voineet irtisanoa Aarnion, jos Aarnion olisi oikeasti havaittu rikkovan lakia.
Tämän takia vaikuttaa, että kysymyksessä on ajojahti ?
Koskimäki, Salo ja Riikonen olisivat
14
220
Vastaukset
- aarniouskovaisuus
Et sitten taida tuntea virkaehtolakia? Ja miten se irtisanominen muka olisi vaikuttanut nyt käynnissä olevaan rikostutkintaan? Rikokset pitää tutkia joka tapauksessa. Onko rikostutkinta sinusta aina ajojahti? Mikä sinusta siitä tässä tapauksessa tekee ajojahdin?
- tri Psykiatri
En tunne lakia ollenkaan, miksi stä pitäisi tuntea ?
Ihan maalaisjärki sanoo, että hoopokin olisi huomannut Aarnion toiminnasta jo-
tain ? Miksi kyselet, jos tiedät jotain ? Onko rikostutkinta.... oletko mielisairas ?
Mikä tekee ajojahdin ? Mieti omia kysymyksiäsi ja hakeudu nopeasti hoitoon !!! - Nils G
" Mikä sinusta siitä tässä tapauksessa tekee ajojahdin? "
Aarniolle on laadittu niin monta syytettä, että se on epäuskottavaa. Virkamiehet eivät ahkeroisi noin montaa syytettä, ellei takana ole jokin erityinen ajava voima.
He keskittyisivät merkittävimpiin syytteisiin. Siksi vaikuttaa ajojahdilta. - aarnio pappi
" Onko rikostutkinta sinusta aina ajojahti? "
Kovin ovat Aarniouskovaisia esimiehet olleet !
- Tutkitaan ja hutkita
Hoopokin tietäisi, ettei Riikonen voi erottaa ketään ilman hyvää syytä, hyväksi syyksi ei riitä oma epäily, vaan poliisin voi erottaa jos poliisi on syyllistynyt rikokseen josta on tulossa vankeustuomio ja vankeustuomiota ei voida antaa ellei ensin tutkita ja tuomita. NYT SIIS ON KÄYNNISSÄ VAIHE NUMERO YKSI JOSSA TUTKITAAN KAIKKI AARNION TEKEMISET JA TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISET SEKÄ AARNION YHTEYDET MAHDOLLISIIN RIKOSTOVEREIHINSA.
Lisäksi hoopokin tajuaa, että Riikonen voi olla mukana jutussa kuten myös Paatero, ja monta muutakin poliisia, taustalla toimivista korkea-arvoisista suojelijoista ja rahoittajista nyt puhumattakaan.- rpkrprpkrpspjahp
Poliisin voi erottaa, kun sanoo, että nyt olisi viisainta lähteä !
Tämä tapaus asettaa kysymyksen : Miksi Helsingin poliisissa on yleensä esimiehiä ? - 20+19
rpkrprpkrpspjahp kirjoitti:
Poliisin voi erottaa, kun sanoo, että nyt olisi viisainta lähteä !
Tämä tapaus asettaa kysymyksen : Miksi Helsingin poliisissa on yleensä esimiehiä ?Hoh, hoijaa, onpa yksinkertaista väkeä. Ei ylikomisarion arvoista poliisia erota Riikonen, kuten ei kukaan muukaan esimies Hgin poliisilaitokessa.
- vinkujatkuriin
Olisivat sitä tätä ja tota. Mitä sinä täällä vingut asiasta? Mene itse sanomaan kyseisille herroille mikä sinua asiassa niin painaa.
Lisäksi on ihan se ja sama ja yhtä tyhjän kanssa mikä sinun mielestäsi vaikuttaa millekin.- rkprkrpsupo
" Olisivat sitä tätä ja tota. Mitä sinä täällä vingut asiasta? Mene itse sanomaan kyseisille herroille mikä sinua asiassa niin painaa."
No Suomessa nyt vaan on sanan vapaus. Eikä normaali ihminen nimitä kriminaalia komisarioksi tai ylikomisarioksi.
" Lisäksi on ihan se ja sama ja yhtä tyhjän kanssa mikä sinun mielestäsi vaikuttaa millekin. "
Seuraavalla kerralla, kun poliisi tulee kyselemään jotain, niin sanon, että se on ihan tyhjän kanssa, mikä minun mielestä vaikuttaa millekin ... toivottavasti kaikki muutkin suomalaiset älyää, että sillä tavalla pääsee helpoimmin. - Kypsyy töihinsä
rkprkrpsupo kirjoitti:
" Olisivat sitä tätä ja tota. Mitä sinä täällä vingut asiasta? Mene itse sanomaan kyseisille herroille mikä sinua asiassa niin painaa."
No Suomessa nyt vaan on sanan vapaus. Eikä normaali ihminen nimitä kriminaalia komisarioksi tai ylikomisarioksi.
" Lisäksi on ihan se ja sama ja yhtä tyhjän kanssa mikä sinun mielestäsi vaikuttaa millekin. "
Seuraavalla kerralla, kun poliisi tulee kyselemään jotain, niin sanon, että se on ihan tyhjän kanssa, mikä minun mielestä vaikuttaa millekin ... toivottavasti kaikki muutkin suomalaiset älyää, että sillä tavalla pääsee helpoimmin.Nythän tässä paikkoja aukeaa hyvin : Komentajan, huumepoliisin päällikön ja rikospoliisin päällikön paikat. Eli kolme halutuinta virkaa.
Ja joku väittää, ettei ole kysymys ajojahdista ? - mistä poliisit tilalle?
Kypsyy töihinsä kirjoitti:
Nythän tässä paikkoja aukeaa hyvin : Komentajan, huumepoliisin päällikön ja rikospoliisin päällikön paikat. Eli kolme halutuinta virkaa.
Ja joku väittää, ettei ole kysymys ajojahdista ?Onko tämä totta?
- 6000/kk
mistä poliisit tilalle? kirjoitti:
Onko tämä totta?
Onhan se, mutta tuleeko vain kaksi virkaa auki ja yksi lopetetaan säästöjen takia.
- Ylikomisariot
Taitavat jäädä ihan normaalille eläkkeelle.
Paitsi tietysti Aarnio, jolla on omat kuviot . - ;):)
Aarniolla on omat kuviot, kun muut jää eläkkeelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181