Kalevantien varrelta Laarinmäestä on löytynyt ojasta 2 rypsiöljypulloa, iso ja pieni. Ne on pakattuna muovikassiin. Jos tunnet omaksesi, hae sieltä.
Rypsiöljytkö hukassa?
6
295
Vastaukset
- niin kai
Tosiaan, jos ei se maistu, niin ainakin aine on oivallista teräketjuöljyä eikä saastuta luontoa, kuten puhdistetut teollisuusöljyt tekevät. Nythän taasen myrskysi ja puita on nurin, joten siitä vaan.
- niin sen täytyy olla
Siellä ojan pohjalla ne öljypurkit edelleen jököttävät muovikassissa. Ovatko ihmiset tulleet niin laiskaksi, että heti moton tilaavat nurkkiin mylläämään, kun muutama kuusi on nurin?
- Rööri-Raija
Täytyy hakee pois, toimii hyvin liukkarina.
- jussi mattila
entä jos ehdin ensin hähää?
- Liisa_R-
jussi mattila kirjoitti:
entä jos ehdin ensin hähää?
Tuleppa sitten reippaasti kuivaan ontelooni Jussi hyvä. En malta odottaa öljyistä kaluasi!
- kas tuota
Liisa_R- kirjoitti:
Tuleppa sitten reippaasti kuivaan ontelooni Jussi hyvä. En malta odottaa öljyistä kaluasi!
Juu, maailman vanhin ammatti on taas arvossaan, kun työkkäristäkin väkeä vähennetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174