Ite ainaki kiihotun suihkussa. Meillä on sellanen normaali suihku avaan sen, en laita sitä tulemaan siitä käsiletkusta vaan siitä aukosta josta se tulee suoraan maahan, laitan lämpötilaksi sellanen suhtkoht lämpimän, menen haarat auki sinne alle, ja sit se vesi syöksyy täysillä pilluuni! Tänään ensikertaa hokasin tuon, tärisin aivan koska se oli niin kiihottavaa, kipristelin lattialla. Suosittelen kokeilemaan! Muuten onko tämä vaarallista: Työnnän monta stabiloa reikääni ja pyörittelen niitä siellä ja työnnän ne niin syvälle että korkki vaan näkyy, eikai pitäis olla vaarallista..?
Kertokaa teiän itsetyydytys kikkoja!
33
7143
Vastaukset
- Suihkuuuhh
Noo ite ainakin tykkään kovasti sähköhammasharjasta!! ja tiedän, olen saanut suihkun takia ehkä suurimman orgasmin !
- alkonautti
Mulle kelpaa kaikki vihannekset
- aahsuihku;)
Oih, kiitos tosta suihkuvinkistä! Menin heti koittamaan ja oli muuten parhain ja suurin orgasmi mitä oon saanut ikinä. Tuli muute usea ja voimakas peräkkäin ja aah, se oli ihanaa!
- Suihkuontäydellinen
Ole hyvä ja uskon;)
- Hyvää oli
HK:n sininen lenkki, puoliskassa pituutta riittää.
Ite kans ennen kuin sain miehen laitoin aina porkkanan/kurkun tms. sellasen pakastuspussin sisälle ja työnsin pilluun. Nyt tosin reikä vaihtunut ja aivan uudet elämykset ;)
- anneelsa12
Voi tätä suihkujuttuahan voisi kokeilla! Kuinka suuri veden paine/kuinka iso vana vettä lorisemaan ja sitten se että kohdistetaanko se vesivana pilluun vai klittaan? :)
- Käsiorgio 69
En laita sinne harjoja,vihaneksia,vaan käden se on se ainut oikee ja mitään muuta ei sinne saa laittaa. Miehekäs käsikin on parempi kuin kurkku tai retiisi.
- Viivijohanna
Anneelsa, paineella ei ole väliä kunhan se on omalle mielelle sopiva. Ite oon useasti tehnyt tuota suihkua, parempaa orkkua en ole koskaan saanut!
- kiinnostunu
Kannattaisiko hommata hierova suihku?
Itselläni on tarhaikäisestä lähtien(jollionm opin vaan en tiennyt sen nimeä) saamaan kunnon orgasmin vatsalla maaten ja molemmin tai toisella kädellä housujen läpi klitorista hieroen,nykyisin olen harjoitellut sillä yhdellä kädellä ja antanut toisella stimulaatiota toiselle rinnalle.Aina toimii :D
- ihanaaa
Luin oikeastaan uutisia, kun alkoi tautisesti kivistämään haaroista kotisohvalla. Laitoin käden sinne, mut ei maistunut tälläkertaa. Tulin äkkiä tälle saitille kiihotusta hakemaan , koska muistin täältä kiihottavia hurjia juttuja, en ehtinyt lukea kuin sadasosan kun silmissä vilisi
. Menin sitten itsekinj ihan onnessani levälleen suihkuhanan alle ekaa kertaa.
Hätätilanteessa (todella hätä!) yletyin onneksi vielä koirashampoopulloon joka oli mukavan kokoinen.
Sitten kouristi jo niin paljon, että pullo pulpahti ulos väkisin voimalla vaikka olin kokoajan sitä työnnellyt sisälle.
Poistunut ongelma: Miten tavata taas yksi tuttu isomunahunajainen kaveri kun sen yläpää on mätä. Kiva, minun ei tarvitse enää vaivautua. Halut voi hoitaa muutenkin.
Ei pelkoa taudeista ja ehkäisyistä, eikä tarvitse kuunnella jonkun ininää.- yxtzuxkcvlvk
Täällä puhutaan imurilla itsetyydyttämisestä. Sähköhammasharja, dildo, suihku ovat koettu ja kaikki tuntuu ihanalta. Tuita imuria en ymmärrä. Miten sillä tyydytätte? Suutin klitoriksen eteen ja imuri käyntiin vai mikä on juju? Olen 35v nainen ja hyvin kiimainen luonteeltani
- jaanan imutus
yxtzuxkcvlvk kirjoitti:
Täällä puhutaan imurilla itsetyydyttämisestä. Sähköhammasharja, dildo, suihku ovat koettu ja kaikki tuntuu ihanalta. Tuita imuria en ymmärrä. Miten sillä tyydytätte? Suutin klitoriksen eteen ja imuri käyntiin vai mikä on juju? Olen 35v nainen ja hyvin kiimainen luonteeltani
Moi minkälainen imuri sulla on ? Jos on tehosäätö kannattaa kokeilla eri tehoja minä imutan pikkuhousujen läpi käytän sitä karvasta huonekalu suutinta
- nam nam
Tuo suihku jutun hoksasin myös joskus kun ensin kokeilin käsisuihkulla ja sitten välähti tuo, mistä vettä voi valuttaa suoraan maahan. Aivan loisteliaat orgasmit siitä saa, siitä olen yhtä mieltä :)
No siis, muita kapulamaisia juttuja, mitä vain hieron vaikka housujeni läpi, värinällä tai ilman on esim. puhelin värinähälytyksellä.
Tai keitän makkaran vedessä ja levitän kortsun päälle: ikioma kertakäyttöinen kulli. Se lämpö on siinä niin mahtavaa :) - karpulekovzski
Sä et hoksannut tuota tänään. Olet minu exäni, joka sai orkkuja kun vesi virtasi hänen klittaansa vasten.
- kahisevaa kiiltoa
Mitäs naiset pitää sileänliukkaiden ohuiden vuorettomien tuulihousujen läpi hivelystä? Ehkä myös tuulitakki suoraan ihon päällä ilman paitaa ja rintaliivejä?
Entä toppahousut joissa ehkä kiiltävän pintakankaan lisäksi liukkaan kiiltävä satiinivuori, pehmeä, sileä ja liukas pinta hivelemässä?
Entä satiiniset urheilushortsit, ilman vuorikangasta siten että satiinisen pintakankaan läpi hivellään?- kahisevaa kiiltoa
Satiini- tai silkkipyjaman housut?
- on98
Mä ehdotankin tätä mun avokille.
- on98
Täällä nainen kiihottuu kiiltävissä tuulipuvun housuissa, pelkästään sen takia koska ne housut ei hengitä ja kaikki kosteus jää sisälle.
- kahisevaa kiiltoa
Eikö sillä viileähköllä tuntumalla ja sileän liukkaalla hivelyllä ole mitään merkitystä?
Ainakin näin miehenä se on juuri parasta kun tällaiset housut luistaa kalua pitkin ja hivelee ihanasti koko alakertaa ;) Ja se suhiseva ääni on hulluksitekevän seksikästä :P
Kyllähän ne tietysti kostuu hiestä ja se vain parantaa nautintoa kun alkavat liimautua ihoon kiinni :D - Anonyymi00030
Olen itse myös huomannut, että moni mies ei saa silmiään irti, kun kuljen liukkaissa kiiltävissä tuulihousuissa. Saan itsekkin jotain kiihoketta, kun minua silmäillään. Onhan se mukava liukua toista vasten ;)
- blondikoees
Hei, te jotka tyydytätte itseänne banaanilla, niin kuoritteko sen vai ihan kuorineen päivineen työntelette sitä?
- banaanit
Kuorineen vaan :)
- annika6
Moi.Suihku on paras,sillä saa monta ihanaa orkkua perä jälkeen.Nuoleminen/nuolettaminen on myös intohimoni.Ja tiedätkä varatut miehet sen tekee parhaiten. Nyt pitää mennä suihkuun kun ei ole sitä miestä.
- Tuu näyttään
En aivan ymmärtänyt, voitko tulla näyttämään? Minulla on samanlainen suihku.
- Ullamaija
Minä menen Pirkkolan maauimalaan ja kakkaan housuun.
- ?????
Miten sen voisi tehdä salassa, siis sen suihku homman?
Koska en haluaisi että muut näkisivät :(- Anonyymi00032
Yksin asuvalla ei ole ongelma. Jos on perheellinen, niin silloin kun muu perhe ei ole kotona.
- huhhuh123
Just käytin sähköhammasharjaa, klitan päälle mikä vaan sopiva esine, itse löysin lähimpää koronapelin nappulan, jonka päälle sähköharjan varsi, siis se osa, mihin harja tulee, surisemaan. Ei mennyt kahta minuuttia, tuossa harjassa kun on kahden minuutin ajastin, eikä se ehtinyt vielä täristämään aikamerkkiä...
- Anonyymi00031
Mulla on sähköhammasharja, joka kertoo kahden minuutin kuluneen, mutta ei lopeta harjaamista. Eikä tyydytystä...
- Itsetyydyttäjä
Minä itsetyydytän näin:
Menen suihkuun ja laitan kattosuihkun päälle, ja alan hieromaan rintojani. Noin 2 minuutin päästä alan hieromaan pillua ja laitan käsisuihkun, ja samalla kun hieron vaginaa, suihkutan siihen käsisuihkulla! Toimii ;) - vanhapiika nauttii
Sellaisen kantapäille tarkoitetun Schollin jalkaraspin pyöreä pitkulainen varsi tuntuu tosi ihanalta,kun sillä vuoron perään hieroo klittaa ja työntelee sitä pimpsaan...voi aaah!Miten muuten tyydytätte kurkun kanssa?Saako vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie532356Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492305Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722203Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut452034Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21972HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981755Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061693Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt191568Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514