Mulla on "30 jahre aktion sorgenkind" ja "Abschied von den vierstelligen". Onko niillä arvoa? Kummassakin kirjassa on toistakymmentä merkkiä erittäin kaunein leimoin.
Saksan postin julkaisemista kirjoista olisin kysynyt.
harrastekeräilijä
3
132
Vastaukset
- ovaali.
Ensimmäistä kirjaa on tarjolla 5 eurosta ylöspäin ja toinen on aavistuksen kalliimpi joten ei niillä paljoa arvoa ole.
- niitä riittää
Mullakin on vastaavia opuksia "Bauernhäuser in Deutschland", "Bilder aus Deutschland" ja "Deutsche Nalerei des 20. jahrhunderts" Painiiko ne samassa sarjassa? Merkeissä ainakin on hienot leimat kuin laserprintterin jälkeä.
- ovaali.
"Bauernhäuser in Deutschland" 46 senttiä oli halvin tarjous
"Bilder aus Deutschland" pari euroa
"Deutsche Nalerei des 20. jahrhunderts" mennyt kaupaksi eurolla
Nämä hinnat on kaikki siis Saksan maalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741