Tulinpa rentoutumaan tänne palstalle raittiina mutta mitä ihmettä?
Eipä tässä muuta kuin laittakaa joku valvomaan tänne.
9.3-14 Sunnuntai
14
170
Vastaukset
- heikko esitys
Lähetät konsonanttiviestit itse. Tilanne korjaantuu, kun valvot itseäsi ja sensuroit omat spämmisi.
Voi tissu kun sinä olet niin ennalta-arvattava.Voi voi kun minä olen ainoa täällä joka yrittää valvoa myös sivarina.
En tiedä konson motiiveja mutta poistatan niitä.- huvinsa kullakin
extissu5 kirjoitti:
Voi voi kun minä olen ainoa täällä joka yrittää valvoa myös sivarina.
En tiedä konson motiiveja mutta poistatan niitä.Kirjoitat konsonanttiviestit ja sitten poistattavat ne, heh. Eikö olisi helpompaa vain jättää ne kirjoittamatta? Noh, kolmella koneella tuo toki onnistuu.
- olsiakm
Se minua tissu ihmetyttää, että tulet tälle palstalle "raittiina" rentoutumaan. (=poistattamaan viestejä). Mikset mene jollekin sellaiselle palstalle, jonne raittiit kokoontuvat? Ylipäänsä mua on viime vuosien aikana tällä palstalla ihmetyttänyt se, että palstan aiheesta huolimatta tänne änkeävät jatkuvasti raittiit tai raitistuneet. Jos minä olisin sellainen, en todellakaan tälle palstalle tulisi.
Toisaalta sinunkin raittiutesi kanssa on niin ja näin, kun korkki narahtaa niin kirjoitat tänne pitkin yötä sekoja viestejä, joita sitten korvat punaisina poistattelet selvittyäsi.- teetypy
"olsiakm"mitäpä jos lukisit oman tekstisi uudelleen ja poistattaisit sen ihan itse.et tiedä mitä kaikkea alkoholismi pitää sisällään ja miksi raittiit ja raitistuneet haluavat käydä palstalla eli kannattaisi jättää mutu-jutut tekemättä..Vettuilet vielä jos/kun korkki narahtaa.oletko kuullut niistä kuuluisista luurangoista?mahtuuko sun kaappi edes kiinni?eikä ole munaa samaa nikkiä käyttää kun pitää olla niin pirun salainen alkoholisti?mitä muuten itse teet tällä palstalla?mene kaappiisi juomaan jos mahdut.hyvää maanantai iltaa sulle.
- eiolenikkiä
teetypy kirjoitti:
"olsiakm"mitäpä jos lukisit oman tekstisi uudelleen ja poistattaisit sen ihan itse.et tiedä mitä kaikkea alkoholismi pitää sisällään ja miksi raittiit ja raitistuneet haluavat käydä palstalla eli kannattaisi jättää mutu-jutut tekemättä..Vettuilet vielä jos/kun korkki narahtaa.oletko kuullut niistä kuuluisista luurangoista?mahtuuko sun kaappi edes kiinni?eikä ole munaa samaa nikkiä käyttää kun pitää olla niin pirun salainen alkoholisti?mitä muuten itse teet tällä palstalla?mene kaappiisi juomaan jos mahdut.hyvää maanantai iltaa sulle.
Tässä meillä varsinainen asiantuntija, hohhoijaa. Mikä sinä olet sanomaan, kuka täällä saa kirjoittaa ja mitä? Aiotko hakea itsesi luotsiksi? Ja mikset itse rekisteröi nikkiäsi, ei taida olla munaa siihen mutta sitten vingut täällä kun muut käyttävät sitä. Mene itse kaappiisi juoman tai imemään munaa.
- teetypy
teetypy kirjoitti:
"eiolenikkiä"jos mulle vastasit niin kyllä palstan kerma tietää kuka olen.no kerrataan vielä..olin raitis-stina,feikin feikkikö ja viimeiseksi olin evamaria70.nyt käytän samaa teetypy nikkiä enkä sitä aio vaihtaa.lisäksi mun kirjoitustapani on parempi porukka tunnistanut väärinkirjoituksista ja pienistä alkukirjaimista.tässä tämä suuri mysteeri koko palstalle tiedoksi että kyllä mut tunnistaa jos niin pirusti kiinnostaa..ja feikata saa niin paljon kuin kykyä riittää.ainiin juu raittiina tietty : ).ei mulla ole juomista mitään vastaan mutta jos sen kovin kehuttu laatu on tätä tasoa mitä palstalla enimmäkseen näkee niin todellakin kyseenalaistan asian.hyvää tiistaita mukaville,sille pienen pienelle porukalle!
- kilikilipää
teetypy kirjoitti:
"eiolenikkiä"jos mulle vastasit niin kyllä palstan kerma tietää kuka olen.no kerrataan vielä..olin raitis-stina,feikin feikkikö ja viimeiseksi olin evamaria70.nyt käytän samaa teetypy nikkiä enkä sitä aio vaihtaa.lisäksi mun kirjoitustapani on parempi porukka tunnistanut väärinkirjoituksista ja pienistä alkukirjaimista.tässä tämä suuri mysteeri koko palstalle tiedoksi että kyllä mut tunnistaa jos niin pirusti kiinnostaa..ja feikata saa niin paljon kuin kykyä riittää.ainiin juu raittiina tietty : ).ei mulla ole juomista mitään vastaan mutta jos sen kovin kehuttu laatu on tätä tasoa mitä palstalla enimmäkseen näkee niin todellakin kyseenalaistan asian.hyvää tiistaita mukaville,sille pienen pienelle porukalle!
Unohdit mainita että päänikkisi on ex-tissu5.
- Vanha psykiatri
Hmm.
Aurinkoinen kevätpäivä ja tuhnualkaa "rentoutumaan" häiriköimällä keskustelupalstaa. Hulluilla halvat huvit. - hah hah..
Tissulla on varsin erikoinen keino rentoutua. Tulemalla suoli24 pulipalstalle lukemaan ulostejuttuja sekä opetelemaan aakkosia :D
Kaikki tietää, että hän on myös näiden häirikköviestien takana. - juoppokundi
Homostelu ym. riettaus tuntuu olevan pojilla päällimmäisenä mielessä, vaikka tämän pitäisi olla juopottelu palsta. Yrittäkääs nyt pitää mielessä, että homostelu on vain kehitysvaihe nuoren miehen elämässä, josta voi parantua. Kuka tahansa pystyy olemaan normaali hetero, kun vain keskittyy tarpeeksi.
Lisäksi vaadin, että kaikki AA-hörhöt ja raitistuneet ULOS PALSTALTA! - loppu on pian
saatana on paljastettu
- 16+4
up.
- sisätauti lääkäri
Näistä videoista päätellen palstalla riehuja on teini tai Tissu on vajonnut erittäin alas.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228