Tuntuu ettei elämälläni ole merkitystä.

Siltä tuntuu.

Elämäni tuntuu tyhjältä. Se tyhjyys alkoi kun aikoinaan muutin pois hänen läheltään. Tuntui siltä että joku on kuollut. En minä sitä paremmin osaa kuvailla. Yhden ihmisen elämä, minun elämä, on vähän kuin hukkaan heitetty. Minun pitäisi alkaa tekemään hyväntekeväisyystyötä tai jotain että kokisin olevani tarpeellinen.

13

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelija1

Mieti arvojasi uudelleen ja valitse ystäviä. Miten ois kristillisyys?

• L.P

Hirveasti moraalittomuutta, valheellisuutta ja tekopyhyyttä varsinkin lahkojen keskuudessa.

• Miten ois

jokin elukka mikä vaatis huolenpitoa?

• life in Christ

Jokainen ihminen on arvokas.
      Sellaisena kuin on.
      (Et uskoisi tätä elämäntapa juoposta, mutta tutkimattomat on Herran tiet)

Etsi elämällesi suunta, joka sinusta tuntuu oikealta.
      Siten saat aikanaan myös rauhan.

Lopulta elämä ei ole ihmisistä kiinni, vaan uskosta, toivosta ja rakkaudesta.
      Nuo 3 sanaa ovat vain liian syviä monien ihmisten ymmärtää.

• varajeesus

Minä aion olla Kalliossa ja Helsingin puistoissa kohtaamassa ihmisiä tänä kesänä. Tarjoan ihmiselle bissen ja kysyn kuulumiset, olen itse ollut ihan vastaikään samassa tilanteessa. Nyt elämäni on kuitenkin kohdillaan ja tahdon ennen kaikkea kertoa, ettei parempi elämä todellakaan vaadi mitään Jeesusta. Mun luokse saa tulla puhumaan vaikeistakin asioista, joihin Jeesus ei vastaa kuin jonkun muun kautta.

Ainaki tiedät, kuka sua yrittää auttaa. Mut tunnistat kyltistäni, jossa sanotaan "minä autan, Jeesus ei".

• kesäinenseikkailu

Tuollainen voi olla joskus hauskaa kuten joidenkin isäntien kanssa saimme päähämme kesällä, oli aika aurinkoinen keli.. viinakaupan kautta sitten seikkailemaan kaupungille... päähänpisto tuli vain, aivan hauskakin reissu sinänsä tuollainen kesäinen seikkailu.

• alistettumasennuksee

Elämällä ei ole merkitystä, minä olen kyllä löytänyt merkitykseni, vaatii jotain vähän.
      Että elämälläsi ei ole merkitystä, aika hyvin joku on sitten alistanut sinut..

• muurahainenpistää

Jos ampiainenkin pistää päähän, siitä tulee päähänpisto!

Mutta niin me olimme jotain juttelemassa kaupungin jossain penkillä ja sitten huomasimme että janojuoma eli viina alkaa kohta loppumaan, pitää käydä ostamalla lisää... mutta tuollainen jalkailukin on hyvää, jos porukka on hyvää.

• enkannatakraanakaste

Mutta niin elämäsi merkitystä et kovin helposti jostain uskonnostakaan löydä, et ainakaan kraanavesikasteen avullakaan, aivan muualta se on kyllä löydettävä.

• itsestäsilöydät

Mutta tiedän mistä sellaisen löydät, et tosiaan uskonnoista etkä näistä feng-shui, mitä ovatkaan, sieltä löydät sen kun pohdiskelet omaa itseäsi rehellisesti että mitä haluaisit?

• mietintoistenjuttuja

Nyt tuli hyvä kappalekin mieleen tuollaiseen mietintään: pet shop boys - its a sin, eli kun ajattelet elämääsi taaksepäin että mitä on tullut tehtyä, voi avautua ajatelmia sitten tulevaisuuteenkin, kun itseään pohdiskelee, että...

• luota itseesi

Kunhan pääset jaloillesi, huomaat miten mukavaa on asua yksin ja olla riippumaton toisesta ihmisestä!

• Iloa elämään

Tee ihmessä tai aloita sukulaisista auttamalla heitä. Jos on paljon ongelmissa olevia sukulaisia, niin heitähän voi auttaa esim. tekee selkähieronnan yhdelle tai on lastenhoitaja toiselle. Tietysti ei voi auttaa niin paljon, että omat energiat valuvat kokonaan pois. Jos kokee itsensä tärkeäksi vain toisen ihmisen kautta, niin se voi olla läheisriippuvuutta. Alkoholistiperheiden tai muiden toimimattomien perheiden lapset sairastuvat läheisriippuvuuteen, että he eivät koe itseään tärkeäksi omana itsenään vaan aina on joku "möykky", ongelma, jonka sisällä he pyörivät ja he näkevät itsensä toisten ihmisten kautta ja ovat muutenkin kadoksissa oman itsensä suhteen. Täytyisi löytää oma ilo elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe