Ompa siinäkin keskustelun aihe lestadiolaisten palstalla. Mikä liene avaajan tarkoitus.
Minä en ainakaan lähde mukaan tuollaiseen keskusteluu.... en paremmin sano, teuta lainatakseni.
Heh, sano matkailu avartaa...
11
117
Vastaukset
- valaistunut40maata
Onko Su ottanut viiniannoksen jo kun ei hiffaa, et matkailu avartaa...ahdistunutta.
Ajatus on se, että kun asuu "huutavanäänikorvessa" tyylisesti, eikä ole huomannut kuin yhden lapintotuuden elämässään, niin maailmalla huomaa kuinka pieni on Härmä on, eri lestalahkot ja "oikeat" suunnat.. - teu,
"EI SU OTA " se on lopettanut kaiken pahan , kirjoittelunkin
mää olen tässä piirrellyt hyppyrimäkeä , ei niin isoa mutta k-piste 86m
mutta paikka , johon se olisi lähes ilman mäkeä. jos se onnisataisi
niin matkailu avartaisi , ja niin pois päin - - 19å
su, oletko äärilesta kiihkosaarnaaja?
- su***
Heh, no äärilesta en ole. Mutta miksi ei, kiihkosaarnaaja, se tuntuisi jotenkin mukavalta. Voisin antaa sinulekin elämämän ohjeita, miten voisimme uskos tai ei.
- 19å
su*** kirjoitti:
Heh, no äärilesta en ole. Mutta miksi ei, kiihkosaarnaaja, se tuntuisi jotenkin mukavalta. Voisin antaa sinulekin elämämän ohjeita, miten voisimme uskos tai ei.
siis hihhuli sä oot kuitenkin, otan osaa ! :)))
- su***
Heh, tuo 40maata nähänyt, kovasti onnii sitte valaistunut ja avarunut ja on iliman ahistusta. Kato, minun ei tarvihe viinilöillä ihteäni avaruttaa ja ahistustani poistaa.
Voet laulaa kuten Lännen Lokar, et oun käänynnä siell ja siellä,... mutta onko savon ukko! Jaa niin olenko minä jossain käänynnä? Olen vuan käänynnä, Eiffelin huipulla, Sotamies Sveikin kuppilassa, Rantenpurkin portilla,Moskova punaisella torilla ja Kuopijon Veljmiespatsaalla. Eipä ou palijo mualima avartunna mutta eipä ou ahistustakaa tullunna lissää. Härmä ei ou siittä pienentynnä eikä suurentunna.
Kato ihimine on juur sitä mitä hää suustaa laukoo. Mitä tuas näihi lahkolaessiin tulloo, nii hyö ovat samallaisii suunsoettajia ja ihtensä kehujia kui myö muuttii. - teu,
"SU".
meidän Toritulla On kinkerit ,to klo 18:oo tervetuloa . To 13.3-14.
os. Ranta ylätalon tie 21... Kaukelantiestä padasjoelta päin käätyy
vasemmalle .- M e r t s i
Kuk pittää kinkeriii siällä, onks jokku pappisti mukkaan.
Mahtaaks oll paljo kansaa kool, voiks tylla tyä vaatteis miul puku harmaa sellan
diakonaal pussihousut ja pitkät nahka jatsarit kiiltäviks plankattu vaimol sellane
sametti kansallispuku paijas kiiltävii napei välkkyy pimiäs hienost. - su***
M e r t s i kirjoitti:
Kuk pittää kinkeriii siällä, onks jokku pappisti mukkaan.
Mahtaaks oll paljo kansaa kool, voiks tylla tyä vaatteis miul puku harmaa sellan
diakonaal pussihousut ja pitkät nahka jatsarit kiiltäviks plankattu vaimol sellane
sametti kansallispuku paijas kiiltävii napei välkkyy pimiäs hienost.Älä'hä Mertsi hättäile, älä. Eipä sitä tiijä vaekka poikkeleisin sinne Patasjoelle seuruohi. Voevat hyvinnii kahaveeta nisuje kanssa tarjoella Sihte oljis aienaki kahta emmä jos sinnä ja minnä sinne mäntäs...Vuatetuksella ei ou nii vällii. Taijat olla Hertsi joku pohjalaise ja mustalaise sekotus tollasissa vuatteissa.
- Kissamies 47...
Mertsi !
Päästäsi unohtu se musta baskeri , jossa on nipukka päälaella !
Sitten olisi "uniformusi" etiketin mukainen ! - näitä sattuu..
Kyllä viini on hyvää ja hengellistäkin, mutta vedin sen esille kun yleensä skarppi Su-** ei hiffannut tarinan juonta naapurialoitukessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850