Edullista lihaliikettä Turussa?

fgdf89

Eli onko Turussa jonkinlaista "tehtaanmyymälää" tai teurastomia yms. yms. mistä saisi edullisemmin lihaa kuin ruokakaupoista. Jauhelihankin hinta on noussut ihan järjettömiin hintoihin.

13

1698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

Ei tehtaanmyymälöistä edullisemmin saa myyvät niin hyvää ja laadukasta tuotetta , että se maksaa. Olen todennut että tarjousten perässä meneminen kannattaa kohtuuden rajoissa ja jos on lähellä. Marketteihin vaan hakemaan tarjouksia ja Lidliin samalla reissulla. Jos ei omista autoa kulkee polkupyörällä niin ei tule niitä matkakustannuksiakaan.

• Sieltä omat "rentut"

No eipä tule heti täs Turussa mieleen.
      Mutta Liedossa on yks lihaliike, hyvät valikoimat laadukasta lihaa.
      Et jos siellä asti pystyt asioimaan, niin poikkeapa heillä.
      Hintataso ei ole ainakaan missään nimessä kalliimpi kuin marketeissa, mutta tuoreus on sit huomattavasti parempaa.

• fgdf89

Paikan nimi siellä Liedossa? Jos on hyvän oloinen niin kai sit' ainakin voisi kokeilla.

• käynyt

Se on vaan paljonkin kalliimpi kun viereinen lidl.

• Lihamestari T.

Partasen Jouni se liedossa lihafirmaa nykyään pyörittää. Oli ennen Runosmäessä kauppiaana ja ihan ok sälli. Aloittaja ruinaili halvan lihan perään ja sellaista ei Suomessa tunneta!

• Harmaalokki3u

Kummassa k-kaupassa Partanen oli kauppias?

• Renttu2

Liedon lihatukku muistaakseni.. Olen käynyt siellä joskus ja tyytyväinen kyllä olin tuotteisiin.
      On siinä Shelliä vastapäätä, samalla puolen 10-tietä. Et voi ajaa ohitse.
      Samassa kiinteistössä tämän lihaliikkeen kanssa on kahvila, mistä on suoramyyntiä uloskin. Eli leipovat monen sorttista leipää, sekä kaikenlaisia makeita.
      Että samalla reissulla saa lihojen lisukkeeksi tuoretta, hyvää leipää myös.

• Mustalokki

Partanen oli T kaupan kauppias siinä mustalammen puoleisella alueella.

• Kaksplus-

* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä"
      * Lihatukku Jouni Partasen lihoja --> Kolme kertaa erehtynyt ostamaan, joka kerta pilalla kun paketin avannut!
      Mä olen eri mieltä Partasen lihoista!

• Sorry, et huomautan

Miksi käytät kirjoituksesi ensimmäisen virkkeen alussa sanaa "Eli"? Kun luet lauseen uudelleen, huomaat, ettei mokomaa sanaa lainkaan tarvita. Säästöä sekin?

• Sivistynyt seiväs

Eli minäpä vastaan:Eli jos on elin kädessä siis elin jäykkänä niin hanuriisi se tungetaan.Eli miksi lyhennät,että sanan et'iksi?

• test121231231

test

• Kanta-asiakas

Miten niin ei muka Turussa olisi kunnon lihaliikettä?

Koittakaapa sellaista kuin Turun Mestaripalvi. Ja hakekaa laiskat yhteystiedot itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe