Parittomat sarjassa esiintynyt Riitta Virkkunen on kuollut 37-vuotiaana. Hän oli ihan minun suosikkisinkkuni. Mikä lie naisen tappoi? :(
http://www.hs.fi/muistot/a1305794538081
Parittomat-sarjan Riitta kuollut 37v
15
2065
Vastaukset
- Tarvikekeskus
Katse kiinnittyy erityisesti tekstin loppuun. "Vaati itseltään ja elämältään paljon"..."toinen minä ollut äärimmäisen herkkä ja haavoittuvainen".
Olisko tässä selitystä yllättävälle kuolemalle....?- g4g34g34
On, samaan kiinnitin huomiota.
- Jossun turinaa
Että kuka? Ihan oikeasti kuulin tästäkin henkilöstä tasan ensimmäisen kerran. Nykyisin ei taida paljoa vaatia, että on julkkis.
No R.I.P kuitenkin, vaikka en tietänytkään. - Katsojasinkku
Voi,miten surullista! En seurannut yleensä sarjaa,mutta katsoin tuon osion,jossa Riitta kertoi haaveistaan.Kiinnitin hänen keijumaiseen olemukseensa huomioni.Taisi tämä maailma olla liian kova paikka !
- kun mikään ei riitä
Niin siinä käy, kun mikään ei kelpaa paitsi joku kuninkaallinen miljonaari ehkä!! Kovin on tuksumainen ajatusmaailma ollut!
- hyisinnuu
Inhottavaa kuolleen rienaamista. Häpeä!
- ölfksdöflksödf
IDIOOTTI!!!
Olet varmasti se rillpäinen, ylipainoinen ja sosiaalisesti rajoittunut peräkammarin luusemies jota naiset eivät edes vilkaise. Yököttävä kommentti. - hiki pinko
ölfksdöflksödf kirjoitti:
IDIOOTTI!!!
Olet varmasti se rillpäinen, ylipainoinen ja sosiaalisesti rajoittunut peräkammarin luusemies jota naiset eivät edes vilkaise. Yököttävä kommentti.So what? Mitä väliä sillä on, millainen kyseisen kommentin kirjoittanut on ulkonäöltään? Ei se muuta sitä tosiseikkaa, että sarjaa seuratessa kävi hyvin nopeasti selväksi millainen tuo nainen oli naisiaan ja mistä kana pissii. Nyt se on kuollut ja syy on helppo arvata.
Olen hämmentynyt. Julia Tukiaista on luvallista rienata mutta Riitan rienaus kiellettyä? Kuka tästä ottaisi selvän? - jotainrajaa
hiki pinko kirjoitti:
So what? Mitä väliä sillä on, millainen kyseisen kommentin kirjoittanut on ulkonäöltään? Ei se muuta sitä tosiseikkaa, että sarjaa seuratessa kävi hyvin nopeasti selväksi millainen tuo nainen oli naisiaan ja mistä kana pissii. Nyt se on kuollut ja syy on helppo arvata.
Olen hämmentynyt. Julia Tukiaista on luvallista rienata mutta Riitan rienaus kiellettyä? Kuka tästä ottaisi selvän?Mielestäni ketään kuollutta ei tule rienata. Ja elävienkin rienaus on mennyt överiksi netissä. Mutta Tukiaiset itse haki kyseenalaista julkisuutta. Virkkunen oli arvostettu ammattinainen.
- korjaus
jotainrajaa kirjoitti:
Mielestäni ketään kuollutta ei tule rienata. Ja elävienkin rienaus on mennyt överiksi netissä. Mutta Tukiaiset itse haki kyseenalaista julkisuutta. Virkkunen oli arvostettu ammattinainen.
Tuksuhan se vasta ammattinainen on - sanan varhaisimmin tunnetussa merkityksessä.
- 098jjlj
hiki pinko kirjoitti:
So what? Mitä väliä sillä on, millainen kyseisen kommentin kirjoittanut on ulkonäöltään? Ei se muuta sitä tosiseikkaa, että sarjaa seuratessa kävi hyvin nopeasti selväksi millainen tuo nainen oli naisiaan ja mistä kana pissii. Nyt se on kuollut ja syy on helppo arvata.
Olen hämmentynyt. Julia Tukiaista on luvallista rienata mutta Riitan rienaus kiellettyä? Kuka tästä ottaisi selvän?No minusta ei ole asiallista rienata ketään henkilöä anonyymina.
Minusta tuollaiset henkilöt ovat säälittäviä ja onnettomia.
- kattisen mummu
siis täh - onko Riitta Väisänen nyt kuollut vai ?
- tri.bipo
Oliskohan kaksisuuntainen vienyt naisen?
- kaikki me kuollaan
Kuollut jo vuonna 2013 joten ei kovinkaan tuore tapaus, mutta kaikesta huolimatta rauha hänen sielulleen.
- HALIOTSO
VOIMIA JA SIUNASTA OMAISILLE JA KAUHEESTI VOIMAHALEJA!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708