Mies, voisitko alkaa veljeksi?

Jos saisit ehdotukse

Jos jätetään eroottiset ja romanttiset viritelmät pois syystä tai toisesta, niin kelpaisiko sinulle ikävöimäsi naisen ehdotus, että hän olisi sisaresi? Sisarussuhde on kuitenkin yleensä lämmin ja läheinen, ja toinen hyväksytään siinä omana itsenään. Ystävyyskin on valikoivampi kuin sisaruus. Sisko on sisko, vaikka ei olisi juuri tekemisissä ja vaikka olisi henkistä ja fyysistä välimatkaakin.

Niin että kelpaisiko, vai torjuisitko ehdotuksen naurettavana?

32

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torjuisin

ja sanoisin et hankkiudu hoitoon. Kukaan normaali ihminen ei etsi äidin/isän/siskon/veljen korviketta

• ap.

Hänkin varmasti ajattelisi noin jyrkästi, koska pitää monia minulle luontevia ajatuksia vallan naurettavina :( .

Olisin niin ylpeä juuri hänenlaisestaan veljestä ja haluaisin olla hänen kanssaan jollakin tavalla läheinen, mutta keinot on vähissä.

• Oletko suhteessa
        ap. kirjoitti:

Hänkin varmasti ajattelisi noin jyrkästi, koska pitää monia minulle luontevia ajatuksia vallan naurettavina :( .

Olisin niin ylpeä juuri hänenlaisestaan veljestä ja haluaisin olla hänen kanssaan jollakin tavalla läheinen, mutta keinot on vähissä.

kun tahdot kaipaamasi miehen veljeksesi? Kirjoitan sulle nyt reseptin nää pillerit auttaa.

• ap.
        Oletko suhteessa kirjoitti:

kun tahdot kaipaamasi miehen veljeksesi? Kirjoitan sulle nyt reseptin nää pillerit auttaa.

Ääh, monimutkainen tilanne ja joka tapauksessa mahdoton. Laitahan tulemaan, voisin ainakin kokeilla.

....

Kiitos.

• M.... Mies

Tottakai kelpaisi jos tilanne on sellainen miksi sitä epäilen.
      Minusta tuo on hieno ele ja todella upea asia mitä pitää kunnioittaa. :)

Minulla on yksi todella hyvä kaveri jolla on "sisko" eli juuri sellainen tilanne mitä kuvasit. :)

Mukavaa iltaa sinulle :)

• ap.

Kivasti sanottu.

En tiedä, onko hänellä siskoja, mutta jos ei, niin hän ehkä tarvitsisi pikkusiskoa elämäänsä. Ainakin ajatuksen tasolla.

• ...

Tuo voisi olla jopa hauskaakin voisi välillä keskustella kokemuksista elämänvarrella ja kulkea kuitenkin omaa polkua...

• ap.

Niinpä, juuri noin.

• Jos saisit

ehdotuksen voisitko alkaa rehelliseksi? Kaipaamasi nainen hahahaaa, päivän paras vitsi ;)

• ap.

Hauska että on hauskaa.

• Eipä, , ,

, , ,oikein ole mahdollista, mikäli miehen tunteet ovat romanttisia, tai jopa eroottisia! muuten sisaruksellinen suhde on tietysti mahdollinen.

• ap.

Ehkä sitten niin. Paniikkiajatus, että menetän hänet kokonaan melko pian.

• ...
        ap. kirjoitti:

Eihän kaipaukseni koskaan seksuaalista ole ollutkaan vaan todella syvää kunnioitusta...

• Niinpä, , ,
        ap. kirjoitti:

, , , jos tilanteesi on tuo, että haluaisit tuon miehen joka tuntee sinua kohtaan noita edellämainittuja tunteita ja sinä toisaalta haluaisit "ainoastaan" sisaruksellisen suhteen häneen, vahtoehdot jäävät melkoisen vähiin. Joko kerrot omista tunteistasi, tai elät valheessa. Ensinmainittu lienee kuitenkin se parempi vaihtoehto.
        Tuo mies jopa saattaa "tyytyä" haluamasi kaltaiseen yhteyteen, mutta eikö ole ilmeistä, että hän joutuisi elämään "lähellä mutta niin kaukana" -tyyppisten tunteiden taakan alla?

• ap.
        ... kirjoitti:

Eihän kaipaukseni koskaan seksuaalista ole ollutkaan vaan todella syvää kunnioitusta...

Jos olisitkin hän? Olisitko veljeni mun?

• Hei kuule,

jos tilanne on hankala varattu tai jotain, niin parempi vaan antaa olla. Enempi sitä vaan loukkaat noin, unohda ja elä tai jotain.

• ap.

Niin no en haluaisi häntä loukata millään lailla mutta olen niin perhanan itsekeskeinen, että ajattelen koko ajan vain omia tarpeitani, miten mulle olisi hyvä jne. En haluaisi luopua hänestä, mutta totta se on, ettei kumpikaan hyödy hölmöilystä. Kerrasta poikki kaikki vaan. Tulee vain niin kamalan pakottava ikävä jo ajatuksesta.

• mistä helvetistä

täällä taas keskustellaan!

• "siskosi" sun

Sika huono asetelma. Veljeä kun ei pitäs himoita... Kun näet eroottisen unen hänestä, heräät ja muistat " sisaruus-suhteen ", tulee kumman oksettava olo. Ja kun hetken muistelet menneitä... Eiii!!! En voi suositella :/

• ei tuo viesti

siihen liittynyt. joku yrittää vain keplotella irti jostain tyypistä jolla liian pien muna tjs...

• ap.

En näe hänestä eroottisia unia. En ole jostain syystä nähnyt ensimmäistäkään. Helliä ja romanttisia kyllä useitakin, niissä olemme olleet lähekkäin onnellisesti, mutta ei koskaan mitään villejä seksiunia, vaikka hän hyvännäköinen ja haluttava onkin.

Ymmärrän, että ideani on huono tai suorastaan naurettava.

• "siskosi" sun
        ei tuo viesti kirjoitti:

siihen liittynyt. joku yrittää vain keplotella irti jostain tyypistä jolla liian pien muna tjs...

????

Ilmaisin kai itseni huonosti.

Oma erittäin monimutkainen "salasuhde" päättyi ko. asetelmaan. Ollaan läheisiä, ollaan kuin sisko ja veli. Päällisin puolin juttu toimii ihan jees. Mutta sitten on niitä hetkiä kun elät muistoissa, kun uneksit ja silloin koko asetelma tökkii. Puhumattakaan mustasukkaisuus-kohtauksista.

Siis kokeilin osittaista irtautumista, EI toimi! Hauskaa on se, että nyt ihmiset ympärillä tietävät kuinka läheisiä olemme. Ystäviä enempi, kuin sisko&veli.iten tästä nyt irtaannutaan?? H*lvetti soikoon! Älkää tehkö samaa virhettä!!!!

• Tyydytä niitä

tarpeitasi kenen kanssa haluat, mua älä tule 500m lähemmäksi, ymmärretty? Hyvää elämää myös :)

• kyllä tuli taas

aika hyvin palstan taso ilmi yök. onko täällä oikeasti mitään aitoa?

• appis.

En mä tätä pahalla kirjoittanut, on vaan niin tuskainen olo taas. Hän on saanut minut rikottua jotenkin, että kärsin ajoittaisesta ahdistuneisuudesta. Siksi yritän miettiä jonkinlaista ratkaisua, kun emme ole edes puheväleissä enää.

• suhteellista

Oletko appis miettinyt omaa osuuttasi asiaan. En tiiä tilannettasi mut yrittäkää ratkaista. Vaikee tietty jos toinen ei anna edes mahdollisuutta.

• ap.

Olen miettinyt paljonkin. Ei toinen koskaan antanut todellista mahdollisuutta minkäänlaiseen tutustumiseen, pakeni joka kerta, kun olisi pitänyt kohdata ihminen ihmisenä. Kehtasi kuitenkin nimetä minut syylliseksi kaikkeen pahaan ja ikävään. Ehkä olinkin, ehkä en. En ainakaan ollut parempi kuin hän, mutta eihän minusta ollut sellaiseen peliin. Haluaisin välien olevan kaikkien kanssa kunnossa ja sellaiset, että kumpikin tietää, missä mennään.

En olisi halunnut häntä kokonaan menettää, vaikka järjellisesti tiedän sen olevan parempi kumpaisenkin mielenterveydelle. Tällainen asioiden loputon pyörittely on aivan turhaa, mutta se auttaa hetkellisesti silloin, kun ahdistus meinaa pyrkiä päälle. Sain jälleen pakotettua itselleni sen tunteen, että mitä hittoa edes ajattelen hänenlaistaan ihmistä. Että onneksi hän ei ole veljeni, niin ei ole pakko olla tekemisissä.

• se mies löytää

naisen jota voi rakastella ja osoittaa hellyyttä eikä mitään sisarhellyyttä yäk!

• ihme ajatus

Olis paljon helpompaa keskustella asioista ja tuntemuksista niiden oikeilla nimillä. Tuntuu että sulla on jokin tunne-kompleksi jota tyydyttäisit tällä sisar-suhteella. Miksiköhän toinen ottelee etäisyyttä? Jos hän vaistoaa tunteet kieroutuneiksi ja pelkää lähestyä siksi?

• Hei J

nauti elämästä, mä olen semmonen suojelusenkeli sulle, mutta et kyllä ole henkilö jota täällä kaipaan. :)

• Voi rakkaus

Löysin ketjuun googlen kautta koska mietin täsmälleen samaa mitä aloittaja. Olen ajatellut, että koitan viedä suhdetta (jota siis ei romanttisessa mielessä ole, vaikka välitän toisesta kovasti) tuohon suuntaan. Haluaisin, että kyseinen mies olisi minulle kuin veli ja minä hänelle kuin sisko ennemmin kuin kävellä ovet paukkuen tieheni (niin paljon tunteita pelissä, että se tavallaan olisi toinen vaihtoehto. Inhoan silkkaa pelkkää unohtamista. Sekin on usein liian vaikeaa.)
        En sitten tiedä miten kestäisin sen, jos mies kuitenkin löytäisi jonkun toisen, että miksi haluaa olla tämän kanssa, kun minun kanssani ei pystynyt, mutta se on sen ajan murhe. Tosin hirveää pelkoa siitä, että saisin pahan kilpailijan ei ole, sillä rakastamani mies on 45-vuotias eikä hänellä ole tietämäni mukaan ollut kuin yksi parisuhde ja sekin vähän päälle 3-kymppisenä. Jos on ollut toinenkin suhde, niin tiedän, että nainen oli 75-vuotias. Eli jostain syystä pahoja äiti-issueita tällä miehellä ja jos hän pystyy seurustelemaan 7-kymppisten mutta ei ikäistensä kanssa (olen n. 40v.) niin eiköhän se sisarussuhteeseen mahdu.
        Olen itsekin suhteessa ja mieheni on minua parikymmentä vuotta vanhempi. Meissä on paljon samaa tämän veljeksi kaavailemani miehen kanssa. Ehkä asemamme on pikemminkin sisko ja veli kuin mies ja nainen. Hyväksyisin itse tämän astelman ilomielin. Mies se ensin kohdisti romanttisia eleitä minuun päin mutta kun kiinnostuin meni täysin puihin eikä halunnutkaan enää mitään. Tässä välissä menin sitten toiseen suhteeseen jossa olen vieläkin ja olin ihan tyytyväisenä kunnes taas tapasin tämän "veljeni" ja sama homma toistui TAAS. Eli hurmataan minut (joka olin jo kerran päässyt yli hänestä ja olin lähdössä ihan kaveripohjalta eteenpäin) ja kun tunteeni haluistani välittämättä (olinhan suhteessa!) taas heräsivät ja ralastuin, niin sitten EI MITÄÄN.

Ehkä meidän on paras olla vain veli ja sisko, koska tämä mies on silti minulle hyvin tärkeä (kuten miehenikin) ja mikä ihaninta, mieheni ei ollut edes mustasukkainen vaan ymmärsi, että tunteeni eivät ole valittavissa ja salli ne minulle.

• pihvi ja peruna

Ihan himmee aloitus.

Eihän nyt kukaan "leikkisiskoa" halua. Ystävät on eriasia. Ja sekin sulkee pois ihastuneen naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11335
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3863
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      110
      3036
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      125
      2391
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      790
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      745
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe