suhteeseesi ja jättää mua rauhaan? Hä? Pidän myös muista ja oikeus saada antaa jollekin naiselle kaikki.
Mikset voi vaan
keskittyä siihen
2
184
Vastaukset
- rauhaan jättänyt
Hei,
Oon jättänyt sut rauhaan jo ajat sitten..
Täällä on joku toinen henkilö joka kirjoittelee nyt samaan tyyliin kun minä olisin kirjoittanut. Tuntuu itsestäkin ihan hölmöltä, tosiaan niin samanlainen tyyli..
En tee enää juurikaan aloituksia, lähinnä kommentoin toisten juttuja.
Miksi vielä käyt täällä jos sinulla on joku irl:saa? Eikö kannattaisi keskittyä siihen nyt ja sulkea palstan sivut..- tuotaa
miksi itse käyt täällä jos sinulla on joku irlssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762