syitä miksi et ota yhteyttä

suoraan ja rehellise

sano nyt, miksi et ota yhteyttä?

29

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaista

En halua,siksi.

• kerro pliis

Mikset halua? ei tuo riitä vielä, ei läheskään.

• tuskin kukaan

En ole kenenkään huomannut olevan kiinnostunut.

• Ai, sinuunko vai

keneen?

• 3-3

Sitä soppii miettiä.

• 20+9

Salaista numeroa ei saa numeropalvelusta.

• pelkään

Täällähän me viestitellään koko ajan

• rehellinen sielu

Itse kerron hänelle asioistani mutta hän ei kerro itsestään mitään, en jaksa yksin puhelua vaikka hän sanookin olevansa rehellinen, en yksinkertaisesti luota enää häneen.

• n -> n

En halua ahdistella. Ymmärrän, kun minusta ei olla kiinnostuneita ja osaan jättää rauhaan. Kun vielä oppisin unohtamaan.

• aaapee

mutta näyttäis sitä kiinnostusta olevan sielläkin... mutta ei anna mitään.

• Pääsiässaarelainen

mulla ei oo puhelinta

• tekosyitä

No silloin hän tulis kotiini.

• ellei olisi varattu,
        tekosyitä kirjoitti:

No silloin hän tulis kotiini.

olisin jo ottanut yhteyttä.

• punaposki(n)

No kun en tiedä yhtään hänen tämän hetken tilanteestaan... Ja siitä että onko meillä mitään tsäänssejä. Numeron saisin kyllä halutessani, mutta en uskalla. :(

• hyvin yksinkertaista

Et tunne sitten tarpeeksi voimakkaasti häntä kohtaan.

• ....

En löydä puhelinnumeroa...omani löytyy kyllä puhelinluettelosta enkä tiedä kyseisen henkilon elämäntilannetta en halua sotkea mitään...

• Livenä tämä siis

Kai tässä nyt pitää vähän tunnustella maaperää ensin. Pieni juttelutuokio saattas johtaa jopa jatkotoimiinkin.

• mykkä

N->N, mistä tiedät, ettei ole kiinnostunut?

• Selvä asia!

En ota yhteyttä kun en halua enää tavata.Oli pihi siipeilijä,pyysi ostamaan sitä ja tätä muttei maksanu niitä takas!

• ....

Koska jos en saisi vastakaikua, niin jatkossa yhdessä olosuhteiden pakosta viettämistämme hetkistä tulisi aika vaivaannuttavia.

• karutotuus.

Koska minä rakastan häntä ja hän rakastaa toista. On rakastanut jo kauan. Vaikka ei myönnä sitä, edes itselleen. Minä en ole se nainen, jonka kanssa hän haluaa jakaa loppuelämänsä. Siksi. Piste.

• kukahan tälläkrtaa

Ei oo pyyletty.Ni ei osaa ottaa noinvain...

• tässäpä nämä

1. En tiedä hänen nimeään
        2. Voisiko häneen luottaa?
        3. Miinkälainen tunniste olisi hyvä, jotta tietää että voi tulla juttelemaan?

• ......

Kaksi kertaa olen kokeillut, mutta ei suostunut kummallakaan kertaa, joten enää en uskalla satuttaa itseäni enkä häiritä häntä.

• Hän on pyytänyt,

että en ottaisi yhteyttä, joten jos joskus vielä olisimme toisillemme edes jotain, HÄN ottaa yhteyttä minuun.

• Mies Pks

Koskapa hänen jääkaappiasenteensa ja pitkävihaisuutensa johti ekaksi siihen että erosin ja myöhempien vaiheiden jälkeen itse aikani nöyristeltyäni saman meiningin jatkuessa kielsin häntä enää olemasta yhteydessä. Hän halusi henkisesti lyödä ja se viimeinen puhelu oli isku vyön alle. Katkeroiduin pahasti.

• Koska kävi

hyvin selväksi etten kiinnosta pätkän vertaa ja olen muutenkin jostain syystä ujompi kuin silloin

• reissunainen x

En muista hänen nimeä emmekä koskaan vaihtaneet yhteystieotoja sen illan aikana kun juteltiin.

• onnellinen...

kerran otin yhteyttä ja hän potkaisi minut en halu toist kertaa, enk halu satuta itseäni enää. mut tunn on helpottanut.... toivon, ett en näe enää..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      97
      1290
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      96
      1038
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe