vad händer nu?
MiaP, niin et
9
53
Vastaukset
- what what what
What do you suggest?
- JuhaR68
Vastaa siihen oikeassa elämässä lähetettyyn viestiin.
- Miako
JuhaR68 kirjoitti:
Ei kiinnosta.
- JuhaR68
Miako kirjoitti:
Ei kiinnosta.
En usko.
- so so so so
JuhaR68 kirjoitti:
ei ole lähetettyä viestiä, tai sitten et ole hän tai et laittanut tarpeeksi vihjeitä jotta voisi sen viestin löytää.
- JuhaR68
so so so so kirjoitti:
ei ole lähetettyä viestiä, tai sitten et ole hän tai et laittanut tarpeeksi vihjeitä jotta voisi sen viestin löytää.
On kyllä, 3 kpl.
- how how how how
JuhaR68 kirjoitti:
On kyllä, 3 kpl.
3 kpl??? Missä? Oletko oikea Juha? Yritä jotenkin osoittaa että ne viestit ovat sinulta.
- JuhaR68.
how how how how kirjoitti:
3 kpl??? Missä? Oletko oikea Juha? Yritä jotenkin osoittaa että ne viestit ovat sinulta.
Tulin kirveellä ovesi taakse,kuinka voit olla huomaamatta minua?
- NeuroosiJuha
JuhaR68. kirjoitti:
Tulin kirveellä ovesi taakse,kuinka voit olla huomaamatta minua?
Niin tosiaan. Taisit myös masturboida ja hokea " MiaP olen päässyt sinusta irti, mutta sinun pitää nyt tehdä päätös oikeassa elämässä haluatko vai et? Minä en halua mutta kyllä sinun nyt pitää vaan haluta!" Ja tämä toistuu joka saat.anan päivä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614809Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034526- 794000
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963897Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212942- 352698
- 282617
- 372612
- 382579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232444