Törkeä rattijuopumus

puliakka.

Miten pitkään menee verikokeissa ja tuomion saamisessa? Kärähdin tammikuussa ratissa, niin tutkija väitti, että menee maalis- huhtikuulle, että tulee verikokeiden tulokset?? Helewetin vaikeaa löytää siitä mun verestä alkomahoolia vai mikä on? Miten muilla? Eka kertalainen olen, niin siksi kyselen. Ihme touhua kun kestää.. :P

9

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikutiitu

Ja jos kyseessä on törkeä rattijuopumus, niin silloin tulee yleensä ehdollista vankeutta ja usein myös oheissakkoa. Esimerkiksi 2 promillen tapauksissa noin 60 päivää ehdollista.

• puliakka.

Ehdin innostua sairaassa mielessä vankilamuijista kun oon vähän pervo, kun tää enkeli sanoi että 4kk vankilaa siitä lähdetään. Mut tää on vitsiä. ;D

En suosittele viinaa kenellekään, mutta on se hyvää. Oon koukussa kun kala rapalan vieheessä. Lempiasia on juoda bisseä ja olla bisse. ;D

Mut joo.. Oon erittäin huolissani juomisestani ja haluan lopettaa sen. Viimeisin raitiskausi kestikin yli 6kk, eiköhän seuraava enemmän.

• Pullberg

Noin 25 vuotta sitten korttini otettiin pois ja sakkoa tuli 1000 markkaa 0.99 promillen rattijuopumuksesta.Humala tuntui vain lievältä laskuhumalalta.Sakko tuntui kipeästi kun säännöllisisä tuloja ei ollut.
      Millaiset sakot nykyään tulee?

• puliakka

4kk ehdollista ja jotain päiväsakkoja. En muista mitä se naikkonen mulle selitti.

Siellä se kortti sen perstaskussa ja pistooli vyöllä. Niin timmi muija, että tämmönen pehmoinen juoppoakka lentää lattialle kuin perunasäkki, jos meinaan korttia sieltä saada. Sekin nainen sai mut innostumaan, niin soitin sen työnumeron vastaajaan 20 kertaa umpihumalassa.

Lupaili soitella krp tuloksista tässä tai ensi kuussa. En tiedä tuleeko mun "kännimörinästä" seuraamuksia. Eiköhän tuomari lähettele kirjeitä.

Isken teltan metsän reunaan ja juon siellä rauhassa seuraavan kerran.

• Pro Tenu

Rattihommat ei kiirreellisiä. Siis oikeuksissa ruuhkaa ilman niitäkin. Läpihuutojuttu sinällään, mutta käsiteltävä nekin on.

Unohda toi virnuilu ensikertalaisuudesta. Anna olla samalla viimeinen kerta. Rattijuopot pilaa asiallisten ammattijuoppojen maineen. ite dokannut kymmeniä vuosia, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä kännissä rattiin. Kuten ei myöskään alkaa sirkkelöimään tai kaateleen moottorisahalla puita. Ja etenkin kankkusessa ajamista tulee välttää kaikin keinoin. Siihen moni on sortunut aamuisin. Selvä yö välissä, sitten vasta asiaa autoilemaan.

Se nyt vaan on niin. Jos juot, oma asiasi. Mutta juomisessakin on omat säännöstönsä. Jos vankiloissa lasketaan pedofiilit rikollisten alimpaan kastiin, juoppojen piirissä samaan kastiin lasketaan rattijuopot.

• puliakka.

No tyhmäähän se on pitää myötää. Kotona ei mun juomista katoata, niin join aluksi kaksi olutta. Sain asiointien jälkeen käydä tuopilla ennen kotiin lähtöä. Siellä joinkin kaksi. Sitten päätin hankkia alkosta 0.7 dry vodkan ja ajaa auton syrjäiselle parkkipaikalle, Aloin juomaan sitä vodkaa. Parkkipaikka oli yksityinen, niin musta tehtiin ilmoitus kytille. Puhalsin 1.8. Enempi olin hiprakassa auton ratissa, mutta tuon vodkan juomisen suhteen pimeni nupissa - siitä nuo promillet luultavammin on peräisin. Toivon, että jää alle promillen. Huono juttu tuo 0,5 promillen sääntö liikenteessä. Pitäisi olla nolla, niin ei tule taiteiltua.

En virnuile ensi kertailaisuudesta. Nyt on eläkeläisen bussikortti ja asun pääkaupungiseudulla. Jos nalkuttava akka alkaa vituttaa, niin eiku korkki auki ja kylille - aamulla sitten poliisien pahnoilta heräillään. Oon 32, niin oon tuurijuoppo ja yritän raitusta.

Nyt alan kesäksi olemaan melkeen bikinikunnossa kun oon kävelly joka paikkaan kilometritolkulla.

• puliakka.

Sanon nyt suoraan vaikka väritin tekstiä, niin oon aika kusessa tuon viinan kanssa. Huumoria löytyy vielä ja jatkan noiden viinapirujen hätistelyä. Tuppasivat autoon. Viina ei sovi minulle. Lupaan etten juo enää autossa vaan kun se parkissa tai sitten teltassa.

Onneksi ei kukaan kuollut tuolla reissussa. Minusta ei niin väliä, mutta lapsista ja muista ihmisistä.

• Alipukka

Pasilassa kokoontuu sunnuntaisin Setan AA. Kävin siellä muutama viikko sitten, kun takana oli viimeinen ryyppäyskertani. (Toivon mukaan!)
        Suosittelen sulle, Puliakka. Siellä on meikäläisiä ja siellä on kivaa.

• Tissu5

Haluan panna sinua puliakka.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11315
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3009
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      119
      2374
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2035
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      770
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe