Nähtiin...
Kun on ollut tankki täynnä venäläistä 95 tai jopa 92 bensiiniä, on seuraavan tankkauksen jälkeen yleensä auton näyttämä toimintasäde pyörinyt 880 ja 920 välillä.
Kun on ollut tankki täynnä suomalaista 98, on seuraavan tankkauksen jälkeen auton näyttämä toimintasäde pyärinyt vain 750 ja 770 välillä!
Mistä moinen voi johtua?
Taas jälleen
8
372
Vastaukset
- urpo2335
Sulla on varmaan venäläinen auto.
- uuno23
... Putinin hyväksymä malli...
- 18+18
Venäjän bensa on 100% bensaa kun taas suomalaisessa on 5% etanolia seassa, etanolissa on vähemmän energiaa eli vähemmän matkaa.
- ei kait se
5 prossaa voi noin paljoa vaikuttaa... 10 prosentilla voisin uskoakin moisen eron...
- 18+18
Onhan suomalaisessa bensassa muitakin alkoholeja seassa kuin etaanoli et yhteensä kaikki alkoholit menee yli 10%.
- Mitäs muita
siinä sitten on? Metanoliako?
- anon111
Taas kerran se nähtiin venäjän bensan tankkaritane kehuu suoli24:sella suu vaahdossa venäläisen bensa ylivoimaisuutta ja halpuutta vain 84senttiä/litra, joka ilmenee käyntihäiriöinä ja nykimisinä autossa, prööt prööt röpi röpi pöt pöt :D ja sitten hiljaa häpeää sitä korjaamolaskua kuinka tankkaritanen lintta on jouduttu hinaamaan korjaamolla polttoainejärjestelmän huutelua ja tyhjennystä varten kun on tankattu ties millä jatkettua venäläistä bensaa, tähän korjaamo käyntiin hupee tankkaritane:n vuoden säästöt polttoaine takkauksista
- Misä olet
moista kuraa saanut tankkiisi, kerro muillekin niin tietävät kyseistä asemaa varoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437