tanaan tulee hjuva viihde leffa ja-ikäväkin toivottasti uniohtuu hetkeksi.
herkkujen osto
16
160
Vastaukset
- varusteetkuntoon
Joo tuo on hyvä, jotain karkkeja tai muuta napsittavaa kaupasta, samalla kun ulkoilet kaupasta mukaan jotain, varatoimenpide elokuvan varalle ;)
- olen menossa
minäkin herkkuja ostamaan, mutta luultavasti minun herkut on vain hedelmiä. Täytyy yrittää löytää jotain tavallisuudesta poikkeavia, niin ei pääse kyllästymään ja lipsumaan karkkilinjalle. Jätskiäkin voisi harkita..
- turtles...
hyvä elokuva menossa elokuvateatterissa ,sinne siis
- jootuoonhauskaa
Joo jäätelöäkin olisi hieman hankala varmaan ottaa evääksi taskuun elokuvateatteriin kun se sulaisi sitten mössöksi takin taskussa.
Täällä on mukava käydä teatterissa, voi jonkun karkkipussin tietysti viedä taskussaan, mutta onhan siellä myymälä mistä voi ostaa, mutta tuollainen on hyvä että on virallinen lipuntarkastaja siinä, hienosti pukeutunut vanha herra joku joka tarkistaa lipun kun menee teatteriin.
Jää sitten vielä toinenkin kappale poistettavaksi jos käy tauolla ulkona, jotta pääsee sisälle takaisin. - elokuvakirkko
Minä ajattelin että kävisin katsomassa tuon mikä viime keväällä tuli tuo uusi Star Trek -elokuva, puhuinkin veljelle siitä, olimme jossain reissulla, mutta sitten tulikin katsottua jo ennakolta ja veljellä oli 3D:näkin se sitten hänellä.
Jonkun Bond-elokuvan taisin viimeksi käydä teatterissa katsomassa.
Elokuvateattereiden hienot jutut ovat kuin kävisi kirkossa :)- kauan siitä
Leffateatterissa on se hyvä puoli että elokuvaan saa upota koko valkokankaan mitalta ja elokuvan äänet ihan eri luokkaa kuin kotona.
Se vähän häiritsee jos ympärillä paljon hälyääniä kun itse haluaisi keskittyä elokuvaan kuin pyhään toimitukseen. :)
Voi niitä ympäristön häiriötekijöitä sulkea poiskin, ei tarvitse antaa niiden häiritä. Pitäisi mennä testaamaan miten onnistuu nykyään. :D
Ainiin ja lopputekstit kuuluu istua ja katsoa myös ja niiden aikana voi rauhassa palautua maan pinnalle, mutta yleensä kaikki lähtee samantien kun kuvat loppuu. Joskus lopputeksteissä on jotain vitsejäkin välissä. - nyt taidat
kauan siitä kirjoitti:
Leffateatterissa on se hyvä puoli että elokuvaan saa upota koko valkokankaan mitalta ja elokuvan äänet ihan eri luokkaa kuin kotona.
Se vähän häiritsee jos ympärillä paljon hälyääniä kun itse haluaisi keskittyä elokuvaan kuin pyhään toimitukseen. :)
Voi niitä ympäristön häiriötekijöitä sulkea poiskin, ei tarvitse antaa niiden häiritä. Pitäisi mennä testaamaan miten onnistuu nykyään. :D
Ainiin ja lopputekstit kuuluu istua ja katsoa myös ja niiden aikana voi rauhassa palautua maan pinnalle, mutta yleensä kaikki lähtee samantien kun kuvat loppuu. Joskus lopputeksteissä on jotain vitsejäkin välissä.juksata. Miten siellä nimien seassa vitsejä olisi? :-)
- onhantuohauskaa
Joskus kauan aikaa sitten jonkun kaverin kanssa katsoimme tuon ensimmäisen Batman-elokuvan, kaverin kanssa vierekkäin istuimme teatterissa katsomassa, 1. batman missä on tuo naurava jokerin hampitkin :) Ennen batman 2. elokuvaa jossa oli michelle pfeiffer kissanaisena, tuo oli kakkonen, tuon ostin itselleni.
Jotain tulee katsottua, sellaisia mitkä ovat niin kiinnostavia, niin teatterissa sitten. - wise man
Slummien miljonääri Nelosella klo 21:00
- miinusta
ikivanha leffa
- Ap.
miinusta kirjoitti:
ikivanha leffa
Minä katson klo 21.00 sitä bätmäniä enkä mitään slummi- elokuvaa.
- elokuvathyväharraste
Jos olisi vaimo ja omia lapsia niin antaisin aika mielelläni kyllä rahaa leffalippuihin ja karkkeihin, mutta pitää todistaa että on tullut käytyä siellä elokuvissa oikeasti tuomalla kuitti teatterista, jotta ei ole vain hilluttu kaupungilla.
Toisaalta tuollainen tuo vapautta sinkkuelämä, mutta kallista se on verrattuna perheellisen elämään.. - peruspopcornitvain
Itse olen elokuvissa aika vaatimaton napsimisten suhteen, perinteinen pop-corn on paras mitä voi pureskella.
Mutta kerran kävimme katsomassa jonkun toisen kaverin kanssa, ensin kaljalla ravintolassa, ja sitten tämä joku 2-naamainen k-18 juttu, tulikin jokunen aika sitten telkkarista tämä joku taikuri-voodoo-mies, oli pantteri-karkkeja pussit taskussa sitten, jos nälkä yllättää :)
Kerran tuli käytyä teatterissa niin huppelissa että en muistanut enää elokuvan loppuosasta mitäänkään, piti vuokrata ja katsoa loppuosa siitä :D - :((
tekis mieli suklaata, mutta söin eilenkin joten pakko kestää :D
- piknikille
Mennääkö elokuviin syömään? :DDD
- elokuvapiknik
Hampurilaisia piilotettuna taskut täyteen tuplajuustoilla ja muuta evästä on mukana :)
- Hämäyksenä voi ostaa silloin pienen paketin pop-cornia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234