ja selvästi torjuisin jos taas ei.- hieno mies
olet, herrasmies. Vastauksesi oli hymyilyttävä, niin kuin hänkin/ varmasti sinäkin ; )
- Oletko sä muuten
"pierupirkon" jahtaaja koskaan ihmetellyt miksi se sun kuvittelema "pierupirkko" tai kukaan ei vastaa sulle sillä sun käyttämällä termillä "samalla mitalla". Sähän olet jo kuukausia, ellet vuosia jahdannut, mustamaalannut ja kiusannut aivan kammottavalla, sydäntäriipivällä tavalla täällä sitä jahtaamasi ihmistä. Syy, miksi mä sivustaseuraajana en vastaa siihen on se, että minä säälin sinua. Toivon sun pääsevän hoitoon. Ei hullulle ole olemassa mitään samaa mittaa.
- Mietippä hyökkäilijä
kuka se sinun ristimästi pierupirkko oikeasti on!
SE OLET SINÄ!
Vuorokaudesta toiseen jahtaat täällä kirjottajia ja mollaat ja räksytät kun pahanen katujen kingi jollekkin, tietämättä edes sitä onko kirjoittaja edes sama jonka oletat olevan!
Olet todella sairas, syvällisesti päästäsi napsahtanut hoidon puutteessa valitettavasti vapaana oleva, itseäsi täynnä oleva LUUSERI! - Hyökkäilijä?
Mietippä hyökkäilijä kirjoitti:
kuka se sinun ristimästi pierupirkko oikeasti on!
SE OLET SINÄ!
Vuorokaudesta toiseen jahtaat täällä kirjottajia ja mollaat ja räksytät kun pahanen katujen kingi jollekkin, tietämättä edes sitä onko kirjoittaja edes sama jonka oletat olevan!
Olet todella sairas, syvällisesti päästäsi napsahtanut hoidon puutteessa valitettavasti vapaana oleva, itseäsi täynnä oleva LUUSERI!Mä olen vain yksi niistä monista tuon jahtaajan uhreista. Sehän ei itse tajua sitä, ettei sitä sen harhoissaan luomaa "palstapirkkoa" ole olemassa, joten suurinpiirtein kaikkien kimpussa on jo kuukausien ellei vuosien ajan täällä ollut. Pitää kyllä miettiä, miten tuon hullun ihan lopullisesti sais täältä bannattua.
- Kuka vitun J-mies??
Täällähän kaikki vittuilee vähän kaikille. Mun puolesta kyseinen tyyppi tai muija tai mikä lie saa olla vaikka joku vitun Mikki hiiri. Mitä vitun väliä joillakin teksteillä tai niiden kirjoittajilla on kellekään. Olkoon joku Pirkko tai J-mies tai joku muu, ketä se kiinnostaa.
- Kyllä on eroa
Minua se kiinnostaa. En tarvitse Pirkkoa mutta haluan j-miestä.
- ...............
Kyllä on eroa kirjoitti:
Sun pitää sitten ottaa yhteyttä siihen J-mieheen, jos se sua noin kovasti kiinnostaa
- pierujorma
Kyllä on eroa kirjoitti:
minuako kaipaat? mennäänkö teille vai meille?
- yksi pirkko
Eikö sinun maailmassa ole muun nimisiä naisia kuin pirkko, vai onko se jii kenties kertonut sinulle jotain sen nimisestä naisesta, kun sinulle tuntuu olevan pakkomielle kyseiseen naiseen, kaikkea ei kannatte uskoa mitä kerrotaan, miehetkin ovat joskus sellaisia juoruakkoja jotka kääntävät jutun omaksi voitoksi, säälittää tällainen mies joka toimii noin raukkamaisesti kertomalla juttuja kolmannelle osapuolelle, tulee väkisinkin mieleen onko se sellainen mies ollenkaan.
- Se on iskeny
kyntensä siihen J-mieheen, ja kuvittelee kaikissa harhoissaa tuommosten kirjoitusten tehoavan.
Taitaa karkottaa kauemmas, tajuamattaan edes ettei kukaan, olkoon J tai joku muu mies ota tosissaan tuon kahjon kirjoituksia. Pakenevat kaikkia keinoja käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910