Mielenkiintoista etten enää pääse lukemaan mitään viestejä suomi24 sivustoilla vaikka näen hyvinkin uudet ja vanhat keskusteluaiheet.
Olisikohan syynä että kaksikielisenä olen ja olen ollut kriittinen RKPn kielipolitiikkaan mielestäni asiallisesti....
Serveriä ei löydy
8
73
Vastaukset
Joo olet joutunut kielisoturisympatioittesi vuoksi RKP'n & co salaliiton uhriksi.
Isoveli valvoo!- eiksJeh?
Onneksi tuolla aloittaja-ressukalla ei ole syytä huoleen; nyt vaan hakemaan itä-naapurin kansalaisuutta niin kyllä iivanat suojelee. :)
- Niin!
Olen myös huomannut kaikenlaisa häriöitä foorumilla ja VARSINKIN RKP-palstalla.
Välilä ilmoitetaan bannista. Välillä VAIN RKP-palsta temppuilee, vaikka olisi hiljaistakin. Välillä avausten lukeminen onnistuu, mutta ei kommentointi. jne.
Kyse on RKP:n nettikomppanian ja sen bulvaanien hakkeroinnista. Sitä on tapahtunut jo kauan. Kielipolitiikka-palstan sulkemisesta saakka.
Nettisvekojen mukanokkelat heitot tinahatuista ja salaliittoteoria-kompleksista kuuluvat asiaan.
Osa nettisvekoista tietää asian ja osa ei tiedä tai ole tietävinään. - vbnm fhfj
Tällä palstalla läy useinkin niin ettei kommentoimaan pysty, se vaan on estetty jotenkin. Samoin on peukutukset ilmeisesti kielletty koska ne katoavat jopa vanhoista viestetistä, joita kukaan ei availe. Näinköhän kuitenkin jokin taho aina välillä selaillee serverin taholta viestien sisältöä ja siitä johtuisi katkos?
- reptiiili!
haha galna konspirationsfjollor... låter som ni skulle gilla www.infowars.com, om ni skulle läsa där lite så får ni er dagliga konspiration.
- Haloo!
Ei onnistu nuo mukahauskat dissausyritykset. Nimittäin svekohakereista on selviä todisteita. Kolme svekohakkeria joutui taannoin OIKEUTEENKIN, mutta heidät vapautettiin "näytön puutteellisuuden" takia.
Svekotahot käyttävät yleensä suomalaisbulvaaneja hakkerointiin. MM. kieliaktiivien henkilötietoja on kalasteltu säännöllisesti laittomin keinoin.
Surusvekot ottavat kielikiistan niin tosissaan, että olisi päinvastoin ihmeellistä, jos hakkerointia EI käytettäisi.
Vain todella naiivi tyyppi tai epoärehellinen sveko ajattelee muuta.
- cvbncvbnm
Napauta uuden tai vanhan keskustelu sivun yläreunassa olevaa
Suomen ruotsalainen kansanpuolue - otsikkoa
Mulla oli samanlainen banni ja näin pääsin rkp sivulle kirjoittamaan.- Niin?
Useimmiten täytyy sammuttaa kone ja käynnistää uudstaan ennekuin banni poistuu.
Sekin todista kyseen olevan haittaohjelman. OIKEA banni ei poistuisi reboottauksen jälkeen.
Myös operaattorini on vahvistanut, että minulla ei ole bannia tälle foorumille tai mihinkään muuallekaan. KUITENKIN banni-ilmoituksessa väitetään,. että kyse olisi operaattorin bannista?
Huomaatteko, että yksikään nettisveko ei ole valittanut banneista! Kyse on siis svekohakkeroinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583