mitä siihen tarvii ?
onko kuvia ?
Vastaukset 13
- kädetönääliö
Siihen tarvitsee elektroniikka komonentteja.
Kyllä kuvia löytyy. - tasasuutausta
näytä kuvia !
- sähkömies
Neljä diodia ja tinaa tai valmis komponentti jossa kaikki on jo valmiina yhdessä elementissä.
googlaa tasasuuntaussilta, DC-bridge
- ei löydy
ei löydy kuvaa netistä !
ottakaa valokuvaa tasasuuntauksesta ja pistäkää kuvaa tänne !
kenkiä tulee kuva hausta
piirustukset kuuluvat sähkömiehelle- haloo haloo !
AC/DC kirjoitti:
Neljä diodia hoitaa tasasuuntauksen.
http://img215.imageshack.us/img215/3585/40fa9b7e7f.jpgsammakko kuvassa !
- eiääliö
haloo haloo ! kirjoitti:
sammakko kuvassa !
Napsuttele hakukenttään "tasasuuntaussilta". Heti löytyy kuvia.
Jos et osaa itse hakea kuvi netistä, niin kuinka ajatelit löytäväsi tarvittavat komponentit ja niitä myyvän likkeen?
- tiedän kyllä
https://www.google.com/search?q=tasasuuntaussilta&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=6dQlU5mmD-TOygOijYLgCA&ved=0CCUQsAQ&biw=1138&bih=498&dpr=1.2
näitten perusteella ei voi rakentaa ovat vain kaavioita !
se joka osaa rakentaa niin se ottaa kameralla kuvan ja laittaa nettiin
siis ette ole kukaan rakentanut tuulivoimalaan tasasuuntausta !- vitunääliö.
Nikset heti sanonut, että haluat tuulivoimalaan tasasuuntauksen? Kysyit vain kuvia. Luuletko meidän olevan ajatuksenlukijoita?
Laitappa speksit järjestelmästäsi, niin teen niiden perusteella piirrustukse.
- 456lkj
2kw
- akkkij
2kw 48v
- heh eh
heehehehe !
On sitä kaikenlaista rakentamista täällä piekkuisessa suomen maassa. - invaliideja
eikös olla pien tuulivoimala sivulla !
koittakaa eka opetella lukemaan missä seikkailette ennenkö alatte päätänne aukoon !
lainaus aikaisemmin
Nikset heti sanonut, että haluat tuulivoimalaan tasasuuntauksen? Kysyit vain kuvia. Luuletko meidän olevan ajatuksenlukijoita?
Laitappa speksit järjestelmästäsi, niin teen niiden perusteella piirrustuks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398