jotain vikaa teissä on. Iso vika.
Ikävöiville sinkuille
46
134
Vastaukset
- ....................
Mitä sää täällä teet?
Käännytät uskontoon tai moralisoit vai mitä. HÄH? TÄH? - Positiivinen*
Ja tuollasta negatiivista hapatusta ei viitsi kukaan lukea.
- varattu hetken vielä
Enpä usko, että heissä on muuta "vikaa" kuin, että he ovat vain ihmisiä.
- Roooooosa
Joo oon seurannut tässä parisuhteessa olevia kavereita ja sen perusteella löydän itsestäni seuraavat viat:
- olen uskollinen
- en nalkuta viikosta toiseen
- en yri saamaan kumppania tossun alle
- arvostan suhteessa toista
- en odota toisen maksavan ihan kaikkea
- annan toisen mennä kavereidenkin kanssa
- en saa pahoja moodsvingejä joka viikko
- en haaveile muista
- en vittuile
- olen melko kiltti
- jne.- katkera
ja kateellinen.
- Paljon asiaa
Paitsi mistä keksit kaikki nuo.
- Roooooosa
katkera kirjoitti:
ja kateellinen.
Niin totta! vielä nämä:
- en ole katkera
- en ole kateellinen
- olen onnellinen toisten onnesta
- aloittajalta
olen ollut parisuhteissa sitten neljätoista vuotiaasta lähtien. En koskaan yksin ja nyt ikää on.... koskaan en ole ollut yksin. Olen ollut rakastettu ja rakastava. Ehkä ette osaa rakastaa?
- juu ja mä
15-v asti.olen valinnut sinkkuilun omasta tahdosta.osaan varmasti rakastaa,niinkuin muutkin sinkut! aloitus oli naurettava..
- mitä sä ap.
Täällä palstalla teet? Haaaveilet tietenkin tyypistä jota itse rakastat, mutta se ei rakasta sua, sua voidaan "rakastaa" mutta eikö sen pitäisi olla niinkuin molemminpuolista.?
Mä ainakin olen mielummin yksin kuin suhteessa sen takia että en joudu olemaan yksin ;).
Mikä idea olla jonkun kanssa jota kohtaan ei tunne jotain suurempaa, sit palstalla käy ikävöimässä sitä jota kohtaan tunteen? - si(n)kku
Minäkin olen seurustellut 12-vuotiaasta lähtien aina. Nyt puoli vuotta sinkkuna, koska haluan kerrankin rakastaa oikeasti. Jos en saa häntä, jota kohtaan tunnen suuria tunteita, jatkan elämääni sinkkuna niin kauan että löydän jonkun joka herättää samanlaisia tunteita. Vähempään en enää tyydy.
- minuahelpporakastaa
juu ja mä kirjoitti:
15-v asti.olen valinnut sinkkuilun omasta tahdosta.osaan varmasti rakastaa,niinkuin muutkin sinkut! aloitus oli naurettava..
sinkkuus ei ole valinta, vaan epäonnistuminen. Ketä ikävöit? Itseäsi?
- Positiivinen*
Ööö...saanen kysyä, mitä teet tällä palstalla?
Toiseksi, en oikein täysin usko sun juttujasi. - voi olla valinta,
minuahelpporakastaa kirjoitti:
sinkkuus ei ole valinta, vaan epäonnistuminen. Ketä ikävöit? Itseäsi?
niinkuin minulla oli!
- kurrnauskis
mitä sä ap. kirjoitti:
Täällä palstalla teet? Haaaveilet tietenkin tyypistä jota itse rakastat, mutta se ei rakasta sua, sua voidaan "rakastaa" mutta eikö sen pitäisi olla niinkuin molemminpuolista.?
Mä ainakin olen mielummin yksin kuin suhteessa sen takia että en joudu olemaan yksin ;).
Mikä idea olla jonkun kanssa jota kohtaan ei tunne jotain suurempaa, sit palstalla käy ikävöimässä sitä jota kohtaan tunteen?miksikö palstalla? Ikävöin ja ....Odottelen miestäni kotiin.
- teennäinenpositiivin
Positiivinen* kirjoitti:
Ööö...saanen kysyä, mitä teet tällä palstalla?
Toiseksi, en oikein täysin usko sun juttujasi.mita mun juttuja?
- varattu vielä hetken
Mutta tiedäthän, että asia ei ole välttämättä noin. Jidenkin kohdalla voi olla, mutta mitään ei voi yleistää. terv, parisuhteessa saman kanssa 20v, 17v asti.
- tulee tulee
voi olla valinta, kirjoitti:
niinkuin minulla oli!
eli et tykkää seksistä ja orgasmeista? JA toisen ihmisen läheisyydestä? JA toiselle hyvän tekemisestä, enkä tarkoita tällä pelkkääs seksiä. Et pidä lapsista. Et pidä ihmisistä. Itsekästä.
- Yeah right!
kurrnauskis kirjoitti:
miksikö palstalla? Ikävöin ja ....Odottelen miestäni kotiin.
Muista poistaa sivuhistoria ;)
- että joskus vieraile
Yeah right! kirjoitti:
Muista poistaa sivuhistoria ;)
miksi? Mieheni tietää.
- niin tätä
varattu vielä hetken kirjoitti:
Mutta tiedäthän, että asia ei ole välttämättä noin. Jidenkin kohdalla voi olla, mutta mitään ei voi yleistää. terv, parisuhteessa saman kanssa 20v, 17v asti.
eroavat naiset on säälittäviä. Kertoo, ettette ole vahvoja naisia. Oikeasti vahva nainen onnistuu parisuhteessa ja eroavat ovat kaikki pikkunipoja.
- ertyrygdf
niin tätä kirjoitti:
eroavat naiset on säälittäviä. Kertoo, ettette ole vahvoja naisia. Oikeasti vahva nainen onnistuu parisuhteessa ja eroavat ovat kaikki pikkunipoja.
suhteissa on 2 ihmistä, et mitenkään voi sälyttää vain toisen vastuulle koko suhdetta
- paljastui pahanen
tulee tulee kirjoitti:
eli et tykkää seksistä ja orgasmeista? JA toisen ihmisen läheisyydestä? JA toiselle hyvän tekemisestä, enkä tarkoita tällä pelkkääs seksiä. Et pidä lapsista. Et pidä ihmisistä. Itsekästä.
eli tu miinus kertoo, ettei joku pidä seksistä.
- niin saa luulla
ertyrygdf kirjoitti:
suhteissa on 2 ihmistä, et mitenkään voi sälyttää vain toisen vastuulle koko suhdetta
kolahti. Epäonnistuminen on ikävä ja kyllä se niin on. Nainen tekee miehen. Nainen on miestä varten. Naisen tehtävä on olla perheen pää ja onnistua siinä.
- dfgetry
niin saa luulla kirjoitti:
kolahti. Epäonnistuminen on ikävä ja kyllä se niin on. Nainen tekee miehen. Nainen on miestä varten. Naisen tehtävä on olla perheen pää ja onnistua siinä.
Hoohhoijaa. :D
- surulliset suhteet
niin saa luulla kirjoitti:
Kyllä niitä epäonnistuneita perheiden päitä löytyy myös, sikäli kuin onnistumisen mittarina on onnellisuus. Suhde voi olla onneton ja epäonnistunut, vaikka jatkuisi hampaat irvessä hautaan asti.
- Loppu slut (ap.)
että joskus vieraile kirjoitti:
miksi? Mieheni tietää.
Ja kun mieheni tulee kotiin, hän pukee päähänsä naamarin, tämä naamari on ihastukseni kasvoista tulostettu. Lisäksi hän laittaa 11cm mahtimunaansa 9cm jatkopalan että saan orkut.
- se on niin nannaa
paljastui pahanen kirjoitti:
eli tu miinus kertoo, ettei joku pidä seksistä.
kaksi sinkkua ei pidä seksistä.
- aloittajalta
Loppu slut (ap.) kirjoitti:
Ja kun mieheni tulee kotiin, hän pukee päähänsä naamarin, tämä naamari on ihastukseni kasvoista tulostettu. Lisäksi hän laittaa 11cm mahtimunaansa 9cm jatkopalan että saan orkut.
ei mene noin. Katkera ja kuiva saa kuvitella mitä haluaa.
- kiva aloittaja
surulliset suhteet kirjoitti:
Kyllä niitä epäonnistuneita perheiden päitä löytyy myös, sikäli kuin onnistumisen mittarina on onnellisuus. Suhde voi olla onneton ja epäonnistunut, vaikka jatkuisi hampaat irvessä hautaan asti.
niin ja niistä onnellisista suhteista vaan ollaan niin lyn kateellisia. Jotkut vain onnistuu ja sekös suututtaa.
- Loppu slut (ap.)
aloittajalta kirjoitti:
ei mene noin. Katkera ja kuiva saa kuvitella mitä haluaa.
Miksi esiinnyt aloittajana? Minä olen aloittaja.
- aloittajalta
Miksi esiinnyt aloittajana? Minä olen aloittaja.
itse tiedän.
- Monta näkökulmaa
Ei kuulosta kyllä ihan terveen aikuisen ihmisen ajatuksilta ja lisäksi tulee mieleen läheisriippuvuus,ei osata olla yksin. Odotas kun elämässä voikin jonainpäivänä tulla eteen tahtomattasi jostain syystä juuri tuo yksinäisyys eikä kukaan olekaan enää lähelläsi, tapahtuukin jotakin radikaalia niin siinä sitä sitten on sopeutumista ja ajattelemista.
- loppu slut
laittaako terve aikuinen itselleen plussan luettuaan sen ensin uudelleen kirjoitettuaan sen? Itse asiassa en ole läheisriippuvainen vaan hyvin onnellinen ja kuolema meidät erottaa. Kohtaamisemme oli tarkoitettu. Selitä mitä haluat omassa pienessä yksinäisyydessäsi. Kaikki, jotka puolustelee sinkkuutta, kertoo ihmisestä liikaa. Olen joka paikassa se joka kertoo totuuden. Minua ei tarvitse sietää, se joka sietää ja toteaa minun olevan oikeassa saa hyvät eturivin paikat.
- teghdfg
loppu slut kirjoitti:
laittaako terve aikuinen itselleen plussan luettuaan sen ensin uudelleen kirjoitettuaan sen? Itse asiassa en ole läheisriippuvainen vaan hyvin onnellinen ja kuolema meidät erottaa. Kohtaamisemme oli tarkoitettu. Selitä mitä haluat omassa pienessä yksinäisyydessäsi. Kaikki, jotka puolustelee sinkkuutta, kertoo ihmisestä liikaa. Olen joka paikassa se joka kertoo totuuden. Minua ei tarvitse sietää, se joka sietää ja toteaa minun olevan oikeassa saa hyvät eturivin paikat.
Kuvitteleeko terve aikuinen ihminen että muut laittelee plussia omille kirjoituksilleen täällä?
Minä laitoin plussan, ei tuon toisen kommentin kirjoittaja.
Itse asiassa joku on voinut miinustaakin välillä ja joku toinen taas plussata, mistä sitä tietää. - tsiisus sentään
teghdfg kirjoitti:
Kuvitteleeko terve aikuinen ihminen että muut laittelee plussia omille kirjoituksilleen täällä?
Minä laitoin plussan, ei tuon toisen kommentin kirjoittaja.
Itse asiassa joku on voinut miinustaakin välillä ja joku toinen taas plussata, mistä sitä tietää.jäi kiinni. Aika pohjalla olet.
- Yksinäinen tai ei
loppu slut kirjoitti:
No mene sinne miehesi kainaloon että toi sun harhaisuutesikin täällä loppuisi ja kyllä karma opettaa ja ojentaa suakin vielä tulevaisuudessa toivonmukaan.
- Loppu slut (ap.)
loppu slut kirjoitti:
Sä varastit mun nimimerkinkin!
- umpikuja, käänny
tsiisus sentään kirjoitti:
jäi kiinni. Aika pohjalla olet.
Ei herranjesta mitä selittelyä ja itsepetosta sullakin, toteaa taas uusi lukija ulkopuolelta.
Ihmiset, jotka luulevat kertovansa totuuden joka paikassa ja olevansa suuria ajattelijoita ja filosofeja "minä itte" -perusteella, ikiomien kehäpäätelmiensä kanssa... heh. - aloittajalta
umpikuja, käänny kirjoitti:
Ei herranjesta mitä selittelyä ja itsepetosta sullakin, toteaa taas uusi lukija ulkopuolelta.
Ihmiset, jotka luulevat kertovansa totuuden joka paikassa ja olevansa suuria ajattelijoita ja filosofeja "minä itte" -perusteella, ikiomien kehäpäätelmiensä kanssa... heh.kuiva ja katkera tämäkin.
- puuttuu virta teistä
Yksinäinen tai ei kirjoitti:
No mene sinne miehesi kainaloon että toi sun harhaisuutesikin täällä loppuisi ja kyllä karma opettaa ja ojentaa suakin vielä tulevaisuudessa toivonmukaan.
mitä pahaa on todeta totuus? Mulla on erittäin hyvät välit korkeimpiin elimiin.
- paskaapaketissa
Sä varastit mun nimimerkinkin!
et ole aloittaja.
- onko väärin
Entä jos ei ole sinkku, ja silti ikävöi ?
- aloittajalta
salaa saa, kunhan ei anna sen vaikuttaa liikaa elämään. Henkinen pettäminen, ei se vakavaa ole. Se on vain fantasiaa.
- Avartakaa mielenne
aloittajalta kirjoitti:
salaa saa, kunhan ei anna sen vaikuttaa liikaa elämään. Henkinen pettäminen, ei se vakavaa ole. Se on vain fantasiaa.
Voihan sitä ikävöidä vanhoja lapsuuden ystäviä,tai mitä vaan.
Nykyihmiset on niin kapeasti ajatelevia ettei ole kun yksi vaihtoehto,pippeliä ja pimpppiä vaan ja sinku sinkku sinkku sirkus.
Voihan eläkeläinenkin ikävöidä vanhaa ystävää,vuoisien takaa. - voitettu tämäkin
Avartakaa mielenne kirjoitti:
Voihan sitä ikävöidä vanhoja lapsuuden ystäviä,tai mitä vaan.
Nykyihmiset on niin kapeasti ajatelevia ettei ole kun yksi vaihtoehto,pippeliä ja pimpppiä vaan ja sinku sinkku sinkku sirkus.
Voihan eläkeläinenkin ikävöidä vanhaa ystävää,vuoisien takaa.6-0 voitin tämän väittämän, Teissä on paha vika: tyhjän selittely. Ei sitä kukaan jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078