Edullista lihaliikettä Turussa?

fgdf89

Eli onko Turussa jonkinlaista "tehtaanmyymälää" tai teurastomia yms. yms. mistä saisi edullisemmin lihaa kuin ruokakaupoista. Jauhelihankin hinta on noussut ihan järjettömiin hintoihin.

13

1768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

Ei tehtaanmyymälöistä edullisemmin saa myyvät niin hyvää ja laadukasta tuotetta , että se maksaa. Olen todennut että tarjousten perässä meneminen kannattaa kohtuuden rajoissa ja jos on lähellä. Marketteihin vaan hakemaan tarjouksia ja Lidliin samalla reissulla. Jos ei omista autoa kulkee polkupyörällä niin ei tule niitä matkakustannuksiakaan.

• Sieltä omat "rentut"

No eipä tule heti täs Turussa mieleen.
      Mutta Liedossa on yks lihaliike, hyvät valikoimat laadukasta lihaa.
      Et jos siellä asti pystyt asioimaan, niin poikkeapa heillä.
      Hintataso ei ole ainakaan missään nimessä kalliimpi kuin marketeissa, mutta tuoreus on sit huomattavasti parempaa.

• fgdf89

Paikan nimi siellä Liedossa? Jos on hyvän oloinen niin kai sit' ainakin voisi kokeilla.

• käynyt

Se on vaan paljonkin kalliimpi kun viereinen lidl.

• Lihamestari T.

Partasen Jouni se liedossa lihafirmaa nykyään pyörittää. Oli ennen Runosmäessä kauppiaana ja ihan ok sälli. Aloittaja ruinaili halvan lihan perään ja sellaista ei Suomessa tunneta!

• Harmaalokki3u

Kummassa k-kaupassa Partanen oli kauppias?

• Renttu2

Liedon lihatukku muistaakseni.. Olen käynyt siellä joskus ja tyytyväinen kyllä olin tuotteisiin.
      On siinä Shelliä vastapäätä, samalla puolen 10-tietä. Et voi ajaa ohitse.
      Samassa kiinteistössä tämän lihaliikkeen kanssa on kahvila, mistä on suoramyyntiä uloskin. Eli leipovat monen sorttista leipää, sekä kaikenlaisia makeita.
      Että samalla reissulla saa lihojen lisukkeeksi tuoretta, hyvää leipää myös.

• Mustalokki

Partanen oli T kaupan kauppias siinä mustalammen puoleisella alueella.

• Kaksplus-

* Salmiakkitäytteisiä "Dominokeksejä"
      * Lihatukku Jouni Partasen lihoja --> Kolme kertaa erehtynyt ostamaan, joka kerta pilalla kun paketin avannut!
      Mä olen eri mieltä Partasen lihoista!

• Sorry, et huomautan

Miksi käytät kirjoituksesi ensimmäisen virkkeen alussa sanaa "Eli"? Kun luet lauseen uudelleen, huomaat, ettei mokomaa sanaa lainkaan tarvita. Säästöä sekin?

• Sivistynyt seiväs

Eli minäpä vastaan:Eli jos on elin kädessä siis elin jäykkänä niin hanuriisi se tungetaan.Eli miksi lyhennät,että sanan et'iksi?

• test121231231

test

• Kanta-asiakas

Miten niin ei muka Turussa olisi kunnon lihaliikettä?

Koittakaapa sellaista kuin Turun Mestaripalvi. Ja hakekaa laiskat yhteystiedot itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe