hahahh,kaipailee seuraa,joka maksaisi tallinnan reissun,säälittäävää
Mia Mari Johanna Tukiainen pöh.....taas TYLSÄÄ!!!! Tartten seuraa!
12 minuuttia sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Soittakaa mulle, en jaksa istua vaan kotona!
2 minuuttia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen Soittakaa mulle
8
1378
Vastaukset
- rahtialukselle ehkä?
Menis satamaan vonkuus, jos vaikka joku rahtialus ottais rekkamiehille matkahupiksi?
- KänNäätä8
Siis onko oikeesti liian vaikeeta olla kerrankin yksin, omien ajatusten kanssa? Ainako sitä pitää liehua ympäri ämpäri? Ja sitäpaitsi, nauttisi nyt siitä ihkusta koirastaan, jonka niiiin palavasti halusi. Onko se nyt sitten ihan mahdoton ajatus olla sen ihanan, pikkupalleroisen kanssa rauhassa kotona? Ei ymmärrä
- Tylsää tuntuu olevan
On niin tylsää, ettei siihen auta nyt bellatkaan :)
- Kaalipää armahti
Mia Mari Johanna Tukiainen
3 tuntia sitten
Illallisseuraa kaivataan tänään, sekä huomiselle Tallinan matkalle haluaisin seuraa! Kaunistautumispäivä siellä, minkkiripset, hiustenpidennys ja yksi yö hotellissa. Ihana ja kaunis vanha kaupunki!
Jaa
10 henkilöä tykkää tästä.
Mia Mari Johanna Tukiainen pöh.....taas TYLSÄÄ!!!! Tartten seuraa!
2 tuntia sitten · 1
Mia Mari Johanna Tukiainen Soittakaa mulle, en jaksa istua vaan kotona!
2 tuntia sitten
Mia Mari Johanna Tukiainen No nyt Henna Kalinaisen kanssa Huvipurressa, tule Jimmy tänne!- Että se siitä hoidos
Koira sitten jälleen yksin kotona!
- Huvipurressa
Koira kassissa mukana ?
- Boooooooooooooooring
On nyt tämäkin. Niin kynsin hampain pidetään Tuksu-jutuista kiinni täällä, että Seiskan lähtöpassien jälkeen pitää keskustella siitä, miten Tuksulla on tylsää.
- Glamouria
Ei Tupsukka missään Tallinnassa ole, unohtui koko keissi. Nyt maksajaa uusille
silikoneille vongataan. Rahaa ei ole, mutta pisaramalli ei enää kelpaa.
Tuksu on hupsunhauska punapää ja tarvitsee meitä l. julkisuutta. " Nyt kaikki mun
keikalle ! Nyt on tasoa ja tyylillä tehty. " Onkohan koreografia jo Helkassa esitelty ?
Wuff..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392218Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1291696Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041356Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 60932
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.267809