Us-video helsinki ?

Miettii hän ?

Olin muutama päivä sitten kyseiseissä paikassa ja siellä oli pariskunta, joka meni yhdessä katselukoppiin nuorehkon miehen kanssa. Onko se vain sattumaa, vai harrastetaanko siellä tuota emnemmänkin ?

159

40923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gangbanger

      Outoa sikäli että ainakaan ennen sinne ei ollut pariskunnalla asiaa. Jouduttiin menemään viereiseen hotelliin.

      • Sylttytehdas

        Kirjoittaja Kutsuni, kukas muu.


      • mukana ollut
        Sylttytehdas kirjoitti:

        Kirjoittaja Kutsuni, kukas muu.

        Tänään us-videossa oli tämä keltsusta tuttu hanne miehensä kanssa ainakin 10 miestä pani ja muutamat tyytyivät katselemaan vierestä


      • Urttt

        Hkggg


      • Anonyymi
        mukana ollut kirjoitti:

        Tänään us-videossa oli tämä keltsusta tuttu hanne miehensä kanssa ainakin 10 miestä pani ja muutamat tyytyivät katselemaan vierestä

        Jos edelleen tarjonta on tuollainen niin oitis sinne. lähteekö kukaan mukaan, otan useammalta suihin


      • Anonyymi
        mukana ollut kirjoitti:

        Tänään us-videossa oli tämä keltsusta tuttu hanne miehensä kanssa ainakin 10 miestä pani ja muutamat tyytyivät katselemaan vierestä

        Hyvä juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edelleen tarjonta on tuollainen niin oitis sinne. lähteekö kukaan mukaan, otan useammalta suihin

        Olis kiva löytää vaki nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva löytää vaki nainen

        Olemme 30.aviopari. Haluaisitko tutustua ja saada vakio naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 30.aviopari. Haluaisitko tutustua ja saada vakio naisen.

        vakia ois kiva.. naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 30.aviopari. Haluaisitko tutustua ja saada vakio naisen.

        Mä oisin kiinnostunu. 26 vuotias komistus stadista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 30.aviopari. Haluaisitko tutustua ja saada vakio naisen.

        Käyks porukaa viel tuol? Ois iha mielenkiintonen kokemus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos edelleen tarjonta on tuollainen niin oitis sinne. lähteekö kukaan mukaan, otan useammalta suihin

        Onks viel meininkei?


    • paikalollut

      Aloittajalla AIKA VAHVASTI NÄÖSSÄ VIKAA...ne oli kolme miestä kun oli samassa kopissa

    • Pantuna

      Minä olin mieheni kanssa kyseisessä paikassa nuoren kundin kanssa samassa katselukopissa. Vuorotellen kumpaakin... aah... kivaa oli.

      • Just-noin

        Aivan. Miehet pääsevät. Naisilta sinne on pääsy kiielletty.


      • Anonyymi

        40v mies etsin kumpaakin


    • pariss

      En tiedä mistä johtu mutta lauantaina ei pariskunta päässyt sisään?
      Sanottiin vain että vain miehille?

    • pääseeköjo

      Pääseekö pariskunnat jo sinne sisään ?

      • mjaoespoo

        Pääsee on päässyt marraskuusta asti. Tänään käytiin vaimon kanssa ja mukavaa oli.

        Onneksi tuonne pääsee naisetkin kun ainakaan meidän emäntä ei suostu keltaiseen ruusuun tulemaan niiden ulkomaalaisten takia.


    • upeajuttu

      Hyvä. Meillä kanssa eukko alkoi viimekesänä aristaan sitä keltsua.
      Alkoi olemaan ongelmia.
      Joten täytyy mennä us-video kokeileen.
      Kiitos vastauksesta !

    • hhoo

      Sopiiko noissa US videon katselukopeissa harrastamaan seksiä kolmisin ? 2M ja 1N ? Kuka on siellä käynyt ?

      • Anonyymi

        Hyvin sopii ei kun vaan


    • onhuonetta

      On siellä muutama isompi.
      Katsoppa onko heidän sivuillaan kuvaa siitä.
      Siinä jonkun pikkucineman takana oli pari isompaa huonetta ?
      Vai onko tehty muutoksia ?

    • Anonyymi

      Huomenna seisoo. Onko tulijoita pannaan rajusti ja turvallisesti

      • Anonyymi

        Täytyy tulla käymää kun tulen Hki. Olen miettinyt kumpaa kannattaa mennä us vai ruusuun mitä miltä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tulla käymää kun tulen Hki. Olen miettinyt kumpaa kannattaa mennä us vai ruusuun mitä miltä olette?

        Meille kannattsisi tulla 24-vuotias nainen ja aviossa antaa pillua kimpassa miesporukalle oma mies mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille kannattsisi tulla 24-vuotias nainen ja aviossa antaa pillua kimpassa miesporukalle oma mies mukana.

        Moi
        Miten suhun saisi yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tulla käymää kun tulen Hki. Olen miettinyt kumpaa kannattaa mennä us vai ruusuun mitä miltä olette?

        Us video


      • Anonyymi

        Tullaan


    • FantasyOfA11ium

      Purjoa syövät paljon, muuta en tiedä!

      • Anonyymi

        Tänään kommee 50v. mies menee ainakin


      • Fanta5y0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kommee 50v. mies menee ainakin

        Mukava kuulla!


    • Anonyymi

      Mikäs o tämän hetken tilanne.. ite meinasin mennä tänään ekaa kertaa katsastaan paikan. Onkos muita tulosa. Olen 40v siisti ukko mies.

      • Anonyymi

        Oon bi-mies, menossa tänään US videoon ja ehkä myöhemmin Ruusuunkin. Oon aika ujo. Mua ole vielä koskaan pantu peppuun, mutta ajatus siitä kiihottaa. Olisi kiva törmätä siellä mukavaan(vanhempaan) luotettavaan herrasmieheen, joka ehkä voisi viedä neitsyyteni hellävaraisesti. Myös mies-nais pariskunta kiinnostaa. Saa nähdä saanko seuraa...😊


      • Anonyymi

        Oon 44v bi-um tulossa Helsinkiin viikonlopuksi. Kannattaako tämä paikka tsekata?


    • Anonyymi

      Nyt menossa US. Tule seuraksi?

      • Anonyymi

        Huomenna vasta siellä;-)


      • Anonyymi

        Beybi


      • Anonyymi

        Lahetan


      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi

        Tulla peran


      • Anonyymi

        Kylla


      • Anonyymi

        On junassa vihrea hattu


      • Anonyymi

        Minaki menen tuletko mukaan


    • Anonyymi

      tänään ruusuun menossa 48v bottom

    • Anonyymi

      Millaista nykyään?

      • Anonyymi

        Hattu


    • Anonyymi

      Ei kannata vaivautua huono palvelu

      • Anonyymi

        Mitä palvelua tarvit ruusun tiskillä.Maksat ja poistut videohuoneeseen? Odotitko jotakin torvisoittokuntaa ja punaista mattoa?


    • Anonyymi

      Oltaisiin pariskuntana tulossa tänään joko us video tai keltainen ruusu. Onko muita menossa? Mies 39v ja nainen 33v. Ollaan normaaleita ihmisiä muuten mutta kovin seksuaalisia

      • Anonyymi

        Miten ois tänään hauskanpito? Täälä 41v siisti iso ukkomies.


      • Anonyymi

        Miten tänään. Komea kookas um bi vailla parin seuraa...


    • Anonyymi

      Onko tänään meininkiä? Mies olis gloryholelle menossa

    • Anonyymi

      Olen 41v. Ukkomies ja nyt helsingisä joko us ginemaan tai ruusuun tänään. Oisko tulosa pariskuntia myös ts tyttö kiinnostaa ei kokemusta vielä:) jos ois pariskuntaa tulosa vois kokeilla imeä miestäki jos jotain kiinnostaa?

    • Anonyymi

      moi menos us:ään päiväl..oon ukm

    • Anonyymi

      Ite menosa vasta illalla n20.00 ja ois kiva tietää kumpaan kannattas mennä.. ja olen tosiaan aika avoin uusille asioille. Toki puhtaus on kaiken a ja o.

    • Anonyymi

      38v ukm ensi kertalainen menosa tänään tutustuun näihiin paljon puhuittuihiin paikkoihiin? Kumpaa suosittelisitte?

    • Anonyymi

      Mites tällänen 26v normaali kundi kinkyineen fetisseineen sopeutuis joukkoon? onko siellä vaan 40v miehiä vai onko myös nuorempia liikkeellä? Bi mies olen, joten miehet ja naiset kiinnostavat :)

    • Anonyymi

      Us tänään... um siisti18 posliini kaipaa hyväilyseuraa...

      • Anonyymi

        Huomasin tuon vasta nyt. Hyväilisin mielelläni gloryholessa. Nuolisin ja imisin kunnes ruiskit kumiin tai suuhuni.


    • Anonyymi

      Isorintainen (irto) alistuva CD tulossa vierailemaan paikassa ja vastaanottaa mitä tulee. Jos löytyy useampia niin voin myös lähteä leluksi muualle

      • Anonyymi

        Moi oisikko tänä iltana tulosa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oisikko tänä iltana tulosa?

        Yes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oisikko tänä iltana tulosa?

        Kylla


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­­­ym­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­­tissa! Meitä on yli miljo­­­ona! 👉 http://4087555.com/H/4jF9A 👈

    • Anonyymi

      Ensi viikolla päivällä uudelleen CD kyläilee taas.. onko jälleen halukkaita?

      • Anonyymi

        Moi jos oot se sama tiukkapylly isoilla tekotisseillä ni kerro koska meet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi jos oot se sama tiukkapylly isoilla tekotisseillä ni kerro koska meet

        Kyllä ilmeisesti olen ja kiitos kehuista. Ajattelin mennä perjantaina päivällä ja toivottavasti löytyy seuraa


      • Anonyymi

        Moi tänään taitaa olla kiinni. Mutta tulisikko ruusuun? Täälä 40v siisti terve mies valmiina antaan mitä haluat.. ite menen n.18.00 ruusuun


      • Anonyymi

        Oisko tänään sun tiukkaa pyllyä tarjolla? Ruusu ainaki auki..ite menosa illalla.. ja runsas lasti ois valmiina:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tänään sun tiukkaa pyllyä tarjolla? Ruusu ainaki auki..ite menosa illalla.. ja runsas lasti ois valmiina:)

        Moi
        Harmi kun tulin kipeäksi (ei korona) mutta laita viestiä koska haluat niin tulen antamaan miten haluat orjasiko att Outlook piste com


      • Anonyymi

        Odottelin sua siellä jo tänään, mulla meni päivät sekasin


    • Anonyymi

      Oisko tänään illasta menosa ketään?

      • Anonyymi

        Voisipa mennäkin, en ole ennen käynyt paikassa. Onko siinä joku sisäänpääsy automaatti kuten netin kuvista voisi ymmärtää? Onko poppersia tarjolla myös?


    • Anonyymi

      Ollaan avovaimon kanssa mietitty US menoa. Millaiset ne kopit on? Mitä maksaa? Olisi mies tulossa meidän kanssa, niin mahtuuko sinne kolmestaan? US ilmeisesti kuitenkin parempi kuin keltainen ruusu...

      • Anonyymi

        Siellä on vähän kaikenlaisia koppeja,osassa gloryhole tai kaksi, nahkapenkit kahdessa kopissa jne. Mahtuu helposti 3 samaan koppiin. Maksaa 10€. Milloin olette menossa?


      • Tulkaa torstai-iltana 2.12. ja mukaanne liittyy kiva bi mies


    • Tulen US Videoon torstaina 2.12. illalla. Oon hoikka, pitkä kokoposliiniksi ajeltu bi-btm. Haluaako terve, puhdas ja varustettu top liittyä seuraani?
      Nahkafettari pukeutuneena olisi toiveena; itse pukeudun kokonaan mustaan nahkaan.....

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      trans-narttu 2.12 pantavana us-videossa klo 13-19...asuissa,meikki,korkokengåt...ym.hoikka posliinivart,177cm,66kg

      • Anonyymi

        Koska uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uudelleen?

        heippa,koska uudelleen...trans-narttu voisi tulla 16.12 samaan aikaan eli klo 13-19 ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heippa,koska uudelleen...trans-narttu voisi tulla 16.12 samaan aikaan eli klo 13-19 ...

        Näyttää hyvin siltä että pääsen paikalle eli nähdään silloin


    • Anonyymi

      CD taas tulossa vierailemaan ja nielee mielellään. Mukaan vaan rohkeasti tai katsele vaan kun minua hoidellaan

    • Anonyymi

      transnarttu 2.12 kiitos imuista ja kunnon panosta...olipa upee asu timmi hoikka vartalo sulla.uusiksi joskus hani...

    • Anonyymi

      Oisko tänään sunnuntaina millasta porukkaa illasta paikalla? Kyselee 42v siisti mies.

      • Anonyymi

        suljettu aina maanantaisin.


    • Anonyymi

      Oisko trans narttu tavattavissa tänään?

      • Anonyymi

        huomenna 16.12.oon... terveisin trans narttu.


    • Josko tänään 15.12, noin 17:00-18:00 olis Toppeja tai imettäjiä, laitan varmaan sukkanauhat, liivit, sukat, ehkä rinnat. Ihan yksi tai kaksi hakusessa, ja vain kumilla. En oikein ymmärrä BBn päälle

    • Anonyymi

      Onko kukaan 10 jälkee tulos

    • Anonyymi

      Olisi kookasta kullii tiedos 🙌

    • Anonyymi

      Olis peppua nyt keinuhuonees

    • Anonyymi

      Onks joku menos tänään 10 aikaa

    • Anonyymi

      Onko ketään menossa perjantaina puol kahden aikoihin? Erityisesti kiinnostaisi imeä loppuun asti...

    • Anonyymi

      Olisiko trans narttua joku päivä US Videossa?

      • Anonyymi

        moi,trans-narttu tulee US...13.1...klo 13.00-19.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi,trans-narttu tulee US...13.1...klo 13.00-19.00

        Millos menossa seuraavan kerran? Vois tulla kattelee sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millos menossa seuraavan kerran? Vois tulla kattelee sua!

        Edestakaisin kulkevat tyhmän näköisinä tuijottelevat katsojat EI kiinnosta...T:trans-narttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edestakaisin kulkevat tyhmän näköisinä tuijottelevat katsojat EI kiinnosta...T:trans-narttu

        Milloin oot ens kerran menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin oot ens kerran menossa

        17.2 Torstaina taas paikalla klo 13:00 - 19:00 Terv: trans-narttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millos menossa seuraavan kerran? Vois tulla kattelee sua!

        Kl 21


    • Anonyymi

      Siisti ja kome 32v bi-mies, en oo koskaa käynyt, mut kiinostais, seura?

      • Anonyymi

        Kylla


    • Anonyymi

      Pariskunta tulossa viikolla 9 ti tai ke. Ilmoitamme lähempänä tarkan ajan. Haluaisimme seuraa miehistä.

      • Anonyymi

        Oletteko käyneet ennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko käyneet ennen

        Ollaan ja oli hauskaa


      • Anonyymi

        Moro, komee ja siisti bi-mies täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro, komee ja siisti bi-mies täällä

        Tule viikolla 9 ilmoitamme tarkemman ajan lähempänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule viikolla 9 ilmoitamme tarkemman ajan lähempänä

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Tule mukaan


    • Anonyymi

      4.3-6.3.2022 vkl hesan reissu. Pariskunta nainen 37 ja mies 49 ehkä käydään molemmat paikat kattoo 😅 katsomaan pääsee ainakin, muusta en tiedä. Mies täysin hetero ja mä hiukan bi (ei kokemusta naisista, haaveillut pitkään kokeilusta naisen kanssa .) ekaa kertaa ollaan menossa tollaseen, oikein tiedä mitä odottaa 😅😅. Ite oon alistuva ja tykkään että mulla leikitään kunnolla mut en tiedä mitä mies on ajatellut. Ja hiukan ujo ehkä olen kun tavallinen hiukan pyöreä ja pehmeä masuinen blondi mamma kuitenkin oon 😅👍. Vinkkejä otetaan vastaan T. Tyttö 37v P. S mun ehdotus et mennää eli ei oo pakotettu lähtee 🤭🤭

    • Itseäkin kiinnostaa millainen paikka tuo ja keltainen ruusu on. Olis joskus tarkoitus lähtee kattoo 🤔

      • Anonyymi

        Olen 39v siisti mies ja olisin kiinnostunut tekemään haluamaasi kivaa us tai keltainen! Ekaa kertaa menossa tänään 2.3. Olen


    • Anonyymi

      Paljon näitä hämäriä sivuja tuossa yllä...

    • Anonyymi

      Ja botti laittoi heti lisää noita sivujaan...ja taitaa tulla heti tämänkin jälkeen...varmaan ennen aamuyhdeksää...streamit ym...eikö ylläpito välitä enää ???

    • Anonyymi

      Oon siis tuo pariskunnan nainen 37v 🤔🤔 olisko siis kellään vinkkejä kellon ajoista ym mitä mukaan. Kummastakin noista niin Ruususta kuin tuosta us videosta 🤭 kun tosiaan eka kerta kun mennää. Mies ehkä hyväksyy jonkun joka pääsee kokeilemaan 🤭🤭 kumin kanssa toki. Ja vois olla et jos innostuu niin koskaa tiedä 🤭

      • Anonyymi

        Hei! Olen 39v siisti mies olisin mielellään halukas kokeilemaan kanssanne kumin kanssa. Olen menossa tänään ja huomenna 2.3 ja 3.3 us


    • Anonyymi

      Tänään tai pe kivaa naista paria tai tytöilijää menossa ruusuun tai usvideoon?

    • Anonyymi

      Tiistaina tai torstaina ketään menossa? 30v mies menossa, voin imeä ja nuolla...

      • Anonyymi

        Torstaina.


      • Anonyymi

        Joo menan kl 11 us


    • Anonyymi

      Tänään us videoon tai ruusuun kivaa paria tai tyttöä?

    • Anonyymi

      Jos nyt lähden , kumpaan kannattaa mennä? Nimimerkki : Tiukka perä.

      • Anonyymi

        Kylla


      • Anonyymi

        Katsotaan


      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        Muşta maske


    • Anonyymi

      Meet mukaan vaan.

      • Anonyymi

        Dick


      • Anonyymi

        Soy


    • Anonyymi

      Olisiko seuraa us videoon tai ruusuun ke 6.4 päivällä. Olen kaunis meikkaava brunetti trans ja bottom. Imen ja minua saa imeä ja nuolla. Annan piukkaa pylly reikää myös. Turvaseksi tietty.

      Berit tv

      • Anonyymi

        Olisitko tänään menossa? 27v mies oikein himoissaan, antaan ja ottaan molemmat haluan!


    • Anonyymi

      Tänää kukaan us videoon?

    • Anonyymi

      Millainen paikka tämä us on

    • Anonyymi

      Onko kukaan nyt paikalla us videossa?

    • Anonyymi

      Olemme pariskunta joka on käynyt U. S Videossa. Meillä on ollut aina hauskaa nyt mietimme olisiko joku bi nainen halukas tulemaan kanssamme?

      • Anonyymi

        22m haluaisi kokeilla kolmanneksi jos menette ja päästäisitte. Ei ole aiempaa kokemusta mutta kiinnostaisi todella! Kumin kanssa tietysti


    • Anonyymi

      Tänään menossa hyväkroppainen bi-mies videoon yöllä. N. 23-02 olen paikalla. Omistan 19cm peniksen ja tykkään imeä/imettää. Myös naiset kiinnostaa:)

      • Anonyymi

        Nam:)


      • Anonyymi

        Tule 15-16.2 2023!


    • Anonyymi

      Menisin tänään US videossa käymään klo 22/23 jälkeen. Olen heteromies. Ois kiva runkata yhdessä ja vielä kivempi, jos siellä olisi nainen? Taitaa jäädä fantasiaksi.

    • Anonyymi

      45v. hyvannakoinen mies (16cm) menossa US videoon joko 15.2 tai 16.2 paivasaikaan. Valmis imemaan ja imettamaan! Olis hauskaa loytaa tosi iso kulli. Myos naisseura kiinnostaa! Onko kukaan menossa?

    • Anonyymi

      Onko siellä heteromiehelle koskaan mitään? Tykkäisin katsella naisia, pareja ja vaikka runkkailla fiksussa seurassa.

    • Anonyymi

      Just sitting here in gloryhole.

    • Anonyymi

      Onko porukka tanaan

    • Anonyymi

      Kuinka ei cruising mapsissa ole us videon ja ruusun täplillä enempi realiaikaista kerrontaa ja infona. Olisi mielekkäämpää lukea kuin täältä vuosien vanhoja kommentteja.

    • Anonyymi

      Kyllä naiminenhan siellä on pääasia

    • Anonyymi

      Tässä juuri mietin jos pariskuntana lähtisi käymään U.S tai ruusu niin voiko siellä eka fiilistellä muita ja katsoa ja sit mennä keskenään puolison kanssa rauhassa. On vähän ujo tyttö viellä. Onko paljon sisäänpääsy nykyään?

    • Anonyymi

      Onko huommena la 23-3 iltapäivällä meininkiä💪

    • Anonyymi

      Olen tulossa2.4 2024 Us videon 21.30 jälken onko sielä porukka silloin 59 vuotias mies kiima.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­­um­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­­ude­­ssa cha­­tis­sa! Mei­tä on yli mil­jo­ona! 👉 http://armtown.com/H/W6u9S8

    Ketjusta on poistettu 249 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe