Taatusti on katteet kohdallaan, 2 (kaksi) pullaa 6,15€. Kumpi ottaa isomman siivun, leipomo vai kauppa?
Laskiaispullat
6
230
Vastaukset
- kesä terassit?
2 laskiaispullaa mantelimassalla 700 kcal joten syöjä saa ainakin ison treenaus päivän jos meinaa terasseilla olla suosittu!
- pulla maistuu
Osta kunnollinen voisilmäpulla, halkaise se ja lyö täytteet väliin! Tuorilan laskiaispullaa voi sanoa pullaksi, mutta useimmiten laskiaispullat ovat mautonta ja kallista höttöä.
- Anonyymi
Paljonko halvemmaksi tulee ostaa kaksi voipullaa ja purkki kermaa?
Jos taas leipoo taikinan niin on leivottava iso määrä pullia.
Kyllä kerran vuodessa voi ostaa kaksi kunnon laskiaispullaa, hintaa ja kaloreita murehtimatta! Minä ainakin.
- vali vali
Jos on kallista, niin jätä ostamatta. Ei tarvitse silloin inistä.
- Anonyymi
Aitoa kermaa pitää olla ja mantelimassaa tietty!
🥰 - Anonyymi
Fazerin laskiaispullat voittivat makutestin.
Runebergin tortut ja tippaleivät Fazerilla myös laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k594003Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k222838Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2131944- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57925Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906