Krisbar Säkylässä

Sulkekaa krisbar

Onko joku palstalla oleva käynyt kyseisessä paikassa? Voi hyvää päivää, sitä paikkaa. Jouduin kerran käymään siellä. Omistajana on vanha, kiroileva muija, jolla ei ole alkeitakaan asiakaspalvelusta.

Miten h.elvetin tavalla tämä kyseinen paikka voi mennä? Muutama juoppo, ilmeisesti vakioasiakas oli paikalla. Koskaan en enää siihen paikkaan mene.

48

7277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantapaikka

      Miksi h.vetissä kiroilet kiroilevaa muijaa?

    • älkää sulkeko

      Hei, käyn siellä harvakseltaan, mutta on ihan ok paikka. Kesällä terassi on tosi viihtyisä. Yritähän siis silloin uudelleen :)

    • Sokerinkeittäjä

      Asun itse aika lähellä krisbaaria. Paikka toimii myös asiamiespostina. Kun tilaan paketin postissa, en koskaan tilaa sitä tuohon räkälään, jossa on jo valmiiksi perseeseen ammuttu karhu paikan pitäjänä. Vaadin, että saan hakea postini Siwasta. Tiedän monen muun tekevän samoin. Eiköhän se jo kerro sen paikan todellisen tason, ja luonteen.

    • namminan

      No jo on teilläkin murheet. Ette käy koko paikassa, mutta vit.... niin vietävästi, ettei kukaan muukaan saisi siellä käydä. Kerron muuten teille, että kesällä terassilla olut maistuu ihan yhtä hyvältä, kuin sieltä siwasta ostettukin.

      • Anonyymi

        Olet tyhmä huora


    • Sokerinkeittäjä

      Onko sinulla lukihäiriö? Sanoin hakevani paketin joka tulee postin kautta Siwasta. En puhunut mitään oluesta. Ja jos olutta juon niin taatusti en sitä mene juomaan ainakaan krisbaariin. Vanha eläkeläinen joka paikkaa pitää on kuuluisa koko Säkylässä siitä, että ei osaa palvella lainkaan asiakkaita. Ja kuten sanoin, niin en todellakaan ole ainoa joka on tätä mieltä.

      • josson joku muu

        mutkun ei oo kukaan muu laittanu tänne....et älä saatana puhu paskaa muiden puolesta.kuka sua on sinne kaivannu?ja kuka käskee vaatimaan et sun postis viedään johonki muualle ihan vaatimatta se viedään sinne mihin pyydetään..
        kyllöoot vittu ihme höpöttäjä...painu vessaa oikaseen vaippa kunnoliseen asentoon niin VOI olla et angsti helpottaa


    • Saastekansaa

      Ko. baari sijaitsee alueella, missä enemmistö asukkaista on mätämunia. Mätänevän paikkakunnan surkeimpia räkäaivoja.

    • Rabbe

      Heh, tämä krisbaari on lähinnä suuri vitsi Säkylässä. On naurun kohteena. Aina välillä kylällä kuuluu hulluja juttuja mitä tämä muija taas on laukonut suustaan. Ei siellä ketään täysijärkinen koskaan käy.

      • Hhhhh

        Asuuko siellä Säkylässä "täysjärkisiä"? Ei ainakaan noitten viestienne perusteella, nuohan on täyttä, kuulua "Satakuntalaista kateutta".


    • karppa.

      Samaa mieltä kuin aloittaja. Krisbaarin tosiaan saisi sulkea lopullisesti.

    • Juopoille tarjoilija

      Minä olen kotoisin Säkylän Karhusuolta ja olen kadonnut aikanaan pohjoisen tuntureille. Josta suuntautunut takaisin Länteen.
      Juopoista. Minä olin sokerinkeiton laitteiden puhdistaja alkoholilla, ensi vuorossani kello 22.00 jälkeen.. Minulla jäi vahingossa sattumoisin 5 litran pönttö alkoholia keittolavalle. Mennessäni sitä hakemaan, koko porukka oli ympäri kännissä ja niitä jouduttiin saattelemaan pois työstä.
      Ravintola baari mikä on Sokeritehtaan kohdalla Pyhäjärven rannan välittömässä läheisyydessä. Olen monet kerran vuosien saatossa iltamyöhäisinä käynyt siinä pulla kahvilla. Palvelut erinomaisen hyvät olleet.

    • Kyllä tunnen

      Ahaa, vai niin pollari-lakimies. Onko palveluille eroa?

    • pave vaan

      Akka joka sitä baaria pitää on ainakin yli 70 vuotias. Jos ihmisen elämä on sitä, että on 67 tuntia viikossa baarinpitäjä, niin voihan h.elvetin kuustoista. Eikö tosiaan elämää ole muualla kuin siinä, että myyt kaljaa juopoille, ja että toimitat muutaman paketin postia ihmisille joiden tuleminen krisbaariin on kammottava kokemus?

      • ja miks se

        nimenomaisesti sua haittaa.Pysy pirtissäs runkkaamas ja hakkaamas muijaas ja kakaroitas.


    • R & M& K

      Krisbar on vanha hyvä paikka säkylässä.

      Paikalliset käy siellä ja pitävät kantapaikkana sekä eurasta ja köyliöstäkin menee sinne porukkaa.

      Ja kesäisin on varsin viihtyisä terassi.

      Miksi haukut paikkaa noin?

      Pitäiskö siellä olla sua varten baarinpitäjä, joka piukeissa sortseissa pimpanhuulet pullistaen palvelisi sua siellä? Voi elämä sun kanssa! Mee sängyn alle runkkaamaan( äläkä mene naista lähellekään) ja päästä lakanoille, ettei vaan tule kaltaisiasi idiootteja maailmaan.

      • ISO-Vimma

        Tiedän tuon baarinpitäjän. Kyseinen muija on todella vastenmielinen. Eipä siinä ketään käy. Eikä ihme, että ei käy.


    • Idiootit h-tiin

      Iso-Vimmassa asuu Säkylän heikkolahjaisin väestönosa ja Lännen Tehtaat on näiden tyhmyreiden suojatyöpaikka.
      Koko alue löyhkää tyhmyyttä.

      • Xxxxxxr

        Olet tyhmä. Mene hoitoon.


      • Anonyymi

        tuu läntee vitu äpärä ni saat vittu päihis pussy


    • Lännen älykäs

      Kirjoittaja idiootit h-tiin. Kirjoittaja taitaa olla, sitten yli heikkolahjaisin. Myös niin tyhmä, ettei kelvannut edes Lännen Tehtaille työhön.
      Ei muuta, kun jatka vain sosiaalitoimiston palkkatyössä ja heikkoa kaikkeen työhön, jo alkuun taantunutta autetaan.

    • Aamuvuoro-Arto

      Olisi tainnut aiko moni muukin puulaaki, kuin Krisbar jäädä syntymättä, ellei Lännen Tehtaita olisi. Krisbarin pitäjälle voimia vaan, vaikkei hymytyttöpatsasta vielä baarin vitriinistä löydykään....

    • sikamainen palvelu

      Joudun, siis joudun hakemaan joskus jonkun paketni kyseisestä baarista. Viimeksi kun hain paketin, niin baarin pitäjä kirosi kuin ukkonen.

      Tein asiasta valituksen postin päätoimipaikkaan, ja hekin totesivat, että asiamiespostin PITÄÄ JA KUULUU olla sellainen paikka missä ei kiroilla ja käytetä sopimatonta kieltä. Totesivat vielä, että tämä ei ole ensimmäinen valitus kyseisen baarinpitäjän toiminnasta.

    • Kaukainen yhtävä

      Puhutaanko, nyt oikeasta henkilöstä Lekun vaimo, pitämässä Krisbar?.
      Minä en tuota pariskuntaa ole koskaan kuullut kiroilevan. Olen tuntenut heidät pitemmän aikaa. Leku oli hyvä uimari ja myös olimme kilpailemassa.

      • Muutaman kerran olen

        Olen käynyt Kris baarissa muutaman kerra, myös terassilla. Kyllä siellä on välillä jonkun verran jännittynyt tunnelma, mutta ostokseni olen aina saanut tehtyä, ja juomani juotua. josku terassille meno on ollut rajoitettua.
        Siis Kris baari on erittäi persoonallinen paikka, mutta se ei estä minua poikkeamaan siellä tämän riepottelun jälkeenkin.
        Osan ärtymyksestä voi selittyä sillä , että baarilla on erittäin agressiivinen ( itara ) ja omapäinen omistaja joka ei jättäisi mitään osaa yrittäjälle tämän tuotoista.


    • Krissen kuppila

      Loistava paikka ja Sinikka on ykkönen!

      • lopeta valehtelu

        Sinikkalla ei ole alkeitakaan miten asiakkaita palvellaan. Pahantuulinen, sanoo asiakkaalle mitä sylki suuhun tuo, ja sitten vielä kiroilee.

        Siinä baarissa käy ne samat kanta-asiakkaat vuodesta toiseen, siis ne 4-5 yhteiskunnan elättiä, jotka eivät koskan ole tehneet yhtään työpäivää.


      • Pedrooo

        Me käydään töissä. Tyhmä.


    • buog-5

      Opetelkaa älykääpiot kirjoittamaan.

    • Entinen suonranta

      Mielenkiintoinen baari. Yleensä mustasukkainen haukkuu jostain syystä baarin toimintaa.
      Tästä tuli niin mielenkiintoimen paikka, että käynti on kiinnostava ja mitä palvelut toimivat ainakin meille.
      Nostan hattua erittäin korkealle, kun 70 vuotias jaksaa palvella baarissaan meitä. Julkinen keskustelu ja vaatimukset, että ennen eläkkeelle siirtymistä tulee olla mahdollisimman pitkään työssä. Ei ainakaan vaikuta baarin pitäjä eläke keinottelijalta.

    • säkylä kunniaan

      no jaa kyllähän tuolla joskus käytyä tulee vaikka sinikan kannsa sukset ristiin meneekin useinmiten kyseisessä baarissa vain sattuu olemaan todella pikkutarkat säännöt jos teet juuri niinkuin sinikka sanoo voit hyvillä mielin ottaa sen ainoan kaljan terassille ja juoda sen kahta kaljaa ei saa samaan aikaan kuljettaa ulos ainoastaan yksi kerrallaan ja vaikka ovessa lukeekin avoinna pe-la klo 02 asti niin ei sitä päivää enää tulla näkemäänkään ettå se pulju olisi niin pitkään auki kyseisestå paikasta saa vain keskiolutta ja lonkeroa ja siideriä eli ei siis paukkuja jne ja mutta nostan kyllä hattua säkylän keskustassa oleva baari st.ranta on vuosien varrella vaihtanut omistajaa jo muutamaan otteeseen nyt on ollut muutaman vuoden sama pitäjä mutta jos krisbaariin vertaa niin eiköhän 20 vuotta jo kerro että on se joskus ollut hyvä paikka vaikka nykyään ei erityisemmin kehuja saa ja itse kyllä käyn mieluummin paikallisessa keskustan baarissa palvelukin on asiallisempaa ja eikä tarvitse vahdata kelloa koska tulee kiukkuinen sinikka näyttämään ovea :)

      • lehtori musa

        Äidinkielen opetus kunniaan!


      • Kielikello
        lehtori musa kirjoitti:

        Äidinkielen opetus kunniaan!

        Lehtori, eikö erityis nimenä kirjoiteta isolla kirjaimella Musa? Musa paikalla en tunne äidinkielen lehtoria. Musa tarkoittanetko, että Porilaiset osaavat heikosti Suomen kielen? Tarkistanet ilmeisesti opetus taitosi.


    • jallu7

      Vaikka en osaa kirjoittaa oikein ihmettelen, että täällä mollataan säkyläläisiä yrittäjiä ja sitten kun lopettavat sanotaan vain "kun säkylästä ei löydy sellasta" ! Puljut kiini yhet palvelut pois hakekoon paketinsa jokainen vaikka Turusta voivat sielä vetää samalla päänsä täyteen. Pitää katsoa ensin peiliin ja haukkua sitten muut jos ovat huonompia kuin me muut!

    • Vapaa kirjoittelu

      Säkyläläisillä on tunnetusti Suomenkielen taito keskitason alapuolella.
      Mainittuun olen törmännyt ja olen tietoinen kyseisestä kieliongelmasta.
      Säkylästä muualle maattamisen jälkeen, myöskin olen joutunut uudelleen opiskellut Suomen kirjoitus kielen palauttamiseksi oikealle tasolle.

    • Masa78

      Täytyy sanoa, että vaikka jo kymmenen vuotta olen Säkylässä asustellut, on tämä kyseinen ravitsemusliike jäänyt kokeilematta. Ja täällä annettujen kuvausten johdosta kyllä jää kokeilemattakin. Marin Baari oli aikoinaan aivan loistava juottola, St. Rannassa on tullut käytyä varmaan joka toinen vuosi.

      Kyllä jos Säkylästä yöelämään haluaa lähteä, niin suuntana on Eura tai Huittinen.

    • Kaapei

      Käykää sieltä läheltä Krisbaria katsastamassa ja ilmoittakaa. Toimiiko edelleen reipasta vauhtia. Tiedon saatuani lähden Porista käymään Krisbarissa.

    • Zorroqd

      Voit tulla mein kanssa krisseen kaljalle. Tulet huomaamaan että ei se niin paha paikka oke.

    • tupla-mummi

      Olen käynyt ja tulen käymään KrisBarissa aina kun poikkean Säkylään. Palvelu on aina ollut asiallista ja toimivaa.Paikka on persoonallinen niin myös asiakkaat. Vanha sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" pitänee paikkaansa vieläkin.Suosittelen,poiketkaa. Hyvää ystävänpäivää teille kaikille:)

    • PaLeTong

      No ei ole pakko käydä jos on liian omalle luonnolle liian kova pala. Ei mikään erikoinen paikka, mutta hyvä siellä on kesällä istuskella ja miksei talvellakin. Parempi vain ettei ole mikään supersuosittu, vaikka välillä treeniporukat kaljalle samaan-aikaan tukkivat koko pihan ja pubin, sopu tilaa tekee. Se onkin hyvä ettei täällä valittajat käy kyseisessä paikassa, niin pysyy paikan taso ja ilmapiiri hyvänä.

      Muutoin tuollaisia ahdasmielisiä rutisioita, joille vain oma näkemys on oikea ei kaivata missään, niitä vedetään nokkaan ja paskotaan suuhun.

      Olut on hyvvöö

    • simo_nr.1

      Turkulaiset kävivät paikalla ja pitivät kyseisestä paikasta erittäin paljon

    • Palveluok

      Porilaisena olen toistamiseen käynyt ja saanut asiallisen palvelun. Ne jotka moittivat palvelua. Katson, että he ilmeisesti ovat hankalia ihmisiä ja voivat olla sieltä haluttujakin nurkan takana pyöriviksi.

    • Anonyymi

      Kävin uudenvuoden aattona sekä vuoden toisena päivänä uudelleen ja diggasin molemmilla kerroilla. Palvelu oli molemmilla kerroilla hyvää ja Sinikka oli oikein hyvällä tuulella. Yhdyn kommenttiin niin metsä vastaa...sillä niinhän se useimmiten menee, kun olet asiakkaana, on se kuppila sitten Helsingissä, Porissa tai Säkylässä.

      Hankook Porist

    • Anonyymi

      Ihan hyvä paikka

    • Anonyymi

      Nyt paikka on kiinni lopullisesti! Hyvä niin!

      • Anonyymi

        Täysin randomisti kysyn, mutta mulla on hakusessa yksi tietty baari Säkylässä jostain 2000-luvun taitteesta, joka nimeä en millään saa mieleen? Osaako joku luetella Säkylän baareja tuolta vuosituhannen vaihteesta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin randomisti kysyn, mutta mulla on hakusessa yksi tietty baari Säkylässä jostain 2000-luvun taitteesta, joka nimeä en millään saa mieleen? Osaako joku luetella Säkylän baareja tuolta vuosituhannen vaihteesta? :D

        Ah, muistui mieleen. Sataharju. 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, muistui mieleen. Sataharju. 🥲

        Sivurakennuksessahan oli S-Market Nalle ainakin 1990-luvun puolenvälin kieppeille asti, ja 2000-vuosikymmenen puolenvälin kieppeille asti Sportia! Niin se aika vierii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe