Aamulehti
Perjantai-iltapäivänä sattui ikävä tapaus Tampereen keskustassa. Jalankulkija lähti ylittämään tietä Rautatienkadun ja Erkkilänkadun kulmassa noin kello 16 aikaan.
Hänen kävellessään suojatiellä henkilöauto ajoi päälle.
Jalankulkijalle tuli luunmurtuma ja pieniä vammoja.
Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194882173856/artikkeli/ajoi suojatiella jalankulkijan paalle tallainenko on tampereen liikennekulttuuri .html
Aamulehdessä on vastaus osio mutta ei lähetys mahdollisuutta.
Vastasin:
Median mustamaalausta. Tampereen Hervannassa on todella kohteliaat ja huomaavaiset autolijat. Ei ole edes etujalka ajotiellä, olen vain pysähtynyt kadun reunaan odottamaan vuoroani, niin autolijat pysähtyy ja odottaa kävelijän menevän ensin. Olen asunut Hervannassa 1980 vuodesta lähtien ja täällä on todella kohtelijaat ja huomaavaiset autoilijat. EN ole nuori enkä nätti, joten kyse on kävelijästä kadulla. KIITOS HERVANNAN AUTOILIJAT.
Kiitos Hervantalaiset
3
121
Vastaukset
- Kerran Hervanassa
Muutama vuosi sitten pyöräilin Hervannassa ja epähuomiossa lähdin yrittään tietä ni empä huomannu katsoa oikelle ni mopoauto pysähtyi-elikä vaikka itse tein virheen ni toinen huomas.
- Apua: Hervanta!!!!
Ehkä hervantalaiset vaan on niin syrjäytyneitä että niiden on pakko noudattaa liikennesääntöjä. eivät raukat tiedä ettei ole tapana ainakaan tampereella...
- lukkotkiinnikunnolla
Minua pyydettiin kirjoitamaan tänne myös:
Ei todella tarvitse kauaa odotaa rotvallin reunalla, kun autot pysähtyvät ja antavat tilaa kävelijälle. Duon edusta on malli esimerkki liikenteesä joka toimii.
Vain pyöräilijät törtöilee, pyörät parkeerataan poikittain parkkitilaan.
Varokaa kevättä, jokainen iri oleva pyörä lähtee. Lukitkaa kettinkilukolla johonkin kiinteään, paikkoja on Duon molemmin puolin ja kirjaston edessä.
Pyörä saatetaan nopeastikin siirtää, sekä hakea myöhemmin autolla. Älä anna pyörääsi varkaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593