Hei kaikille!
Nimeni on SKN, olen pienvuokrapeltoläntin viljelijä Helsingistä!
Eikun Loimaalta. Jokerit on Helsingistä! Vielä tämän kauden... : ((((((((((
Olin eilen illalla Agronetissä. Mulla ei ole kavereita jotka kutsuisi mut kylään, mutta netissä on kivaa kuten nette: yli 23000 viestiä olen lähettänyt Agronettiin.
Olen ollut monasti bannissakin, ja olen ylpeä asiasta! On hienoa kun osaa käyttäytyä niin, että saa bannia! Saa huomiota, mitä en lapsena saanut.
Nyt kymppitonnin autolla katsomaan oraspeltoja...viime yönä tuli aika paljon vettä.
Hei taas!
P.S. Mä en ymmärrä miksi, mutta mulla tulee aina jotenkin kotoisa ja lämmin olo kun katson "Toisenlaisia Frendejä"
On kuin peiliin katsoisi.
SKN- lauantai-aamun huomenta!
13
166
Vastaukset
- hörhö parka
Kerkesit jo aamulla kirjoitella Joukahaisenakin säälinpyyntöjä
Agroon.
Vastaappa siihen Puomi 24 nimmarilla ja taas saat tyypillisen
Agrotason keskustelun aikaan.
Jouni, otappa sitten taas lääkkeesi.- SKN
SKN tässsä, savikokkare persreiän paikalle kasvanut Loimaan Juntti. Puksuttaa palstalle kymppitonnin autolla, uuni savuten klapin tuhkaa. Oraspeltoa nivusissa, serkkulikka kiinni makkarassa, Agronetti mielessä.
23 000 viestiä Agronettiin omalla nimimerkillä. Tuhat yksityisviestiä. Muut käyttämäni nimimerkit päälle. Mitähän silläkin aikaa kun noita kirjoittelin, olis voinut tehdä.
Vaikka vuokrata lisää peltoa tukien toivossa.
tai opetella hitsaamaan.
iso pää-vähän voimaa. Kotipaikka Loimaa.
Heippa! - amfetamiinin voima
SKN kirjoitti:
SKN tässsä, savikokkare persreiän paikalle kasvanut Loimaan Juntti. Puksuttaa palstalle kymppitonnin autolla, uuni savuten klapin tuhkaa. Oraspeltoa nivusissa, serkkulikka kiinni makkarassa, Agronetti mielessä.
23 000 viestiä Agronettiin omalla nimimerkillä. Tuhat yksityisviestiä. Muut käyttämäni nimimerkit päälle. Mitähän silläkin aikaa kun noita kirjoittelin, olis voinut tehdä.
Vaikka vuokrata lisää peltoa tukien toivossa.
tai opetella hitsaamaan.
iso pää-vähän voimaa. Kotipaikka Loimaa.
Heippa!Meinaakohan SKN jaksaa lopunkin päivää ja yön vielä
tuota yksinkeskustelua Agronetissa noilla usealla nimmarillaan ?
- qqqqqqqq11
Ihan uteliaísuudesta, kuka se Sknöö oikeasti on?
- SKN
Olen Agronettiin yli 23 000 viestiä kirjoittanut nettiaddikti.
Yritän viritellä sinne keskustelua halvemmista torjunta-aineista. joku saattaa luulla, että niiden hinnalla on mulle jotain merkitystä - ikäänkuin mulla olisi paljonkin viljeltävää. Mulle on tosiasiassa ihan sama mitä ne maksaa, pienviljelijä kun olen niin menekkikin on pientä. - syväkurkku
Jounistahan tuossa joku kirjoitti. Joten mietippä sitä.
- uskovien apu
syväkurkku kirjoitti:
Jounistahan tuossa joku kirjoitti. Joten mietippä sitä.
Sama Jouni ennen potkujaan oli esittelemässä messuilla
edustamiaan tuotteita ja lähes samanlaista ulostusta
ja meuhkaamista se työnteko oli.
- qqqqqqqq11
Lähinnä mietityttää se, että kyseinen nimimerkki saa vapaasti hääriä siellä Agronetissä.
Yleensä kai kuitenkin ylläpito siivoaa liian räikeät tapaukset pois mutta tällä herralla ( tai mikä lie) näyttäisi olevan erityisasema.- hajujälki jää
Eritysasema näkyy siinä että häirikkö saa valvojalta tiedon
hänestä huomauttaneesta henkilöstä ja hän on myös
saanut valvojalta nimimerkkien taustatiedot.
- qqqqqqqq11
Tätä taustaa vasten olisikin mielenkiintoista tietää henkilöllisyyksiä.
Sinänsä se ei juuri kiinnosta, onko jonkun nettihörhön oikea nimi Jouni vai Pekka vai vaikkapa igor.- QWERTYUIO1234
Sen kossin nimi alkaa Hoolla, ai mistä tierän? No pikkulinnut laulo ;)
- suolikansa tietää
QWERTYUIO1234 kirjoitti:
Sen kossin nimi alkaa Hoolla, ai mistä tierän? No pikkulinnut laulo ;)
se agronetin webbari on jounin lähisukulainen. siksi jouni saa meuhkata rauhassa ja kirjoitella noita ulostejuttujaan sekä ihannoida huumeita.
- ana1111
Nyt oli kuulemma sukulaiswebbari taas poistellut. Ei ihan tasapuolista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1092114- 571261
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861023- 94979
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962