Olin muutama päivä sitten kyseiseissä paikassa ja siellä oli pariskunta, joka meni yhdessä katselukoppiin nuorehkon miehen kanssa. Onko se vain sattumaa, vai harrastetaanko siellä tuota emnemmänkin ?
Us-video helsinki ?
161
45834
Vastaukset
- Gangbanger
Outoa sikäli että ainakaan ennen sinne ei ollut pariskunnalla asiaa. Jouduttiin menemään viereiseen hotelliin.
- Sylttytehdas
Kirjoittaja Kutsuni, kukas muu.
- mukana ollut
Sylttytehdas kirjoitti:
Kirjoittaja Kutsuni, kukas muu.
Tänään us-videossa oli tämä keltsusta tuttu hanne miehensä kanssa ainakin 10 miestä pani ja muutamat tyytyivät katselemaan vierestä
- Urttt
Hkggg
- Anonyymi
mukana ollut kirjoitti:
Tänään us-videossa oli tämä keltsusta tuttu hanne miehensä kanssa ainakin 10 miestä pani ja muutamat tyytyivät katselemaan vierestä
Jos edelleen tarjonta on tuollainen niin oitis sinne. lähteekö kukaan mukaan, otan useammalta suihin
- Anonyymi
mukana ollut kirjoitti:
Hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos edelleen tarjonta on tuollainen niin oitis sinne. lähteekö kukaan mukaan, otan useammalta suihin
Olis kiva löytää vaki nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva löytää vaki nainen
Olemme 30.aviopari. Haluaisitko tutustua ja saada vakio naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vakia ois kiva.. naista
Anonyymi kirjoitti:
Mä oisin kiinnostunu. 26 vuotias komistus stadista
Anonyymi kirjoitti:
Käyks porukaa viel tuol? Ois iha mielenkiintonen kokemus!
Anonyymi kirjoitti:
Onks viel meininkei?
- Anonyymi
Kyllä pääsee
- paikalollut
Aloittajalla AIKA VAHVASTI NÄÖSSÄ VIKAA...ne oli kolme miestä kun oli samassa kopissa
- Pantuna
Minä olin mieheni kanssa kyseisessä paikassa nuoren kundin kanssa samassa katselukopissa. Vuorotellen kumpaakin... aah... kivaa oli.
- Just-noin
Aivan. Miehet pääsevät. Naisilta sinne on pääsy kiielletty.
- Anonyymi
40v mies etsin kumpaakin
- pariss
En tiedä mistä johtu mutta lauantaina ei pariskunta päässyt sisään?
Sanottiin vain että vain miehille? - pääseeköjo
Pääseekö pariskunnat jo sinne sisään ?
- mjaoespoo
Pääsee on päässyt marraskuusta asti. Tänään käytiin vaimon kanssa ja mukavaa oli.
Onneksi tuonne pääsee naisetkin kun ainakaan meidän emäntä ei suostu keltaiseen ruusuun tulemaan niiden ulkomaalaisten takia.
- upeajuttu
Hyvä. Meillä kanssa eukko alkoi viimekesänä aristaan sitä keltsua.
Alkoi olemaan ongelmia.
Joten täytyy mennä us-video kokeileen.
Kiitos vastauksesta ! - hhoo
Sopiiko noissa US videon katselukopeissa harrastamaan seksiä kolmisin ? 2M ja 1N ? Kuka on siellä käynyt ?
- Anonyymi
Hyvin sopii ei kun vaan
- onhuonetta
On siellä muutama isompi.
Katsoppa onko heidän sivuillaan kuvaa siitä.
Siinä jonkun pikkucineman takana oli pari isompaa huonetta ?
Vai onko tehty muutoksia ? - Anonyymi
Huomenna seisoo. Onko tulijoita pannaan rajusti ja turvallisesti
- Anonyymi
Täytyy tulla käymää kun tulen Hki. Olen miettinyt kumpaa kannattaa mennä us vai ruusuun mitä miltä olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy tulla käymää kun tulen Hki. Olen miettinyt kumpaa kannattaa mennä us vai ruusuun mitä miltä olette?
Meille kannattsisi tulla 24-vuotias nainen ja aviossa antaa pillua kimpassa miesporukalle oma mies mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille kannattsisi tulla 24-vuotias nainen ja aviossa antaa pillua kimpassa miesporukalle oma mies mukana.
Moi
Miten suhun saisi yhteyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Us video
- Anonyymi
Tullaan
- FantasyOfA11ium
Purjoa syövät paljon, muuta en tiedä!
- Anonyymi
Tänään kommee 50v. mies menee ainakin
- Fanta5y0fAllium
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kommee 50v. mies menee ainakin
Mukava kuulla!
- Anonyymi
Mikäs o tämän hetken tilanne.. ite meinasin mennä tänään ekaa kertaa katsastaan paikan. Onkos muita tulosa. Olen 40v siisti ukko mies.
- Anonyymi
Oon bi-mies, menossa tänään US videoon ja ehkä myöhemmin Ruusuunkin. Oon aika ujo. Mua ole vielä koskaan pantu peppuun, mutta ajatus siitä kiihottaa. Olisi kiva törmätä siellä mukavaan(vanhempaan) luotettavaan herrasmieheen, joka ehkä voisi viedä neitsyyteni hellävaraisesti. Myös mies-nais pariskunta kiinnostaa. Saa nähdä saanko seuraa...😊
- Anonyymi
Oon 44v bi-um tulossa Helsinkiin viikonlopuksi. Kannattaako tämä paikka tsekata?
- Anonyymi
Nyt menossa US. Tule seuraksi?
- Anonyymi
Huomenna vasta siellä;-)
- Anonyymi
Beybi
- Anonyymi
Lahetan
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tulla peran
- Anonyymi
Kylla
- Anonyymi
On junassa vihrea hattu
- Anonyymi
Minaki menen tuletko mukaan
- Anonyymi
tänään ruusuun menossa 48v bottom
- Anonyymi
Millaista nykyään?
- Anonyymi
Hattu
- Anonyymi
Ei kannata vaivautua huono palvelu
- Anonyymi
Mitä palvelua tarvit ruusun tiskillä.Maksat ja poistut videohuoneeseen? Odotitko jotakin torvisoittokuntaa ja punaista mattoa?
- Anonyymi
Oltaisiin pariskuntana tulossa tänään joko us video tai keltainen ruusu. Onko muita menossa? Mies 39v ja nainen 33v. Ollaan normaaleita ihmisiä muuten mutta kovin seksuaalisia
- Anonyymi
Miten ois tänään hauskanpito? Täälä 41v siisti iso ukkomies.
- Anonyymi
Miten tänään. Komea kookas um bi vailla parin seuraa...
- Anonyymi
Onko tänään meininkiä? Mies olis gloryholelle menossa
- Anonyymi
Olen 41v. Ukkomies ja nyt helsingisä joko us ginemaan tai ruusuun tänään. Oisko tulosa pariskuntia myös ts tyttö kiinnostaa ei kokemusta vielä:) jos ois pariskuntaa tulosa vois kokeilla imeä miestäki jos jotain kiinnostaa?
- Anonyymi
moi menos us:ään päiväl..oon ukm
- Anonyymi
Ite menosa vasta illalla n20.00 ja ois kiva tietää kumpaan kannattas mennä.. ja olen tosiaan aika avoin uusille asioille. Toki puhtaus on kaiken a ja o.
- Anonyymi
38v ukm ensi kertalainen menosa tänään tutustuun näihiin paljon puhuittuihiin paikkoihiin? Kumpaa suosittelisitte?
- Anonyymi
Mites tällänen 26v normaali kundi kinkyineen fetisseineen sopeutuis joukkoon? onko siellä vaan 40v miehiä vai onko myös nuorempia liikkeellä? Bi mies olen, joten miehet ja naiset kiinnostavat :)
- Anonyymi
Us tänään... um siisti18 posliini kaipaa hyväilyseuraa...
- Anonyymi
Huomasin tuon vasta nyt. Hyväilisin mielelläni gloryholessa. Nuolisin ja imisin kunnes ruiskit kumiin tai suuhuni.
- Anonyymi
Isorintainen (irto) alistuva CD tulossa vierailemaan paikassa ja vastaanottaa mitä tulee. Jos löytyy useampia niin voin myös lähteä leluksi muualle
- Anonyymi
Moi oisikko tänä iltana tulosa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylla
- Anonyymi
Ensi viikolla päivällä uudelleen CD kyläilee taas.. onko jälleen halukkaita?
- Anonyymi
Moi jos oot se sama tiukkapylly isoilla tekotisseillä ni kerro koska meet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi jos oot se sama tiukkapylly isoilla tekotisseillä ni kerro koska meet
Kyllä ilmeisesti olen ja kiitos kehuista. Ajattelin mennä perjantaina päivällä ja toivottavasti löytyy seuraa
- Anonyymi
Moi tänään taitaa olla kiinni. Mutta tulisikko ruusuun? Täälä 40v siisti terve mies valmiina antaan mitä haluat.. ite menen n.18.00 ruusuun
- Anonyymi
Oisko tänään sun tiukkaa pyllyä tarjolla? Ruusu ainaki auki..ite menosa illalla.. ja runsas lasti ois valmiina:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tänään sun tiukkaa pyllyä tarjolla? Ruusu ainaki auki..ite menosa illalla.. ja runsas lasti ois valmiina:)
Moi
Harmi kun tulin kipeäksi (ei korona) mutta laita viestiä koska haluat niin tulen antamaan miten haluat orjasiko att Outlook piste com - Anonyymi
Odottelin sua siellä jo tänään, mulla meni päivät sekasin
- Anonyymi
Oisko tänään illasta menosa ketään?
- Anonyymi
Voisipa mennäkin, en ole ennen käynyt paikassa. Onko siinä joku sisäänpääsy automaatti kuten netin kuvista voisi ymmärtää? Onko poppersia tarjolla myös?
- Anonyymi
Ollaan avovaimon kanssa mietitty US menoa. Millaiset ne kopit on? Mitä maksaa? Olisi mies tulossa meidän kanssa, niin mahtuuko sinne kolmestaan? US ilmeisesti kuitenkin parempi kuin keltainen ruusu...
- Anonyymi
Siellä on vähän kaikenlaisia koppeja,osassa gloryhole tai kaksi, nahkapenkit kahdessa kopissa jne. Mahtuu helposti 3 samaan koppiin. Maksaa 10€. Milloin olette menossa?
Tulen US Videoon torstaina 2.12. illalla. Oon hoikka, pitkä kokoposliiniksi ajeltu bi-btm. Haluaako terve, puhdas ja varustettu top liittyä seuraani?
Nahkafettari pukeutuneena olisi toiveena; itse pukeudun kokonaan mustaan nahkaan.....- Anonyymi
trans-narttu 2.12 pantavana us-videossa klo 13-19...asuissa,meikki,korkokengåt...ym.hoikka posliinivart,177cm,66kg
- Anonyymi
Koska uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska uudelleen?
heippa,koska uudelleen...trans-narttu voisi tulla 16.12 samaan aikaan eli klo 13-19 ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heippa,koska uudelleen...trans-narttu voisi tulla 16.12 samaan aikaan eli klo 13-19 ...
Näyttää hyvin siltä että pääsen paikalle eli nähdään silloin
- Anonyymi
CD taas tulossa vierailemaan ja nielee mielellään. Mukaan vaan rohkeasti tai katsele vaan kun minua hoidellaan
- Anonyymi
transnarttu 2.12 kiitos imuista ja kunnon panosta...olipa upee asu timmi hoikka vartalo sulla.uusiksi joskus hani...
- Anonyymi
Oisko tänään sunnuntaina millasta porukkaa illasta paikalla? Kyselee 42v siisti mies.
- Anonyymi
suljettu aina maanantaisin.
- Anonyymi
Oisko trans narttu tavattavissa tänään?
- Anonyymi
huomenna 16.12.oon... terveisin trans narttu.
Josko tänään 15.12, noin 17:00-18:00 olis Toppeja tai imettäjiä, laitan varmaan sukkanauhat, liivit, sukat, ehkä rinnat. Ihan yksi tai kaksi hakusessa, ja vain kumilla. En oikein ymmärrä BBn päälle
- Anonyymi
Onko kukaan 10 jälkee tulos
- Anonyymi
Olisi kookasta kullii tiedos 🙌
- Anonyymi
Olis peppua nyt keinuhuonees
- Anonyymi
Onks joku menos tänään 10 aikaa
- Anonyymi
Onko ketään menossa perjantaina puol kahden aikoihin? Erityisesti kiinnostaisi imeä loppuun asti...
- Anonyymi
Olisiko trans narttua joku päivä US Videossa?
- Anonyymi
moi,trans-narttu tulee US...13.1...klo 13.00-19.00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi,trans-narttu tulee US...13.1...klo 13.00-19.00
Millos menossa seuraavan kerran? Vois tulla kattelee sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edestakaisin kulkevat tyhmän näköisinä tuijottelevat katsojat EI kiinnosta...T:trans-narttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edestakaisin kulkevat tyhmän näköisinä tuijottelevat katsojat EI kiinnosta...T:trans-narttu
Milloin oot ens kerran menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oot ens kerran menossa
17.2 Torstaina taas paikalla klo 13:00 - 19:00 Terv: trans-narttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kl 21
- Anonyymi
Siisti ja kome 32v bi-mies, en oo koskaa käynyt, mut kiinostais, seura?
- Anonyymi
Kylla
- Anonyymi
Pariskunta tulossa viikolla 9 ti tai ke. Ilmoitamme lähempänä tarkan ajan. Haluaisimme seuraa miehistä.
- Anonyymi
Oletteko käyneet ennen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko käyneet ennen
Ollaan ja oli hauskaa
- Anonyymi
Moro, komee ja siisti bi-mies täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro, komee ja siisti bi-mies täällä
Tule viikolla 9 ilmoitamme tarkemman ajan lähempänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule viikolla 9 ilmoitamme tarkemman ajan lähempänä
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
Tule mukaan
- Anonyymi
4.3-6.3.2022 vkl hesan reissu. Pariskunta nainen 37 ja mies 49 ehkä käydään molemmat paikat kattoo 😅 katsomaan pääsee ainakin, muusta en tiedä. Mies täysin hetero ja mä hiukan bi (ei kokemusta naisista, haaveillut pitkään kokeilusta naisen kanssa .) ekaa kertaa ollaan menossa tollaseen, oikein tiedä mitä odottaa 😅😅. Ite oon alistuva ja tykkään että mulla leikitään kunnolla mut en tiedä mitä mies on ajatellut. Ja hiukan ujo ehkä olen kun tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen blondi mamma kuitenkin oon 😅👍. Vinkkejä otetaan vastaan T. Tyttö 37v P. S mun ehdotus et mennää eli ei oo pakotettu lähtee 🤭🤭
Itseäkin kiinnostaa millainen paikka tuo ja keltainen ruusu on. Olis joskus tarkoitus lähtee kattoo 🤔
- Anonyymi
Olen 39v siisti mies ja olisin kiinnostunut tekemään haluamaasi kivaa us tai keltainen! Ekaa kertaa menossa tänään 2.3. Olen
- Anonyymi
Paljon näitä hämäriä sivuja tuossa yllä...
- Anonyymi
Ja botti laittoi heti lisää noita sivujaan...ja taitaa tulla heti tämänkin jälkeen...varmaan ennen aamuyhdeksää...streamit ym...eikö ylläpito välitä enää ???
- Anonyymi
Oon siis tuo pariskunnan nainen 37v 🤔🤔 olisko siis kellään vinkkejä kellon ajoista ym mitä mukaan. Kummastakin noista niin Ruususta kuin tuosta us videosta 🤭 kun tosiaan eka kerta kun mennää. Mies ehkä hyväksyy jonkun joka pääsee kokeilemaan 🤭🤭 kumin kanssa toki. Ja vois olla et jos innostuu niin koskaa tiedä 🤭
- Anonyymi
Hei! Olen 39v siisti mies olisin mielellään halukas kokeilemaan kanssanne kumin kanssa. Olen menossa tänään ja huomenna 2.3 ja 3.3 us
- Anonyymi
Tänään tai pe kivaa naista paria tai tytöilijää menossa ruusuun tai usvideoon?
- Anonyymi
Tiistaina tai torstaina ketään menossa? 30v mies menossa, voin imeä ja nuolla...
- Anonyymi
Torstaina.
- Anonyymi
Joo menan kl 11 us
- Anonyymi
Tänään us videoon tai ruusuun kivaa paria tai tyttöä?
- Anonyymi
Jos nyt lähden , kumpaan kannattaa mennä? Nimimerkki : Tiukka perä.
- Anonyymi
Kylla
- Anonyymi
Katsotaan
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Muşta maske
- Anonyymi
Meet mukaan vaan.
- Anonyymi
Dick
- Anonyymi
Soy
- Anonyymi
Olisiko seuraa us videoon tai ruusuun ke 6.4 päivällä. Olen kaunis meikkaava brunetti trans ja bottom. Imen ja minua saa imeä ja nuolla. Annan piukkaa pylly reikää myös. Turvaseksi tietty.
Berit tv- Anonyymi
Olisitko tänään menossa? 27v mies oikein himoissaan, antaan ja ottaan molemmat haluan!
- Anonyymi
Tänää kukaan us videoon?
- Anonyymi
Millainen paikka tämä us on
- Anonyymi
Onko kukaan nyt paikalla us videossa?
- Anonyymi
Olemme pariskunta joka on käynyt U. S Videossa. Meillä on ollut aina hauskaa nyt mietimme olisiko joku bi nainen halukas tulemaan kanssamme?
- Anonyymi
22m haluaisi kokeilla kolmanneksi jos menette ja päästäisitte. Ei ole aiempaa kokemusta mutta kiinnostaisi todella! Kumin kanssa tietysti
- Anonyymi
Tänään menossa hyväkroppainen bi-mies videoon yöllä. N. 23-02 olen paikalla. Omistan 19cm peniksen ja tykkään imeä/imettää. Myös naiset kiinnostaa:)
- Anonyymi
Nam:)
- Anonyymi
Tule 15-16.2 2023!
- Anonyymi
Menisin tänään US videossa käymään klo 22/23 jälkeen. Olen heteromies. Ois kiva runkata yhdessä ja vielä kivempi, jos siellä olisi nainen? Taitaa jäädä fantasiaksi.
- Anonyymi
45v. hyvannakoinen mies (16cm) menossa US videoon joko 15.2 tai 16.2 paivasaikaan. Valmis imemaan ja imettamaan! Olis hauskaa loytaa tosi iso kulli. Myos naisseura kiinnostaa! Onko kukaan menossa?
- Anonyymi
Onko siellä heteromiehelle koskaan mitään? Tykkäisin katsella naisia, pareja ja vaikka runkkailla fiksussa seurassa.
- Anonyymi
Just sitting here in gloryhole.
- Anonyymi
Onko porukka tanaan
- Anonyymi
Kuinka ei cruising mapsissa ole us videon ja ruusun täplillä enempi realiaikaista kerrontaa ja infona. Olisi mielekkäämpää lukea kuin täältä vuosien vanhoja kommentteja.
- Anonyymi
Kyllä naiminenhan siellä on pääasia
- Anonyymi
Tässä juuri mietin jos pariskuntana lähtisi käymään U.S tai ruusu niin voiko siellä eka fiilistellä muita ja katsoa ja sit mennä keskenään puolison kanssa rauhassa. On vähän ujo tyttö viellä. Onko paljon sisäänpääsy nykyään?
- Anonyymi
Ujoilla ei ole mitään sijaa kunnon pervoilupaikassa,parempi kun jäät himaan fantasioimaan.
- Anonyymi
Onko huommena la 23-3 iltapäivällä meininkiä💪
- Anonyymi
Onko sitä ja onko tätä.Jos kotirunkkari tulet paikalle ja selvität ihan itse!!!
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://armtown.com/H/W6u9S8
- Anonyymi
Onko us-videolla ja ruusulla eroja hetero pariskunnan kannalta? Yritän vaimoani houkutella käymään ja todennäköisesti vain peuhaisimme keskenämme ja olisi kiva katsella toista pariskuntaa.
Ketjusta on poistettu 251 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001